Aangezien ik niet zo'n overdreven franje man ben noem ik mijn fiets liever een naked dan een Fighter, maar om niet tussen de fabrieksmachines met overgewicht terecht te komen toch maar hier mijn verhaal.
Vorig jaar een SC33 gekocht met wat kuip en vorkschade aangeschaft. Langzaam maar zeker ben ik hier een beetje aan gaan verbouwen met het idee zoveel mogelijk op originele onderdelen te blijven leunen, om het toch een soort van origineel te houden.
Wat er ondertussen aan is veranderd:
-ABM superbike kit
-Onderkuip aangepast en ingekort
-Voorspatbord aangepast
-Bedrading beetje ingekort en weggewerkt
-17" F3 voorvelg geplaatst
-Acerbis voorkuipje met NORMAAL licht geplaatst
-kuipbeugel van balhoofd afgeslepen voor m'n verlichting
Zo staat ie er momenteel ongeveer bij:
Uiteindelijk toch maar beetje vaart gemaakt met rijdend maken IVM met het total loss raken van m'n auto. Toch wil ik na 't weekend het hele geheel weer behoorlijk uit elkaar slopen om wat optische en technische verbeteringen door te voeren.
Wat er op stapel staat;
-Acerbis carbon demper inkorten en ombouwen van schotten naar open demper
-Lijn van het kontje aanpassen naar de lijn van de onderste buis van het subframe.
-Velgrand uitdraaien, voor uitleg zie dit topic
-Velgstriping aanbrengen, beetje niet zo hardcode to the bone, maar wel een fraai klein detail
-Nieuw voorbandje monteren
-Voorvork reviceren, zie dit topic
Verder nog wat klein noemenswaardige dingetjes. Zo gauw deze laatste planning er door heen is wil ik gaan beginnen aan m'n eenvoudige dashboard (tacho/speedo/neutraal/richtingaanwijzerlampje) en nog een mooi passend leuk setje knipperlichten zoeken. Mogelijk later dit jaar nog op zoek naar RVS bochtenset, luchtfilter aanpassen en kop laten flowen om de motor zo puur en direct mogelijk te laten lopen.
Uiteindelijk moet ie er ongeveer zo uitkomen te zien (Photoshop alert!!):
I'll keep ya'll posted!
Vorig jaar een SC33 gekocht met wat kuip en vorkschade aangeschaft. Langzaam maar zeker ben ik hier een beetje aan gaan verbouwen met het idee zoveel mogelijk op originele onderdelen te blijven leunen, om het toch een soort van origineel te houden.
Wat er ondertussen aan is veranderd:
-ABM superbike kit
-Onderkuip aangepast en ingekort
-Voorspatbord aangepast
-Bedrading beetje ingekort en weggewerkt
-17" F3 voorvelg geplaatst
-Acerbis voorkuipje met NORMAAL licht geplaatst
-kuipbeugel van balhoofd afgeslepen voor m'n verlichting
Zo staat ie er momenteel ongeveer bij:
Uiteindelijk toch maar beetje vaart gemaakt met rijdend maken IVM met het total loss raken van m'n auto. Toch wil ik na 't weekend het hele geheel weer behoorlijk uit elkaar slopen om wat optische en technische verbeteringen door te voeren.
Wat er op stapel staat;
-Acerbis carbon demper inkorten en ombouwen van schotten naar open demper
-Lijn van het kontje aanpassen naar de lijn van de onderste buis van het subframe.
-Velgrand uitdraaien, voor uitleg zie dit topic
-Velgstriping aanbrengen, beetje niet zo hardcode to the bone, maar wel een fraai klein detail
-Nieuw voorbandje monteren
-Voorvork reviceren, zie dit topic
Verder nog wat klein noemenswaardige dingetjes. Zo gauw deze laatste planning er door heen is wil ik gaan beginnen aan m'n eenvoudige dashboard (tacho/speedo/neutraal/richtingaanwijzerlampje) en nog een mooi passend leuk setje knipperlichten zoeken. Mogelijk later dit jaar nog op zoek naar RVS bochtenset, luchtfilter aanpassen en kop laten flowen om de motor zo puur en direct mogelijk te laten lopen.
Uiteindelijk moet ie er ongeveer zo uitkomen te zien (Photoshop alert!!):
I'll keep ya'll posted!