Mijn Raptor is helaas te koop..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk even op www.motoroccassions.nl ofzo.
Dan kan je vergelijken met anderen.

Deze heeft een paar hele leuke opties wat natuurlijk ook zijn geld waard is.
Denk aan de mooie velgen, schijfremmen, uillaten, enz...
Er wordt wel eens beweerd dat opties geen meerprijs geven.
Die bewering is fout, aangezien ze het vaak ook niet leuk vinden als alles standaard opgeleverd wordt. :+
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de link (zat trouwens een -s- teveel in)

Die opties, daar heb ik dus totaal geen verstand van.... voor mij zijn velgen leuk om te zien, maar de meerwaarde ontgaat mij altijd een beetje. :$
 
even voor mijn beeld, hoeveel is nu een redelijk bedrag voor een dergelijke motor?

of zoals bij Hessing RR zeggen "meneer als u dat wilt weten, kunt u hem waarschijnlijk niet betalen"

maar zoals ik van huis uit heb meegekregen; je kan niet in andermans portemonix kijken... ;)

heb loebassie ook nog een paar leuke anekdotes over..
 
even voor mijn beeld, hoeveel is nu een redelijk bedrag voor een dergelijke motor?



Even voor jouw beeld... Als je weet dat door alle opties die erop zitten, toendertijd een nieuwwaarde van bijna 16K aan vast hoorde te zitten, zal ik na 3 jaar 'm niet voor een appel en een ei weg doen.
Maar doe eens een bod zou ik zeggen, wie weet valt er over te praten;)


Je kan me ook mailen op dophuizen apestaartje gmail punt com...


gr. Oppie
 
Laatst bewerkt:
Kijk, dan weet ik tenminste waar we het over hebben. Want gezien het jaartal en de nieuwprijs van de motor kun je er logischerwijs een leuke berekening aan koppelen.
De waarde stijging door alle opties maakt dit alleen erg lastig.

Ik zal er eens over nadenken Oppie. Het is mijn eerste motor (Ja ik heb nog twee van die, zo geheten koekblikken, waarvan er eentje baan gaat ruimen voor een motor... :P ) dus ik weet nog niet precies hoe en wat. Enerzijds wil ik gewoon een nieuwe kopen, of een raptor 650 of een mt03. Maar 2e hands kan natuurlijk ook aantrekkelijk zijn. M.a.w. ik kom erop terug.

-- Ik heb even overlegd met vriend van me. Zoals je zelf ook al aangeeft, de waarde van de extra's liggen erg hoog. Waardoor de waarde van de motor flink omhoog wordt gedreven. Ik ben die motor zogezegd nog niet waard. *sorry*
 
Laatst bewerkt:
Wat een mooie motor zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht.
 
Even voor jouw beeld... Als je weet dat door alle opties die erop zitten, toendertijd een nieuwwaarde van bijna 16K aan vast hoorde te zitten, zal ik na 3 jaar 'm niet voor een appel en een ei weg doen.
Maar doe eens een bod zou ik zeggen, wie weet valt er over te praten;)


Je kan me ook mailen op dophuizen apestaartje gmail punt com...


gr. Oppie

afschrijvingen worden meestal over 3 jaar gedaan met een restwaarde van 10% ;)
 
T.E.A.B


Betekend Tegen ELK Aannemelijk Bod.

Dus doe een serieus bod en dan hoor je vanzelf of ik er over wil nadenken of niet.
Ik vraag zeker geen hoofdprijs maar geef 'm ook zeker niet weg voor een appel en een ei.

Mail me maar op dophuizen apestaartje gmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan