Mijn rubber zat vandaag niet meer onder

Tijsjuh

MF'er
28 jun 2016
125
1
venray
Dus...

Vandaag was een dag die goed begon maar slecht eindigde...

Ik ging vanmiddag kijken voor een leuke motor voor erbij een vfr uit 89 ging allemaal lekker de goeie man verteld ik slaap er nog een nachtje over en dan laat ik je morgen iets weten.
Op de weg naar huis door een hele stome fout blokeerd me voorwiel en ik zie zo mijn motor voor me uit schuifen :(

Zelf niet zo veel schade, ik heb een gekneusde elleboog en mijn duim flink omgeslagen een een flinke schaafplek op mijn rug.
Aan mijn pak tezien had het een stuk erger gekunt.

Dus nu hopen dat het blok niet vast gelopen is want ik zag een gat in die zijkap zitten en er lag nogal wat ollie over de grond :r

En voor iedereen je kan beter geflitst worden dan dat je je motor over de grond goout

full
 
zuur man hopen dat het mee valt.

wel benieuwd hoe je pak er dan uit ziet eerlijk gezegd (A)
 
mwah, met 200+ geflitst worden op een woonerf is ook duur hoor.
Succes met herstellen.
 
Balen,

heb je wel je olie spoor gemeld bij wegverkeer zodat niet een mede motorrijder onderuit kan gaan door je olie spoor.

Succes met de herstel.
 
Het lag pas op de plek waar me motor tot stilstand kwam (langs de weg) dit heb ik samen met de sleepdienst bestrooit met korrels
 
Als de 600RR op die plek gelijk is kan je hem nog voor weinig uit China halen. :+

En dan deze slider erop of zelfs een hele kap erover. Dan kan het niet meer gebeuren. :]


CBR600F moet in ieder geval hetzelfde zijn denk ik, maar de 600RR in ieder geval niet.
Bovenstaand idee kan je natuurlijk wel volgen. (zie hyperlinks)
 
Laatst bewerkt:
Om dat blok hoef je je denk ik niet zo'n zorgen te maken. Ik weet niet hoelang die nog heeft gelopen na je val maar dat zal waarschijnlijk stationair en onbelast zijn geweest. Dan heeft het allemaal niet zoveel te lijden zonder olie(druk).

Toch even goed nalopen natuurlijk als hij weer gemaakt is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan