Mijn suzuki gs500e wil niet meer starten na de winter???

1Dennizzzz

Rookie
3 mrt 2010
6
0
Hardenberg
Hoi allemaal,

Ik ben in het bezit van een gs500e van '90, deze heeft de hele winter in de schuur gestaan.
Toen ik vanmiddag de accu er weer in zette starte de motor gelijk, maar na ongeveer 5min sloeg hij af.
Daarna starte hij wel weer maar zodra ik gas gaf sloeg hij weer af!
Nu heb ik er al nieuwe benzine in gedaan en de carb's al schoongemaakt, de bougies vonken ook wel goed.
Hij start nu helemaal slecht en als hij start slaat hij steeds af en bij een klein beetje gas direct...
Wie weet hier meer van??? help!!

Groetjes Dennis :]
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Ik ben in het bezit van een gs500e van '90, deze heeft de hele winter in de schuur gestaan.
Toen ik vanmiddag de accu er weer in zette starte de motor gelijk, maar na ongeveer 5min sloeg hij af.
Daarna starte hij wel weer maar zodra ik ga gaf sloeg hij weer af!
Nu heb ik er al nieuwe benzine in gedaan en de carb's al schoongemaakt, de bougies vonken ook wel goed.
Hij start nu helemaal slecht en als hij start slaat hij steeds af en bij een klein beetje gas direct...
Wie weet hier meer van??? help!!

Groetjes Dennis :]

Staat de choke er wel voldoende op?
zet maar helemaal open en geen gas geven.
 
Laatst bewerkt:
Choke staat volledig open, vind hem dan ook weinig toeren maken (minder dan normaal)
Zoiezo met een klein beetje gas slaat de motor direct af.
Carbs heb ik de vlotterbakjes eraf gehaald + de spoeiers en alles verder schoongemaakt met carbreiniger.
Daarna liep ie 20 sec en nu helemaal niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Zijn de bougievonkjes niet op?


Heb je het al met de choke uit/half open geprobeerd?
Heb je verder niks aan de afstelling veranderd?

Bougievonkjes zat er de motor start heel slecht en als hij wil starten alleen met de choke vol open. bij een klein beetje gas slaat hij af.
Verder niks aan veranderd en gewoon goed lopend in de schuur gezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan