Mijn R6

Hier ook mijn motor dan maar....

Die titanium Hotcam uitlaat is echt super!!
Heb ook nog stalen remleidingen en een stuurdemper.
en uiteraard een donker vizier! 8-)


Ik weet niet hoe ik een foto in het scherm moet
krijgen maar hij zit bij het attachment!
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ook mijn motor dan maar....

Die titanium Hotcam uitlaat is echt super!!
Heb ook nog stalen remleidingen en een stuurdemper.
en uiteraard een donker vizier! 8-)


Ik weet niet hoe ik een foto in het scherm moet
krijgen maar hij zit bij het attachment!
(Afbeelding)
Nog plannen voor die knipperlichten?
Stalen remleidingen wil ik ook graag. Welk merk leidingen heb jij er op zitten?
 
Hoi jongens *D
hij is eindelijk hier :]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/14920/5d70cffaea93dd1aadc62f7e5b226b2e (omar3.jpg)​
 
Nog plannen voor die knipperlichten?
Stalen remleidingen wil ik ook graag. Welk merk leidingen heb jij er op zitten?

Remleidingen van Goodridge. op de site kun je van alles zien www.goodridge.nl
en die knipperlichten ..tja t zijn net zwaailichten.
ik heb wel van die mooie platte gezien die erin vallen maar weet niet waar ik ze moet kopen ...en of ze een beetje netjes passen. want ik hoor wel is dat je van alles moet gaan opvullen en zo..
 
Foto's

14938

14937


sorry voor het formaat, maar ben er wel achter hoe ik ze
in het scherm moet krijgen. 8-)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/15025/6b22333598680eae7738716d13d16e74 (6.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Bedankt "Dé Fries" om mijn photo de uploaden :} .
Iets anders, ik heb een vraag voor de R6 mensen, na het start van mijn motor de temperatuur gaat naar 80, en als ik rij paar kilometers het gaat omhoog naar 90 en soms 100. en ik rij met minder dan 4000 RPM. Is het normaal of gewoon omdat de motor nieuwe is (hopelijk) :? :? :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
die van mij ( R6 2003 blue ) bij warmer weer als vorige week : rustig rijden minder dan 5000 tr/m
tussen 75 en 90 °

bij warmer weer en tijdje stilgestaan ( stoplicht ) ging hij over de 100° en sprong de fan aan.

gisteren met regen en koud weer tussen de 70 en 80 °
 
ok dan niets aan de hand is met mijn motor, omdat deze laatste dagen had ik alleen in de stad gerijden. bedankt allemaal, en sorry voor mijn stome vraag (nieuwe in the buisness)
 
ok dan niets aan de hand is met mijn motor, omdat deze laatste dagen had ik alleen in de stad gerijden. bedankt allemaal, en sorry voor mijn stome vraag (nieuwe in the buisness)

nieuw en meteen zo`n fiets? Doe je het niet verkeerd :X Maaruh als je veel in de stad rijdt, en je rijdt rustig dan stijgt de temperatuur richting 90 - 100. Als je wat vaart heb dus 50 - 80+ dan is hij ongeveer 80 C.
 
Terug
Bovenaan Onderaan