mijn spannetje ratelt...!?

broembroem :9

full



...en ja......het zijspan staat er ook nog *D
 
trekhaak erachter, aanhanger met zijspan erop en lekkers op vakantie... :9

...ach....op den duur zal het zijspan nog wel een nieuw baasje krijgen, maar (in tegenstelling tot de uitbreiding van het wagenpark) is dat iets minder urgent.... O-)
 
Mooi spul man!

ik zeg: "een paar mooie stickers erop en gas ..."
:+

Modje vragen de topictitel te wijzigen? Of zit je voortaan op een Laro-forum???
 
Mooi spul man!

ik zeg: "een paar mooie stickers erop en gas ..."
:+

Modje vragen de topictitel te wijzigen? Of zit je voortaan op een Laro-forum???

Ik iig wel, maar ik moet zeggen dat die lang niet zo overzichtelijk is als MF. Dit werkt een stuk beter en makkelijker. Maar ach...een Land Rover is ook niet comfortabel...zoals ons gisteren door een liefhebber nog een keer werd gezegt: "Je koopt een Mechano-doos...een tractor met een dak erop!" _O-
 
helegaar super!! ontzettend mooi weer, zonnetje in het gezicht en vrouwe RR in de bak heen gereden alwaar we op zoek zijn gegaan naar onze passagier. Nog niet zo makkelijk tussen die motoren, zijspannen en trikes. Op het laatste moment hebben wij dan ook nog iemand anders toegewezen gekregen dan dat gepland stond...mocht de pret niet drukken *O*

full


het aantal mede-mf-ers viel me trouwens tegen B| 2 van de verkeersbegeleiders waren voorzien van sticker en die heb ik nogal eens voorbij zien komen...ik heb nog wel :W maar de hele stoet zat eigenlijk continue :W *O* :W *O* :W *O* dus dat viel niet op vermoed ik... :Z
 
full


ook weinig spannetjes trouwens B| dat moet de volgende keer echt beter kunnen lijkt me, wie wil die lekkere gevulde koek en glas prik nu missen?? :P Trikes in overvloed trouwens en voor zo'n evenementen echt zwaar geschikt....
 
Laatst bewerkt:
vrouwe RR is zo vriendelijk geweest haar plaats (tijdelijk) af te staan en is vrolijk achterop geklommen...scheen ook niet fout te zitten.

full


viel me op dat de ural het niet zo veel uitmaakt hoevel man er op,in en aan de bak hangen...merkte geen (verdere) vermogensterugval :}

de mannen-in-blauw vlogen letterlijk links en rechts langs met sirene en flikkerlampies om de kruisingen af te zetten en het is wel mooi om te zien hoe sommige tegenliggers letterlijk de berm in gedrukt worden *D
 
full


...een paar straten voor terugkomst viel echter dat vermogen wel ineens terug en remde het uraltje ontzettend af als je het gas los liet... -O- ...normaal was ik gestopt, maar ja...we waren er bijna....en er reden zo'n 200 motoren achter me... :X

toen ook mijn rechtervoet ontzettend heet begon te worden begon ik toch het ergste te vermoeden en zag ik aanlopend zuigers voor me.. :X ...gelukkig waren we er snel en toen we afstapte begon de rook omhoog te kringelen, gepaard met een fijne brandlucht...onderzoek leerde dat de achterrem was blijven hangen waardoor de cardanolie aan de borrel gegaan was. Alles even af laten koelen en de achterrem weer gelost, vervolgens zonder problemen met z'n 2-en naar huis. :?

mooie reactie van mede-motorrijders als de bagagebak opengaat; "heb jij gereedschap bij je????"...tja....heden-daagse-motorrijders |( |( |(
 
Leuke foto's hoor! Mooi toch, dat je die gasten op zo'n makkelijke manier een leuke dag kunt bezorgen?

Ik hoorde gisteren pas B| dat er afgelopen zondag in Zundert ook een gehandicaptenrit was ... als ik dat eerder geweten had, had ik er hier ook wel ff reclame voor kunnen maken! Daar bleek overigens ook een sterk te kort aan driewielers te zijn ...
 
Daar bleek overigens ook een sterk te kort aan driewielers te zijn ...

...en die zijn voor een grote groep toch echt nodig, er moeten er helaas maar al te vaak teleurgesteld worden omdat er geen (veilig) vervoer voorhanden is......heb overigens ook grote bewondering voor de zus van onze bakkenist die (letterlijk...) blind achter op een solo stapte en daar vervolgens zo'n 70km achterop heeft gezeten.... :}
 
Mooi werk Roadrocket! 8-)

En die rem, ach, die doet het toch weer :? Wees blij dattie eindelijk een keer remde :P
 
Hé ... wakker worden hier!

Heb je het nog druk met je opstandige schoonmoeder
0

:+
...

Of is Boesman al APK-gekeurd en ben je zoekende naar goeie blubber???
:?
 
neen.....here RR is niet mee naar africa..... :( ik moet nog een weekje en dan begint mijn vakantie pas. Op motorgebied is het nu een beetje rustig aangezien alle vrije uurtjes even zijn gaan zitten in het door de apk sleuren van Boesman.....vandaag poging 2 en ik hoop bij terugkomst van mijn werk in het bezit te zijn van een landrover waarmee ik ook officieel mag rondrijden....daarna kan ik ook weer vrolijk verder met schoonmoeders-rebeltje....

...als boesman dus goed is gaat familie RR morgenochtend meteen door naar Reims voor een lang weekendje viva-la-france....laro-vuurdoop :X
 
neen.....here RR is niet mee naar africa..... :( ik moet nog een weekje en dan begint mijn vakantie pas. Op motorgebied is het nu een beetje rustig aangezien alle vrije uurtjes even zijn gaan zitten in het door de apk sleuren van Boesman.....vandaag poging 2 en ik hoop bij terugkomst van mijn werk in het bezit te zijn van een landrover waarmee ik ook officieel mag rondrijden....daarna kan ik ook weer vrolijk verder met schoonmoeders-rebeltje....

...als boesman dus goed is gaat familie RR morgenochtend meteen door naar Reims voor een lang weekendje viva-la-france....laro-vuurdoop :X

Mooi man, succes vandaag!
En mochten we je hier niet meer horen/zien: alvast een fijne vakantie toegewenst hè! Geniet er lekker van, en ben gebruik het russen-geduld ook met je Laro ... dan komt 't allemaal best goed ;)

:+ :P O-) :X
 
he senks! maarre....ik heb al 12 volt hoor :9 het is een kopkleppertje, geen zijkleppertje.....

....jaja...boesman gisterenmiddag door de keuring!!! 3-maal is scheepsrecht... :Z .... ook fijn net een dagje voordat we gaan kijken of alles heel blijft in kusadashi.... :X O-) ...in ieder geval voor het weekje dat wij er zitten dan....

enne.....de ural is er nog steeds.....hij mag nog even niet weg van vrouwe RR O-)

:Y

seeya!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan