mijn spannetje ratelt...!?

Zekers, tis mar wôr agge van houw, toch? *D

Dun Braojur vind het ook wel eens leuk om zichzelf op een hele snelle fiets, of op een crossfiets, of op een tourfiets, of op een ... lekker uit te leven hoor, maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben!

Ik hou vaan veul verschillendu dinguskus. Dus vandoar de'k unne snellu VTR heb, unne wè troagere CeeBee en unne hééle troage Laand Roover. })

'k Heb trouwens een tijdje terug ook eens op de crosser van mijn motorboer gereden. Een DR400 met Yoshimura-pijpje :9~ . Dat is ook erg leuk sturen op het onverharde. :} Ik kwam dan ook met een grote smile terug en de Misses (die erbij was) begon zich dan ook meteen zorgen te maken. Niet nodig, want het houdt idd echt wel eens op met de cash-flow. B|
 
... het houdt idd echt wel eens op met de cash-flow ...

Yep, idd houdt het een keer op ... en best snel zelfs!
een vierkoppig gezin onderhouden met 1 salaris(-je) hakt al stevig in op je cash-flow, en dan valt het al niet mee om je hobby's te onderhouden, laat staan uitbreiden!

Ach, je moet gewoon genieten van wat je hebt, en je moet een keer tevreden zijn. Verder kan ik de zon bij een ander ook goed in het water zien schijnen hoor ... ik ben gelukkig niet zo snel jaloers! Ik kan het alleen niet uitstaan dat mensen die het ogenschijnlijk het beste voor elkaar hebben, ook altijd als hardste klagen (zoals mijn schoonzuster ... secretia)
 
@ braojur.

dus als ik het goed lees heb jij net als ik een verlanglijstje waar alleen
maar dingen op komen en nooit van afgestreept worden.
ik heb ook dat probleem dat de maanden te lang zijn in verhouding tot
mijn salaris.
daarom is het rusrijden juist voor ons weggelegd......
wij beknibbelen op alles... zelfs op snelheid. :)

Laat de anderen maar zeggen wat ze willen, de rusrijders zijn de echte
onthaasters van deze tijd.. :]
 
@ braojur.

dus als ik het goed lees heb jij net als ik een verlanglijstje waar alleen
maar dingen op komen en nooit van afgestreept worden.
ik heb ook dat probleem dat de maanden te lang zijn in verhouding tot
mijn salaris.
daarom is het rusrijden juist voor ons weggelegd......
wij beknibbelen op alles... zelfs op snelheid. :)

Laat de anderen maar zeggen wat ze willen, de rusrijders zijn de echte
onthaasters van deze tijd.. :]

:} :} :}

Hulde Q, erg wijs gesproken!

Natuurlijk heb ook ik een verlanglijstje, en ik vindt namelijk ook vanalles leuk en mooi, en ik zie ook steeds dingen die nog leuker en mooier zijn ...
Toch is het zo dat wanneer ik op mijn goedkope rus rondknor, met mijn geliefde kinders in mijn bakkie en een smile van oor tot oor, dan ben ik de gelukkigste mens op de wereld! Dan heb ik even helemaal niets meer te wensen ...

8-)

Edit:
Hoe ist met je cardan???
Ik heb mijn tank weer eens op de El Cheapo manier kunnen dichten!!!
Nu is alleen mijn benzinekraan gisteravond afgebroken bij het monteren B|
 
Laatst bewerkt:
Zit op telefoontje van Ed te wachten, hij zou me bellen als ie
hem weer in elkaar heeft.
maar één ding staat vast.. in Spaarnwoude ben ik er op 100% zeker.

Maar hoe ken jij nu je kraan mollen????
je weet toch dat russischtoiletpottenstaal erg kwetsbaar is??
nog 3 wekies en dan verkansie, hopende dat ik weer een stuk nederland kan gaan
verkennen met Iwan. :]
 
...
1. Maar hoe ken jij nu je kraan mollen????
2. nog 3 wekies en dan verkansie, hopende dat ik weer een stuk nederland kan gaan
verkennen met Iwan. :]
...

1. Eigenlijk ben ik blij dat hij afbrak tijdens het monteren, en niet tijdens het rijden :X

2. Kom je nog in de buurt van Etten-Leur? Pilsje staat koud!


P.S.: Had jij gisteren ook een extra vrije dag???
 
kijk maar uit braojur, straks komt heel motorrijdend nederland een pilsje
bij je drinken.. })

No worries, kroegen zat hier in de buurt 8-)

[edit] ... enne ... ik ben er ook altijd goed in om mezelf zo hier en daar eens uit te nodigen ... [/edit]
 
Laatst bewerkt:
goalie is niet zo'n bierdrinker....dus je hoeft niet bang te zijn dat je voorraad errug zal slinken.... ;) ....maar je bent van harte welkom hoor als je met het spannetje eind juni richting vught gaat voor die ttvught-rit .... O-)
 
goalie is niet zo'n bierdrinker....dus je hoeft niet bang te zijn dat je voorraad errug zal slinken.... ;) ....maar je bent van harte welkom hoor als je met het spannetje eind juni richting vught gaat voor die ttvught-rit .... O-)


Wat zijn we toch allemaal vriendjes van elkaar hè!

Zegge...Broajur...hou je mijn topic nog in de gaten of nie??? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan