Mijn Schhonmoeder

19 jun 2001
80
0
is vandaag bij me achterop geweest. En mooi, dat ze het vond. Goed meehangen in de bochten. Haha ik ben best een beetjke trots op haar voor iemand van 50+. :}
 
laatst mijn moeder achterop gehad, de bochten vond ze eng...
en dan-reed-ik-nog-wel-zo-voorzichtig
 
Commentaar van mijn moeder toen ze een keer achterop had gezeten: "Ik dacht dat die meiden achterop zoveel van die kerel voorop hielden omdat ze ze zo stevig vasthielden". Had zich niet gerealiseerd dat het echt ff anders is dan in de auto.
Hmmmmmmm, toch eens aan m'n vrouw vragen waarom ze me nu precies zo stevig vasthoudt als we gaan rijden :? ;)
 
Ik moet de moeder van m'n vriendin ook maar eens achterop nemen...
zal binnenkort eens vragen of ze een stukje achterop wil.
Mijn moeder durft volgens mij nooit mee...
M'n broertje durft 50 meter achterop te zitten.. zijn vriendin heeft een stuk bij me achterop gezeten, die is ook helemaal gek van motoren, en mijn eigen vriendin heeft er al weer een berg kilometers op zitten achterop.. echt mooi als d'r haar wapperd als we over de snelweg rijden, en alle automobilisten lopen te geilen op een vrouw (achter)op een motor.... dat werkt beter dan een zwaailicht op je helm om zichtbaar te zijn!!!!
 
mijn ma moest eens achterop om haar auto af te halen aan de garage

ze deed het haast in haar broek en in elke bocht de andere kant uitleunend
heb toch liever mijn vriendin achterop
 
Mijn moeder moest ook een keer achterop ik moest haar naar het werk brengen.
Ik zei tegen haar dat zij mij om mijn middel moest pakken, en mij stevig aanknijpen als er wat mis was.
Nou daar gingen we vroeg in de ochtend en ik nog zooo voorzichtig met de koppeling slippen en optrekken.
Na de eerste bocht begon mijn moeder al te wiebelen. Ik zeg nog zo tegen haar "Zit nou stil anders vallen we!".
"Ja maar ik ben zo bang!" Ooh GOD dacht ik.
50 meter verder kneep zij mijn middel zo strak aan dat m'n ondbijt bijna in m'n helm zat. Met schreewend STOP! erbij.
Nog meer wiebelen en vielen we bijna..!!
Ik vroeg wat er mis was, en zij zei dat zij zo hoog zag achterop de motor,
vindt je het gek? het is een GSX..!!!
Is zij lopend naar huis gegaan...zo bang was zij.

 

Ik heb een keer mijn Oma achterop gehad. Toen mijn Opa nog leefde droomde deze 2 twee altijd van een zijspan maar daar was geen geld voor. Nu is mijn Oma nogsteeds gek van motorfietsen. Dus het kon niet uitblijven, Oma achterop de motor naar mijn andere Opa en Oma. Het is een ritje van 1.5 km op zijn hoogst. Het kosste mij een paar gevoellige ribben maar Oma vond het geweldig. Missie geslaagd! :} :]
 
Ik heb een keer mijn Oma achterop gehad. Toen mijn Opa nog leefde droomde deze 2 twee altijd van een zijspan maar daar was geen geld voor. Nu is mijn Oma nogsteeds gek van motorfietsen. Dus het kon niet uitblijven, Oma achterop de motor naar mijn andere Opa en Oma. Het is een ritje van 1.5 km op zijn hoogst. Het kosste mij een paar gevoellige ribben maar Oma vond het geweldig. Missie geslaagd! :} :]

Kijk! Dat zijn de leuke berichten :)
Jammer dat ze geen geld hadden voor een motor met zijspan.
Tegenwoordig kan je wel van die Russiche motoren kopen met zijspan voor een scheet en 3 knikkers... zo'n Dnjepr. Kosten nieuw iets van 5000 piek. Zal nu wel wat omhoog gegaan zijn, maar zal niet meer zijn dan 6000 of 7000 gulden.
 
Kijk! Dat zijn de leuke berichten :)
Jammer dat ze geen geld hadden voor een motor met zijspan.
Tegenwoordig kan je wel van die Russiche motoren kopen met zijspan voor een scheet en 3 knikkers... zo'n Dnjepr. Kosten nieuw iets van 5000 piek. Zal nu wel wat omhoog gegaan zijn, maar zal niet meer zijn dan 6000 of 7000 gulden.

Die 5000,- is wel exclusief onderdelen pakket om de eerste 3 jaar door te komen a 3000 ;) .

Mijn moeder wil niet achterop.... en dat wil ik graag zo houden.
 
Die 5000,- is wel exclusief onderdelen pakket om de eerste 3 jaar door te komen a 3000 ;) .

Mijn moeder wil niet achterop.... en dat wil ik graag zo houden.

Ik weet niet hoe goed een Dnjepr is, maar 5000 piek is voor een Rus heel veel geld :) Maarja misschien wel slim om de motor goedkoop te maken, maar de onderdelen HEEL erg duur :)

Ik heb liever ook niemand achterop, zit lekkerder in m'n eentje, kan beter door de bochten in je uppie, remweg korter, als je remt wordt je niet platgedrukt tegen je kuipruitje door de passagier achterop (ligt eraan hoe hard je remt) :) hehe.. naja nu overdrijf ik.

Maar laat mij maar lekker in me uppie op de motor rijden. :]
 
Het leuke was, dat mijn schoonmoeder geen idee had, dat een motor zoveel sneller is dan auto's. 180 met je schoonmoeder achterop? niet slecht. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan