Mijn R6

J.de Maat

Die hard MF'er
14 jun 2002
485
0
Terneuzen
Na veel proberen is het me toch gelukt om mijn foto op het forum te krijgen. :) :)
Kreeg mijn foto namelijk niet ver genoeg verkleind.

Hoop dat jullie mijn R6 je mooi vinden. :] :]

full
 
Hier zie je wat van mijn uitlaat!! prima pijpje hoor, alleen hangt hij nog te laag naar mijn zin. :( :( :(

full
 
dag allemaal *D , Morgen ga ik mijn R6 uit motoport leek haalen dus ik ben erch blij en "zenuwarchtig" sorry maar mijn nederlands sucks :? . Ik heb een vraag, zijn er mensen die in Groningen wonen, dat zal leuk zijn als ik met iemend kunnen rijden,
take care
Omar
 
dag allemaal *D , Morgen ga ik mijn R6 uit motoport leek haalen dus ik ben erch blij en "zenuwarchtig" sorry maar mijn nederlands sucks :? . Ik heb een vraag, zijn er mensen die in Groningen wonen, dat zal leuk zijn als ik met iemend kunnen rijden,
take care
Omar
De jongens die in het Noorden wonen hebben regelmatig meetings bij Motoport Leek.
Kom er zelf ook regelmatig als ik in het Noorden ben.

2e maandelijkse noordelijke meeting 8 maart
 
Gefeliciteerd met je R6!! Mooi(st)e kleuren.

Denk je dat je vannacht nog kan slapen? Ik was, toen ik hem (ook R6) 's morgens mocht ophalen behoorlijk vroeg wakker.

Heeeeeeeel veel rijplezier!!


CAT
 
nee vanavond zou ik niet kunnen slapen, ik had de zelfde toen ik moest voor een lekker ding meischje op haar moeten wachten de volgende dag in schipol. maar ja ik zal wel overleven. het zal een beetje rare klinken, maar heb ik de nieuwe R6 noch niet getest :? ik weet dat ik zal het leuk vinden. dus wat is julie ervaring met julie R6's, hebben julie een tip voor mij, ik ben een beetje bang van de gevoelighied van de "throttle".
 
De jongens die in het Noorden wonen hebben regelmatig meetings bij Motoport Leek.
Kom er zelf ook regelmatig als ik in het Noorden ben.

2e maandelijkse noordelijke meeting 8 maart

Bedankt JoKing voor de tip :} , noch iets ik vond de blauwe R6 ook mooie maar dan de blauw in de kleding vond ik het niet zo aggressive }) als de rode, dus wild ik een rode en zwarte R6 neemen. Over de uitlaat pipe, de dealer zei tegen mij dat de pipes die mooier geluid gewen zijn niet legal dus hoe doen mensen met zon pipes, krijgen zij booten van de politie of niet?
 
In theorie kun je idd beboet worden voor het rijden met een open pijp, maar in de praktijk gebeurt het zelden vlgs. mij. Alleen bij grote evenementen moet je vaak uitkijken omdat er dan wel op gecontroleerd wordt. Ook mag je op de meeste circuitdagen niet met open pijpen rijden.
 
Bedankt JoKing voor de tip :} , noch iets ik vond de blauwe R6 ook mooie maar dan de blauw in de kleding vond ik het niet zo aggressive }) als de rode, dus wild ik een rode en zwarte R6 neemen. Over de uitlaat pipe, de dealer zei tegen mij dat de pipes die mooier geluid gewen zijn niet legal dus hoe doen mensen met zon pipes, krijgen zij booten van de politie of niet?
Valt mee omario, het mag inderdaad niet maar verreweg de meesten met een sportmotor rijden met een open uitlaat die waarschijnlijk teveel geluid maakt. Ik hoor maar zelden dat mensen hiervoor bekeurd worden. Het veranderd wel als je het circuit opgaat, daar gelden vaak strenge geluidseisen dus daar is het wel raadzaam om met de originele demper te rijden.

edit: Orpheus zei hetzelfde... :+
 
Bedankt JoKing voor de tip :} , noch iets ik vond de blauwe R6 ook mooie maar dan de blauw in de kleding vond ik het niet zo aggressive }) als de rode, dus wild ik een rode en zwarte R6 neemen. Over de uitlaat pipe, de dealer zei tegen mij dat de pipes die mooier geluid gewen zijn niet legal dus hoe doen mensen met zon pipes, krijgen zij booten van de politie of niet?
Ach rood en blauw gaan ook wel samen :9

105_0574_IMG.sized.jpg
 
ok maar het is wel slim van jou, je hebt een blauwe helmet gekosen dus krijgt jij een leuk beeld: rood tussen de blauwe helmet en de R6. mijn excuses de photo zit er leuk uit 8-)
Pak heb gekocht toen ik nog een rode CBR had.
Na een blauwe helm wordt een ander pak de volgende aankoop. Maar m'n pak is nog goed en ik wil zoveel andere dingen kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan