Mijn reisvideo van Tajikistan

Ze lijken ook steeds beter te worden. Niet zo gek, apparatuur en software van een miljonair kunnen alleen maar goed zijn natuurlijk.
 
Hallo Haye,
Ik heb dit weekend alle filmpjes bekeken. Heb ook mijn vrouw er even bijgehaald om mee te kijken. Mooi gefilmd en ingesproken allemaal! Ook lachen dat shot in die bunker in filmpje #3. Bedankt en ga zo door!
 
Met stip mijn favoriete reisverslag van dit moment 👍. Echt heel leuk om te volgen. Prachtige beelden en erg eerlijk en leuk commentaar. Ga doorrr
 
Ontzettend gaaf, Haye:}! Dit soort verslagen motiveren mij om ook eens zoiets te gaan ondernemen.
 
Heel leuk!! Bedankt voor het delen van jouw belevenissen per video Haye. Weet nu gelijk dat die hoek vd wereld mij niet trekt.
Trouwens, er is een Nederlandse -- Noraly -- die op een Royal Enfield Himalyan ook door die landen tuft. Om de dag presenteert ze een nieuwe video op YouTube.
Nu is ze net door Georgië en Armenië en rijdt in Oost Turkije. In deze aflevering rijdt ze Kyrgyztan binnen. Kanaal heet "Itchy Boots".
 
Wat een geweldige reis zeg. Ik ben jaloers. Ik zou het ook graag doen maar zie alleen maar obstakels onderweg.
Ik heb veel respect voor iemand die gewoon gaat. Ik heb genoten van het verslag. :}
 
Ik kijk vol spanning weer uit naar het volgende filmpje. Wauw, wat een reis! Ik had het echt niet gedurfd, in mijn eentje. Je schrijft dat het niet echt gevaarlijk is, maar soms ben je echt in the middle of nowhere, met rampzalig terrein. Wat, als je een keer onderuit gaat, en ook maar een sleutelbeentje breekt? Er is dan echt niemand om je te helpen...

Maar goed, wees voorzichtig en geniet vooral! Ik geniet enorm van je filmpjes en inderdaad, de humor is subliem. Ga je er ook nog een boek over schrijven ofzo?
 
Iemand enig idee hoe het met Haye gaat? Is al weer een paar maanden geleden dat ie iets van zich heeft laten horen. Ook op YouTube blijft het akelig stil.
 
Er zit steeds zo'n 2 maand tussen; ik heb toevallig gisteren ook nog YT gecheckt. Hopelijk is alles ok en verschijnt er gauw weer een video.
 
Ja, jammer dat het zo lang duurt. Heerlijk nuchtere Fries die een eerlijk reisverslag maakt. Hoop dat alles OK met hem is.
 
Geen druk, hij is vast aan genieten van zijn reis. Alleen iets doen als je daar zin in hebt brengt het beste in je naar boven.
Maar ik wordt er wel ongeduldig van...
 
Tis weer een mooi verslag; die beambte in de haven werd een beetje horendol van je "why should I pay?" _O- _O-
 
Wat een avontuur. Inmiddels 4 delen bekeken. Grootst risico genomen, tindergebruik in rusland 😂. Niets dan lof, zou zo'n trip nooit aandurven in mijn eentje.
 
Ik zag in je filmpje over de oversteek van de Kaspische Zee dat je inmiddels ook gesponsord wordt door een diverse verscheidenheid aan mensen, of ja, niet echt, behalve Jeroen, maar daarom heb je zeker ook geen crowdfunding enzo?
 
Yes, eindelijk weer nieuwe filmpjes! We hebben er lang op moeten wachten, maar ik heb ervan genoten. Echt top gedaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan