Mijn Speeltje !

Patrick @ ErZes

MF veteraan
16 aug 2003
1.079
1
Rossum
Ik heb dus vandaag een Yammie YZF-R6 gekocht bij zeshonderd.cc.
Goede zaak met hart voor motoren en tijd voor de klant.

Hoop hem komend weekend te hebben, er moest nog wat aan gebeuren.


Ik ben iig very happy !!!!!!!!!

Laat het mooie weer maar komen en dan lekker :]

Bijlage: R6blauwruitje.jpg
 
:} mooi hoor :}
Hopen op mooi weer man!!


full
 
}) mooi spul man,het zal wel iets harder optrekken/makkelijker wheelien dan mijn oude xs1100,een fijne tijd toegewenst met je maagdelijke yamaha :)
 
Gefeliciteerd ik heb zelf lang lopen zitten dubben tussen een ZX636 of een R6 bij mij is de Kawa geworden, maar de R6 blijft toch een hele mooie fiets :]
 
Gefeliciteerd *D Jammer dat het slecht weer wordt aankomende week...

:^

Ze hielden regen, regen, regen en nog eens regen...

Ach ja, het is ook maart natuurlijk :( Deze week in ieder geval geen motorrijden als de voorspellingen kloppen :X

Verder veel plezier met je nieuwe aanwinst, mooi ding :9~
 
Ik heb eigenlijk alleen zitten dubben tussen een R6 of een R6 en het is uiteindelijk toch een R6 geworden.

er zijn van die setjes te koop om je stadslichtjes om te bouwen naar knipperlicht, zodat de grote pinkers eraf kunnen.
heb je dit setje echt nodig ?

Volgens mij is dit toch simpel zelf te fixen door even wat draden te verleggen, of zie ik iets over het hoofd?

Zou kunnen zijn dat in dat setje een stel andere fittingen zit voor 21 wat lampen.

iemand hier ervaring mee ?
 
Ik heb eigenlijk alleen zitten dubben tussen een R6 of een R6 en het is uiteindelijk toch een R6 geworden.

er zijn van die setjes te koop om je stadslichtjes om te bouwen naar knipperlicht, zodat de grote pinkers eraf kunnen.
heb je dit setje echt nodig ?

Volgens mij is dit toch simpel zelf te fixen door even wat draden te verleggen, of zie ik iets over het hoofd?

Zou kunnen zijn dat in dat setje een stel andere fittingen zit voor 21 wat lampen.

iemand hier ervaring mee ?


Bedoel je zoiets?
 
Terug
Bovenaan Onderaan