Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goede tip.
Ik heb ooit een keertje proef gereden op dat span van je toen'ie nog van Rob was en -samen met de naloopverkortende balhoofdplaten- reed dat toch een stuk makkelijker en lekkerder dan mijn MZ-span met grote -originele maat- wielenAls ik Halflive goed begrepen heb past die velg niet bij die naaf.
Is het dan niet beter om gewoon MZ wielen terug te zetten? Want dat frezen zie ik eigenlijk niet zo zitten, hoe moet je dat wel uitmeten en de gaten zijn dan weer groter...
Dan is er ook weer meer keus aan bandjes. Die kleintjes zijn wel leuk om te zien, maar ik zie op tegen het werk.
Rijden grote wielen echt moeilijker of zetten ze die kleintjes er alleen op voor de leuk?
Ik zoek gewoon de weg van het minste werk of het blijft gewoon een tijdje helemaal aan de kant staan, ben echt in een beu-periode wat sleutelen (en alle werk eigenlijk) betreft
Ik praat er nog wel met Eduard over.
Bedankt Jan, ik ga het binnenkort eens komen bekijken.
Nu eerst KLE maken... ER is hier nu zelfs geen motor meer waar ik de weg mee op kan. KLE start niet meer, XL heeft geen licht meer, lampen branden altijd op, TY heeft geen kenteken, MZ de spaken...
En de noordkant van de grote schuur heeft bijna geen dakpannen meer
Ik denk dat je alle spaken nieuw moet kopen, maar dan net buiten de naaf een knikje moet geven.Ik zoek gewoon de weg van het minste werk of het blijft gewoon een tijdje helemaal aan de kant staan, ben echt in een beu-periode wat sleutelen (en alle werk eigenlijk) betreft
Ik praat er nog wel met Eduard over.
Ik ga kiezen voor de gemakkelijkste, goedkoopste en snelste weg