MIJN Suus

delusion

MF'er
31 mei 2001
67
0
euh.. op mijn rooie suzuki gsxf600 van 2000 zit een klein beetje lak-schade, en bij mijn laarzen begint de lak wat vaal te worden.. nu ken ik iemand die spuiter van beroep is, en mijn Suus voor een mooi prijsje wel helemaal mat-zwart wil spuiten (ala Mv Agusta F4SPR)
is dat de moeite waard of is het een kwestie van bijlakken? :?
 
Hmmm, mijn keuze stond er niet bij. Overspuiten in een andere (aparte) mooie kleur.

Maar matzwart? Zo\'n modeverschijnsel, en niet mooi. Maar als jij dit de kleur vind, dan zou ik hem zo spuiten...

Suc6... :)
 
Hoeveel kost het spuiten?
Dan is het makkelijker voor mij om te bepalen om wel of niet over te spuiten.
 
Maar matzwart? Zo\'n modeverschijnsel, en niet mooi. Maar als jij dit de kleur vind, dan zou ik hem zo spuiten...
Mode? Sinds wanneer dat? Persoonlijk vind ik die sobere kleuren ook veel mooier.. of het nu mode is of niet.

BTW, alsd jij graag mat zwart ziet en die kerel kan je een voor jouw goeie prijs geven waarom niet dan?
 
Laatst bewerkt:
Ja wat kost dat nu eigenlijk? Ik denk eraan om mijn motor ook over te laten spuiten in en modegevoelig??? kleurtje.

Inderdaad... matzwart. Vind het er gewoon ontzettend gaaf uitzien. Lijt me alleen een crime om schoon te houden, omdat het oppervlak van de lak niet glad is (of is dat soms wel mogelijk?).
 
Het hangt er natuurlijk vanaf wat dat spuiten allemaal gaat kosten, maar mits betaalbaar zou een ander kleurtje absoluut niet misstaan.

Zelf houd ik meer van blauw metallic, maar dat is natuurlijk je eigen keuze, dus heb ik op matzwart spuiten gestemd.
 
Mode? Sinds wanneer dat? Persoonlijk vind ik die sobere kleuren ook veel mooier.. of het nu mode is of niet.

BTW, alsd jij graag mat zwart ziet en die kerel kan je een voor jouw goeie prijs geven waarom niet dan?

Aha, mode... Ducati had (heeft?) van die Monsters in mat zwart, toen de ST van Ducati? En nu komt MV er ook mee. Niet dat het niet mooi zou zijn, zeker als jou motor niet in mat zwart bestaat, maar persoonlijke vind ik het niet zo mooi, en ja het is op dit moment weer in beetje meer \'in\' dan anders...

Maar zoals ik al zei als de prijs goed is, en je het graag wilt (kunt)... Waar twijfel je dan nog aan? Gewoon doen!
 
Aha, mode... Ducati had (heeft?) van die Monsters in mat zwart, toen de ST van Ducati? En nu komt MV er ook mee. Niet dat het niet mooi zou zijn, zeker als jou motor niet in mat zwart bestaat, maar persoonlijke vind ik het niet zo mooi, en ja het is op dit moment weer in beetje meer \'in\' dan anders...

Maar zoals ik al zei als de prijs goed is, en je het graag wilt (kunt)... Waar twijfel je dan nog aan? Gewoon doen!
mv was eerder dan ducati.. die spr is er al een tijdje..
 
echte ratbike manier:

spuit em gewoon zelf matzwart en nooit poetsen, als ie vies is gewoon weer een keertje overspuiten.

nooit schoonmaken ideal toch? :)
 
Zo staat in de moto73 (hoe in hemelsnaam komen ze aan die naam btw) :? die nieuwe viertact racer van yamaha.. de YZF-M1.
Vooraan zwart en dan iets lichter naar achter toe.. echt :9~ :} vind ik dat dus. Jammer dat ze dat niet in 400cc 80 pk maken ofzo (990cc - 200pk vind\'k net iets teveel voor me op dit moment }) ). \'k Zou meteen naar de bank sprinten.
 
Ik denk dat een matzwarte fiets tegenvalt.
Wel eens een zwarte R6 gezien en dat was gewoon niet mooi,echt een schadebak. Maar of dat nou echt zo was?

Dan vraag ik me af of dat matzwart wel mat blijft, en niet gaat glimmen op plekken waar je veel langs schuurt.

En je krijgt niks meer terug voor zo\'n motor als je hem wilt inruilen.

Maar dat is allemaal persoonlijk.
 
Klein beetje offtopic maar die zilverzwarte (?) nieuwe 2002 R1, da\'s pas een mooie kleur. :9~
 
Je kunt trouwens eens een foto maken van je fiets, die inscannen en dan met Photoshop je fiets zwart kleuren, kun je zien hoe het ongeveer eruitziet.
 
En niet geheel onbelangrijk, met een lichte (felle) kleur val je beter op. Maar dit is meer van belang als je je motor ook als woon / werk gebruikt...
 
hm.. die lichte kleur zit wel wat in ja.. misschien laat ik Suus wel gewoon rood, met een spacial paint ofzo.. ik zie nog wel..
 
Terug
Bovenaan Onderaan