Mijn reply's zijn met grote letters....

Heb jij daar ook wel eens last van?

• Ja

Stemmen: 1 12,5%
  • Nee

Stemmen: 4 50,0%
  • Soms

Stemmen: 0 0,0%
  • meestal nadat me vrouw achter me computer heeft gezeten

Stemmen: 2 25,0%
  • meestal nadat me kinderen achter me computer heeft gezeten

Stemmen: 1 12,5%

• Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

chaz

Die hard MF'er
10 sep 2003
533
0
Den Haag
Hoe kan dit... ik heb ergens wel eens iets daar over gelezen maar kan het niet vinden...... ehm..... help!?

Hier is alles normaal. Zijn de letters bij jou nog steeds zo groot?
full

Als het alleen in de eigen replies is dan MOET JE MET JE FIKKEN VAN DE CAPS-LOCK AFBLIJVEN.
of 'm juist weer een keer indrukken ;)

Ja, je houdt er altijd mensen bij die een pc gebruiken maar niet weten hoe er mee omte gaan. De Digibeten toch :? , maar vragen staat vrij lijkt me, maar wees dan ook voorbereid op de antwoorden. :+

En waarvoor een poll? :? :?

Een echte digibeet dus. :X

Ja, je houdt er altijd mensen bij die een pc gebruiken maar niet weten hoe er mee omte gaan. De Digibeten toch :? , maar vragen staat vrij lijkt me, maar wees dan ook voorbereid op de antwoorden. :+

Tja :Z , sommige hebben nou eenmaal meer verstand van motoren :Z

Nerd... B| }) :+

Ik mis hier ook effe de essentie van het bericht...
Moet je Keizer-Nerd zijn om een computer te mogen gebruiken???

Buzz off.
full

(Yesss :j ) ;)

Ik mis hier ook effe de essentie van het bericht...
Moet je Keizer-Nerd zijn om een computer te mogen gebruiken???

Buzz off. (Afbeelding)

(Yesss :j ) ;)
De essentie is dat het geen vraag zou zijn geweest als hij er wel mee om kan gaan. :P

En Keizer-Nerd hoeft niet direct maar het helpt wel :+ En ach anders hadden de nerds niks meer om zich op uit te kunnen leven en ff lekker met hun kennis te posen. })

Zo te zien heeft de TS nu zijn letters op super miniatuur staan en kan hij dit topic niet meer lezen, want hij geeft niet aan of het "probleem" al is opgelost.

hahahaha!!!!! wat ben jij een lefgozer zeg...... en een gevoel voor humor zit er ook lekker bij...... is toch lache.... en er zijn ook nog mensen die het invullen ook.. hahaha! :9

Niet zo serieus joh... ut wordt je graf nog eens, zeker als je mensen zo in een vakje stopt... enneh... dit is een motor-forum, geen PC-freak-forum.... moet je het toch helaas ergens anders zoeken.....

BTW, probleem was na de tweede reply al opgelost....

Laatst bewerkt:
zal ik hem dan maar op slot gooien als het toch al opgelost is :)

Overigens zijn dit soort problemen niet alleen voorbehouden aan "gewone" users, ook bepaalde belgische modjes hebben hier wel eens last van O-) })

slotje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan