mijn T-MAx is ontvreemd in Velsen

Stress

MF'er
25 apr 2005
119
0
Velserbroek
eergisteren is een potentiele koper niet meer van de proefrit teruggekomen, weg T-Max

misschien zien jullie hem, het is een blauwe 2008 T-Max met xenon verlichting.

kenteken is MT-FT-89
byzonderheden:

rechts in dashboard een waterdichte stekker voor oplader.

onder de buddy een blauw ledlampje als verlichting.

op stuur aansluiting voor Zumo

JCosta koppeling, je hoort wel als hij optrekt, gaat iets vlotter dan standaard

alvast bedankt

Richard
 
Laatst bewerkt:
Echt balen man!
Geef eens wat meer gegevens, welke stad, fotootje etc.
 
Hallo Richard,


Dat is wel erg grof.
Heb je een afbeelding?
Ik ben veel op de weg en kan dan daarop letten.
Ik hoop voor je dat ie gauw terecht is.


Marcel
 
Kwam de potentiele koper ZO vertrouwd over dat je hem niet iets gevraagd had achter te laten ??

Man Stress,.... ik snap je bijnaam helemaal, wat een ellende voor je !!
We zullen uitkijken naar jou T-Max
 
Ja de koper kwam vertrouwd over en is 2 keer geweest en ik had als borg zijn autosleutels en 500,00 euro,

de auto sleutels bleken nergens op te passen en de Eur 500, was vals, maar zo perfect vals dat de politie het eerst goed moest cheken.

aan een ieder let op met te koop op marktplaats, is een etalage voor potentiele dieven, de truuk met borg is gestolen auto met valse papieren en vals geld, vals geld zie je bijna niet en onder een blauwe lamp zie je het nog niet ,handtekening staat iest hoger en als je meerdere 50 euro biljetten krijgt let op dat er geen dubbele met serie nr's zijn.

fotootje ik weet niet hoe ik deze moet plaatsen,misschien kan ieman me helpen?

maar het is een blauwe t-max 2008 in perfecte staat met witte xenon .

ik ben er kapot van nu 2 dgn ziektewet, maar ik hoop dat de verzekering coulant is, ik heb nml een sleutel afgegeven.

ik woon in de gemeente velsen, de dader had een zuid nederlands/limburgs accent en was mollig tekenen van niet nerderlandse origine en heet iets in de trant van Leon, nu zie ik op internet dat ene leon vaker op motoren bied, deze heeft ook vlak voordat hij langs kwam het bod weggehaald, ik probeer via politie IP adres te achterhalen bij marktplaats.

aan een ieder let aub op met potentiele kopers!!!

richard (stress)
 
Laatst bewerkt:
Balen joh!! Neem aan dat de verzekering dit wel dekt, hoe moet je anders particulier kunnen verkopen?

Daarom ruil ik liever in bij de dealer, krijg je wel minder geld, maar wel de zekerheid dat er geen idioot er mee vandoor gaat. En daarnaast ben ik een echte Hollander en ga ik niet 25 euro betalen voor een advertentie op Marktplaats. Het is altijd hier op M-F en als het niet snel genoeg weg is, dan dan de dealer.

Voor die 25 euro advertentiekosten mag Marktplaats je overigens best een IP-adres geven! Maargoed, daar kom je ook niet altijd even ver mee...
 
Snotdomme!
Dit is erg grof!

Je zou (tip) voortaan dus gewoon als onderpand moeten eisen dat je een foto van de proefritter maakt voordat ie op (dieven)pad gaat. Goedbedoelende kopers zullen daar geen bezwaar tegen maken, sterker nog, ze zullen waarschijnlijk dit beleid steunen.
Daar schiet jij nu natuurlijk geen bal mee op, maar als tip...
Je hebt natuurlijk wel een goed signalement,he!
Iets voor opsporing verzocht!!!

Succes!

