Mijn SZR wordt steeds kaler..

Chrizje

MF'er
27 sep 2004
44
0
Amsterdam
We zijn bezig om mijn Yamaha SZR 660 te reshapen, zodat hij straks af is als ik mijn roze papiertje krijg. De SZR is officieel een klein racertje, maar we hebben er een fat bar stuur opgezet, het neusje verwijderd, en wat kuipwerk geminimaliseerd. De achterkant wordt ook nog strakker, en natuurlijk moet die spuuglelijke uitlaat er nog af. Hier is hij origineel...
misc
 
ik vind de szr leuk, paar x op gereden en rijd leuk. ben wel nieuwsgierig naar wat je met de achterkant gaat doen. succes
 
Leuk, ik heb er ook 1 gehad. Eigenlijk nooit bij nagedacht dat je daar ook een vederlichte en supersturende naked van kunt maken!
De mijne was voorzien van een Laser Carbon demper met een mooi zwaar geluid.
Ben benieuwd naar je vorderingen, ik heb nog steeds een zwak voor zo'n ding.
 
Hoi Chrizje,

Veel succes met het behalen van je rijbewijs!!! Ik ben vorige week donderdag geslaagd voor mijn rijbewijs en heb ook een zwart SZR-utje. Ik vond het wel grappig om je te zien ... ik ben te vinden op "Miss goalie stelt zich voor"
 
bruut zo,n szr. de pa van een maat van me heb zo,n ding. net als de rgv 800 een echte tractor.
iedereen vergist zich in die 1 pitters....hahahah :} :}

maak der maar wat moois van zou ik zeggen, ben errug benieuwd.

seek.
 
Hellooow,

kun jij mij zeggen hoe je dat stuur op de kroonplaat geflikkerd hebt?
Is het een LSL kit (toch vrij duur vind ik) of iets anders?

Zeer zeer zeer mooie ombouw trouwens!!! ben ook aan t denken om een superbikestuurtje te monteren, kwestie van iets comfy-er te zitten

greetz
 
Ik heb ook een SZR gehad en derhalve nog wel wat foto's verzameld van ombouw motoren. ;)
(nooit zelf aan begonnen..)

full
 
Ben zelf helemaal weg van de SZR. Ben ook opzoek naar een. Ik heb ooit er een te koop zien staan met een MV kontje erop. Dat was ook :9~ Ben erg benieuwd wat dit allemaal gaat worden.
 
Hello,

de kont is verbouwd, zal gauw foto's plaatsen. Hij is echt superstrak geworden! Overigens, het motardstuur is bevestigd met ordinaire stuurhouders, maar dan zo gefreesd dat ze mooi op de kroonplaten konden worden bevestigd.

Ik heb wel al een foto van een SZR die al helemaal gerestyled is en door mijn schoonvader wordt bereden. Ik ben de derde met een SZR in de familie, en ze zijn allemaal omgebouwd.....

Bijlage: Zo wordt hij.JPG
 
Hello,

de kont is verbouwd, zal gauw foto's plaatsen. Hij is echt superstrak geworden! Overigens, het motardstuur is bevestigd met ordinaire stuurhouders, maar dan zo gefreesd dat ze mooi op de kroonplaten konden worden bevestigd.

Ik heb wel al een foto van een SZR die al helemaal gerestyled is en door mijn schoonvader wordt bereden. Ik ben de derde met een SZR in de familie, en ze zijn allemaal omgebouwd.....

Kontje is mooi!

:) jouw foto
full


btw [*imgatt] (zonder *) in je bericht laat het plaatje in de bijlage zien.
 
Ik heb eerst ook nog lopen te twijfelen om een SZR te kopen, maar met mijn 1.98m leek het me toch geen goed idee, vind het nog steeds leuke fietsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan