mijn RS250

GoldWing

MF'er
9 mei 2004
33
0
lummen
Vandaag het verlossende telefoontje gepleegd , ik heb mijn RSje gekocht
Het is een model 2000 met 7000 Km en het is een 25 Kw uitvoering.Verder zijn er geen barsten in de kuip te vinden en geen sporen van een schuiver.hij ziet er uit als nagelnieuw.Er lag zelfs een vingerdik stof op van de 16 maand dat i stil stond in een garagebox.

klikken maar op die link
http://users.pandora.be/vlaamsezijdehoenclub/RS250/

IMAG0229.JPG

IMAG0231.JPG

IMAG0235.JPG

IMAG0236.JPG

IMAG0237.JPG

Dit is makkelijker kijken

en hoeveel heb je voor deze bom betaald, als we dat zouden mogen weten.
die RS ziet er nieuw uit, goeie keuze.
Nog vele km's gewenst met deze 250. :)

LOl de spiegels zaten er bij hoor , die waren veiligheidshalve erafgehaald omdat er weinig plaats was in de garage box , en de overeengekomen prijs is 2900€.

Fotos zijn aangepast , de brommer staat intussentijds thuis en al eens een klein ritje meegemaakt. :] ( rond de 8000 OPM word i geknepen)
Heeft er iemand een idee van wat een 'Full power' CDI kost? en of deze misschien in 2dehands te vinden zijn.....25Kw is wel echt beperkt he ;)

met die achterband kan je zeker nog wel 5000 km meer rijden ;) echt waar zonder problemen. Vooral in de regen wordt het leuk :)

Wel die achterband word deze week vervangen , ( heb eerst nog getwijfelt :+ )
Ben net terug van een testritje , ik dacht nog maar rap eerst naar de pomp want ik sta al op reserve......en ja hoor half weg kon ik dat ding gaan duwen.En geen 1 automobilist die de moeite deed om eens te stoppen .Een dikke 6 Km duwen en trekken , lang geleden dat ik zo nog gezweet heb.

Wel die achterband word deze week vervangen , ( heb eerst nog getwijfelt :+ )
Ben net terug van een testritje , ik dacht nog maar rap eerst naar de pomp want ik sta al op reserve......en ja hoor half weg kon ik dat ding gaan duwen.En geen 1 automobilist die de moeite deed om eens te stoppen .Een dikke 6 Km duwen en trekken , lang geleden dat ik zo nog gezweet heb.
:X

eh, mischien een raar vraagje hoor, maar waarom is je naam Goldwing, terwijl je op een RS 250 rijd? Had je liever een goldwing willen kopen, maar toch niet gedaan omdat die niet op 25kw kon :P .

eh, mischien een raar vraagje hoor, maar waarom is je naam Goldwing, terwijl je op een RS 250 rijd? Had je liever een goldwing willen kopen, maar toch niet gedaan omdat die niet op 25kw kon :P .

Nee hoor , die naam heb ik al vanaf het begin van het onstaan van het internet
En dat was eigenlijk een verwijzing naar de Gullwing (mercedes met vleugeldeuren)
En aangezien die naam toen al ingebruik was had ik deze maar genomen.En ik ben helemaal niet Honda Goldwing 'minded'Ik heb tot nu toe enkel maar met italiaanse motoren gereden
Trouwens 25 Kw hoeft voor mij ook niet meer, ben nu al 28 jaar oud.Dit RSje is enkel voor de fun

full-power cdi kost ongeveer 180 tweedehands
en verkoop jij dan die van jou??
daar heb ik dan wel intresse in! :}

no problemo , laat wel iets weten als ik er 1tje gevonden heb

dus mensen al wie zen CDI full power verkoopt, laat maar iets weten

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan