Mijn reisvideo van Tajikistan

Prachtig filmpje, en je commentaar maakt het enkel nog beter.
Geeft een goede indruk wat je allemaal tegenkomt in die landen,
Good job 👌
 
prachtige beelden en wat ben je heerlijk nuchter in je commentaren ;) ik ga de rest van je filmpjes ook eens bekijken
goeie reis verder
 
Geweldig! We hebben er hier van genoten en gaan zeker je andere filmpjes kijken.
 
Inderdaad prachtig, en ben er voor mezelf nog niet uit of je een held of een gek bent om dit alleen te doen. Moedig in ieder geval
 
bedankt voor het inkijkje in een toch heel andere wereld.
Ik zou zoiets zelf echt nooit doen en helemaal niet alleen....respect daarvoor...
Het commentaar is echt priceless....ik ga je andere youtube videos ook even kijken...:}
 
Geweldig, en respect dat je dit avontuur bent aangegaan !
Ik zie het mezelf nog niet gelijk doen.
 
Het lijkt dat veel mensen zo’n reis toch als gedurfd of zelfs gevaarlijk zien. Ik denk dat het erg meevalt zolang je zelf voorzichtig bent. De route die ik tijdens de gehele reis heb genomen gaat niet door echt gevaarlijke gebieden, met oorlog e.d.. En ik heb het motorrijden ook redelijk voorzichtig aan gedaan. En sinds Rusland ben ik ook wat voorzichtiger met mensen en geen alcohol meer gedronken. Okay, zo boos worden op een grensbeamte was achteraf niet zo handig, maar verder niet iets gevaarlijks meegemaakt. Ik had ook een bijltje en pepperspray bij me. En bij twijfel ga ik weer verder, zoals met die drie mannen waar ik toch maar voorbij ging:
 
Mooie film!
Ben zelf in 2012 daar geweest, toen niet verder gekomen dan Murghab, toen ik vanaf Kyrgistan de grens overging zei een grens ambtenaar nog good luck tegen mij. Heel aardig maar waarom daar kwam ik later achter toen ik twee dagen later in Murghab aankwam, er was een burgeroorlog uitgebroken, ik kon niet verder en moest toen terug naar Kyrgistan. In elk geval wel de hoogste pas kunnen rijden.
In totaal 4x in centraal azie geweest en twee keer met de motor

Ben je nog door de anzob tunnel gereden?
 
Hoi Ratman. Ja, ik ben nog wel één of meerdere lange tunnels doorgekomen in de bergen tussen Dusjanbe en Khujand (op 28:16 in de video). Op een gegeven moment voelde het alsof het ademen wat lastiger ging door de steeds sterker wordende uitlaatgassen. Ik snap nu wel waarom wij in lange tunnels ventilatie hebben.

Leuk dat jij ook in die hoek van de wereld bent geweest! Vier keer zelfs! Ook iets van film/foto/blog? Of dat niet? Ik wist niet dat er nog in 2012 burgeroorlog was. Hoewel het mij ook niet verbaast in zo’n corrupt land met zo’n corrupte dictator. Gelukkig heb ik hier geen last van heb gehad.
 
Het lijkt dat veel mensen zo’n reis toch als gedurfd of zelfs gevaarlijk zien. Ik denk dat het erg meevalt zolang je zelf voorzichtig bent. De route die ik tijdens de gehele reis heb genomen gaat niet door echt gevaarlijke gebieden, met oorlog e.d.. En ik heb het motorrijden ook redelijk voorzichtig aan gedaan. En sinds Rusland ben ik ook wat voorzichtiger met mensen en geen alcohol meer gedronken. Okay, zo boos worden op een grensbeamte was achteraf niet zo handig, maar verder niet iets gevaarlijks meegemaakt. Ik had ook een bijltje en pepperspray bij me. En bij twijfel ga ik weer verder, zoals met die drie mannen waar ik toch maar voorbij ging:

Of ik probeer het gewoon voor mijzelf goed te praten, dat kan ook :P
 
Leuke filmpjes! Had even het gevoel dat ik ook daar was. Ga alstublieft zo door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan