Mijn Reisvideo van Kirgistan (= Kirgizië)

HayeOpReis

Rookie
5 mrt 2019
15
129
Hoi!

Ik heb een aantal video’s gemaakt over mijn reis, op mijn BMW-K100, door Europa, Rusland en Centraal Azië. Helemaal vers opgeladen is mijn video over Kirgistan (= Kirgizië):

Ik dacht, misschien vind iemand hier het leuk om te kijken. Er komen ooit nog meer videos op mijn kanaal als de rijp tijd is en de gapen raar zijn: Haye op Reis

Groet, Haye.
 
Mooi filmpje, vond het ook een gaaf land maar vond Mongolië meer leeg. Al die landen daar geweldig om rond te rijden!
 
ik heb echt genoten van je film (dus geen filmpje :)). op een of andere manier heeft het me gepakt. mooie beelden en toch weer niet gestyled. het lijkt alsof je gemazzeld hebt met het weer (veel mooie blauwe luchten
ik zal de rest ook zeker gaan bekijken.
 
@Janenjoep: Ja perfect motorrijden, je kunt ook lekker overal rijden waar je maar wil.

@head02: bedankt voor het compliment! Ja, het weer was prima, was het droge seizoen, denk ik. In de landen hierop volgend is het wel eens tegengevallen, met name met koud weer.
 
Hallo Haye ik vind je filmpjes erg leuk en relaxt om naar te kijken, heb toch nog een vraag kan je wat meer vertellen waarom je de reis gemaakt hebt hoe je dan gedaan hebt .
Bedoel heb je je werk voor opgegeven , je huis verkocht dat soort dingen .
Ik vind het erg interessant en denk velen met mij hoe dat in zijn werk gegaan is.
En natuutlijk je komt thuis en dan!
 
Stoer Haye en leuk om de films te bekijken!
Waar gaat de volgende motor reis naar toe?
Neem je dan de BMW weer mee?
 
Echt heel mooi, deze avond al je youtube video's bekeken. Allemachtig prachtig met gort droog commentaar. Geweldig
 
Andere films ook gekeken (lag met griep op de bank); zijn leuk, informatief en onderhoudend. Doen weer een vaag verlangen opborrelen....
 
Leuke film Haye, mooie beelden en leuk in elkaar gezet.
Vanavond in de nachtdienst de rest van je trip bekijken.

Hoelang ben je uiteindelijk op reis geweest?
 
mooie film Haye , heb er echt van genoten :} , ik droom ervan om ooit ook zo'n reis ooit te maken .
Ik ga zeker je andere films ook bekijken
 
mag oud zijn, de video's zijn top! Ik wacht vol spanning op een nieuwe aflevering. De laatste is al weer een maand geleden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan