Mijn SZR wordt steeds kaler..

Hij doet precies wat je sign zet, de rest is niet hoogstaand.
Je kan er wel redelijk mee opschieten voor een trillende 1 pitter, 170 km/u en cruisen op 130/140 gaat ook prima.

Niet te lang stil laten staan, want de compressie heeft wel een frisse accu nodig.
Die van mij starte vaak niet na 4 weken stilstaan, maar dat is natuurlijk ook dom van mij. :+
Rijden moet je met dat ding. 8-)
 
Hello,

Ik heb wel al een foto van een SZR die al helemaal gerestyled is en door mijn schoonvader wordt bereden. Ik ben de derde met een SZR in de familie, en ze zijn allemaal omgebouwd.....
Is dit een bestaand kontje of heb je die zelf gefabriceerd?
Ziet er goed uit zo!!! :}
 
Mijn szr....bijna af, nog ff afwerken...

full
 
Heeeey guys,

Dit is het laatst aktieve SZR-topic, dus.....

Ik kan een blauwe SZR '96 kopen, krasvrij, 4800km op de teller (staat al een tijd stil, maar draait)
Kort ritje mee gedaan, maar in z'n derde pakt ie niet goed op. Lijkt me een leuk stuurfietsje voor m'n vrouwtje (rijdt nu wel VFR750, ik rijd zelf SV650S)

Vraagprijs voor die bewuste SZR : 1800 euro. En ik denk dat ik er nog wel een beetje afkrijg. Lijkt me een buitenkansje. Doen???... of niet doen???
 
doen!!!! anders een honda hawk gt niks?. weet binnenkort misschien wel een knappe honda bros O-)
De aankoop is een feit!!! Er komt een SZR :] en dit voor 1700 eurotjes (vive la Belgique)
meer detaitls kan je lezen op het 'wie rijdt er SZR'-topic van Roeland.
Natuurlijk volgen er ook piccies van de tractor (als hij netjes gepoetst is uiteraard *D )
 
Ik heb nog een werkplaatshandboek voor de SZR, voor de liefhebber.
Af te halen in Ursem, tussen Alkmaar en Hoorn.

minics.
 
Heb zo'n 2 jaar een SZR gehad. Gave fiets dikke klappen. En idd blijven rijden anders niet starten, schijnt trouwens aan starthoeveelheid benzine te liggen las ik op Duits forum. Heb gegeven moment schade frame gekocht. Op de bovenste kroonplaat gewoon stuurklemmen gemonteerd. Maar ik heb het naked projekt nooit afgerond. Omdat ik er nogal aan/uit mee reed (las ooit over een Skorpion: ride it like a twostroke :] ) begon de uitlaat et scheuren en het frame :( . Dus ingeruild voor NTV,kon vriendin ook normaal achterop!Ntv rijd ongeveer hetzelfde ook best dikke klapen en behoorlijk koppel van lage toeren. Maar cardan hoef je niet zoveel te stellen als die ketting van de SZR! En er komt vast weer een 1 cilinder viertakt in mijn collectie ..maar zal meer een Xt,SR of Skorpion zijn..hoewel een Yamaha Tricker ook heel leuk lijkt..wel kleine klappies haha!Mzzls,Rob.
 
hoi,

wil mijn SZR aan de achterzijde ophogen, iemand ervaring mee?
Verhogingsset, zijn die te krijgen en zijn die duur?
Misschien wel zelf te maken?
:]
 
Weg wezen oma,
Even dit topic omhoog krikken. Ik heb een usd en setje (wielen voor mijn zelfbouw) motor gekocht van een szr 660. nou is mijn vraag: kan iemand mij vertellen hoe ik aan een rechter remklauw (remtang) kan komen? de usd is wel voorbereid daarvoor.
Is er nog wat voor te krijgen van een ander model of type motor wat er ook op past.
Zie mijn topic

Project Black Magic

gr Andre
 
Terug
Bovenaan Onderaan