mijn spannetje ratelt...!?

he senks! maarre....ik heb al 12 volt hoor :9 het is een kopkleppertje, geen zijkleppertje.....

....jaja...boesman gisterenmiddag door de keuring!!! 3-maal is scheepsrecht... :Z .... ook fijn net een dagje voordat we gaan kijken of alles heel blijft in kusadashi.... :X O-) ...in ieder geval voor het weekje dat wij er zitten dan....

enne.....de ural is er nog steeds.....hij mag nog even niet weg van vrouwe RR O-)

:Y

seeya!!!!

Hé man gefeliciteerd!

Dat van die 12V wist ik wel, maar ik dacht tig pagina's terug in dit topic gelezen te hebben dat je een electronische onsteking zocht, en 'kwas ff te lui om de terug te zoeken ...
Ik kwam dt ding toevallig tegen, en ik dacht aan je.

Goeie vakantie hè!

Ik vertrek a.s. zaterdag een weekje naar Burgh-Haamstede met de kids ... maar 'kben bang dat we een hele week k*t-weer zullen krijgen ;( ;( ;(
 
ja hoor....valt helegaar niet tegen....wel een beetje wisselen met het setje wielen om zover te komen, maar nu heb ik alle wielen op de plaats waar ze het best tot hun recht komen zeg maar.....daarna nog goed schoonmaken en afstellen en ik kan nu zelfs vooraf bedenken waar ik ongeveer tot stilstand ga komen...(en da's meestal niet de achterkant van de voorganger...)


:+
 
Dude! ik heb in het heveltje, aan de binnenkant van de achterbrug, een gat boven het bestaande gat geboord en daar de remstangpendinges in gezet, meer koppel op de remsleutels..
na 5 jaar eindelijk blokkerend achterwiel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan