Mijn R6 gejat!

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Rijd ik met mijn vriendin achterop op haar motor naar de stalling van mijn motor. Ik doe de deur open en ik zie hem niet staan. Beetje raar gevoel! Misschien even verplaats ofzo.

Na 5 seconden twijfelen: gejat dus!

Ongeveer anderhalve maand geleden hadden ze het al geprobeerd en toen mijn ketting en helm en 2 andere motoren uit de stalling meegenomen en de mijne verplaatst. Waarschijnlijk zijn ze toen gestoord en hebben ze het opgegeven.

Flink balen! Net nieuwe sloffen, nieuwe undertail, nieuw voorruitje e.d.

Ik ben wel goed verzekerd dus dat is geen probleem, maar ik zit net naar een paar foto's te kijken. Het was wel mijn eerste motor en ik had het er goed mee naar mijn zin. 3 jaar plezier....

Over een half uurtje aangifte doen. Dan maar snel een R1 uitzoeken en wachten totdat het geld gestort is.

Blijft balen, maar wel lekker dat het nu gebeurd. Zomer is voorbij, prijzen zijn laag en veel aanbod.

Zoals Johan zei: "Elk nadeel heb een voordeel!"
 
Pfff ken me er altijd zo kwaad overmaken! hoop dat je goed verzekerd ben?

Sterkte!
 
Dat lijkt me het ergste wat je kunt overkomen :X

Weet je al wat voor R1 O-)
Waarom? Er zijn ergere dingen hoor.
Pfff ken me er altijd zo kwaad overmaken! hoop dat je goed verzekerd ben?

Sterkte!
Ik ben wel goed verzekerd dus dat is geen probleem...
Lezen is moeilijk heh :P
Dan maar snel een R1 uitzoeken en wachten totdat het geld gestort is.

Blijft balen, maar wel lekker dat het nu gebeurd. Zomer is voorbij, prijzen zijn laag en veel aanbod.

Zoals Johan zei: "Elk nadeel heb een voordeel!"
Goede instelling! Je kan zielig gaan zitten doen, maar daar schiet je niks mee op. Nu kan je lekker gaan 'shoppen' en uitkijken naar je nieuwe scheurijzer! Succes ;)
 
aaahh, wet erg. Lijkt me echt heel vervelend, ondanks dat je goed verzekerd bent... Het gaat wel om JOUW motor, waar mensen niet vanaf kunnen blijven... Gelukkig mij nog nooit gebeurd, maar het lijkt me, ondanks je goede verzekering, een naar gevoel geven...
 
Heb je dan geen extra voorzorgen genomen na die eerste jatpartij?? :X

Stuurslot gelijk laten fixen, nieuw schijfremslot erop, nieuwe ketting erop, alarm aan en de stalling heeft zijn hele systeem na laten kijken.

Lijkt mij dus dat ik er alles aan heb gedaan. De motor stond zelfs geborgd met een ketting in de betonnen grond.

Tja en die premiestijging daar kan ik niet zoveel aan doen.

Wel als ik wheeliend tegen een fietser aan knal en dan mijn schade ga verhalen......
 
inderdaad, kun je beter in je woonkamer parkeren met een rottweiler dr naast *D
 
Dat is klote zeg :( ;(
Gelukkig ben je positief en kijk je alweer naar een nieuwe motor! Wordt het weer een rode?
 
Misschien vreemd idee, maaru, Kenteken, framenummer misschien ff vermelden. Mocht er hier iemand ergens een R6 bezoeken dat ze ineens denken "he, is die niet van....". Wie niet waagt wie niet wint.

I.i.g. klote. Zit nogsteeds te wachten tot ik het eens zie gebeuren, echt zin om me eens een keer gaan uitleven op zulke gasten :+ . Je steekt veel geld en tijd in je motor, en dan komt er zo'n klootzak die te lui is om te werken en jat het onder je neus vandaan. Bah.
 
Misschien vreemd idee, maaru, Kenteken, framenummer misschien ff vermelden.

Ben je lekker mee komen ze hem na 3 weken terugbrengen, en jij hebt al een nieuwe R1 gekocht.Helemaal niks vermelden, ik wou dat ze mijn motor jatten, goedkoper kun je echt niet rijden.
 
Balen! Moet er niet aan denken dat iemand in m'n garage is geweest en ff alles leegjat. Ondanks dat ie goed is verzekerd. In ieder geval succes met de verzekering en gelukkig zie je t van de positieve kant.

Groeten Tom.
 
da's balen joh...

ik verbaas me altijd over een R6 in mijn buurtje die dag en nacht buiten staat... en er nog steeds staat...

je gaat je afvragen of dat niet beter is dan hem in een afgeschermde schuur/box/garage te zetten waar ze rustig kunnen rotzooien....
 
Terug
Bovenaan Onderaan