Peer
 
oei vervelend dat je goede vertrouwen zo wordt beschaamd zeg! de brutaliteit.!

des te meer een reden om alleen na betaling van het hele bedrag een proefrit te maken. Als de koper echt interesse heeft in de scooter heeft hij het geld er toch voor klaariggen zou je zeggen.
 
Dát is mooi kut...hoe zuur ook dat je denkt je motor te verkopen en zo'n kloothommel er vandoor gaat met je fiets.

Foto's toevoegen heb je verschillende sites voor: Photobucket, tinypic en nog veel meer. tinypic is vrij makkelijk om te uploaden.

succes met de afwikkeling (je hebt je eigen papieren nog toch?)
 
K...E,

Ik wist gelijk welke TMAX het was. Pff, zet een advertentie op marktplaats. Oplichter / dief gezocht!!! Ik hoop en denk dat hij gepakt gaat worden. Houd ons op de hoogte. En sterkte.

Groeten forrest.
 
Zoeen dus :
2009-Yamaha-TMAX-Scooter-1.jpg


Balen man.
Hoop dat ie snel terug is.
 
oei vervelend dat je goede vertrouwen zo wordt beschaamd zeg! de brutaliteit.!

des te meer een reden om alleen na betaling van het hele bedrag een proefrit te maken. Als de koper echt interesse heeft in de scooter heeft hij het geld er toch voor klaariggen zou je zeggen.
Had niet geholpen, het geld was vals.
Foto's van de potentiële koper maken en rijbewijs en paspoort achterlaten. En ik kijk ook altijd met welke auto iemand komt en dat kenteken noteer ik.
 
Tjonge zeg ,dat is wel heel erg brutaal. Logisch dat je daar helemaal kapot van bent,veel sterkte ermee
Had niet geholpen, het geld was vals.
Foto's van de potentiële koper maken en rijbewijs en paspoort achterlaten. En ik kijk ook altijd met welke auto iemand komt en dat kenteken noteer ik.
Dit lijkt me idd de beste manier op het inruilen bij de dealer na, uiteraard.
 
bedankt voor de reacties,

ik ben aan de ene kant blij dat ik niet de moter aan hem heb verkocht en er later achter moet komen dat het geld vals is........

zelfs als alles dus korrekt gaat kun je nog met vals geld besodemieterd worden,

de Eur 500,00 zijn niet gedekt en ben je dus kwijt, als ik dus de 8000+ in vals geld had gevangen had ik dus niets gehad.

zijn gezicht vergeet ik nooit meer en er komt een dag dat........... O-)


groet

Stress
 
Laatst bewerkt:
wat een klootzak, ik zal een beetje opletten, woon niet zo ver bij je vandaan zie ik, maar ja, als het zo`n reservebelg is zal hij wel niet in de buurt rondtuffen ben ik bang.
 
eergisteren is een potentiele koper niet meer van de proefrit teruggekomen, weg T-Max

misschien zien jullie hem, het is een blauwe 2008 T-Max met xenon verlichting.

kenteken is MT-FT-89
byzonderheden:

alvast bedankt

Richard


sorry voor je richard...

dit is wel heel ingrijpend zoiets...misschien was je ook nog afhankelijk van die scoot...
er zat in elk geval heel veel geld in ...
denk je dat je het redelijk goed doet , sleutels , 500 euri's , gebeurt er zoiets...

het zou op mij ook een hele diepe inwerking nalaten...zeker weten....
we kunnen ons nergens zoveel in vergissen als juist in mensen, dat blijkt wel weer ...
jammer helaas...
het is ook weer is een harde les voor ons allemaal..

wens je veel sterkte, en toch nog een beetje hoop , je weet het nooit , heel misschien komt de politie de scoot zomaar tegen ergens......

groet smokey :W
 
Laatst bewerkt:
Richard,

Misschien helpt het jou of anderen om je verhaal hier te plaatsen.

http://marktplaatsoplichting.nl/

Er zijn blijkbaar mogelijkheden om een identiteit te achterhalen.

Succes en sterkte,

Rick
 
hoi richard

das flink balen :(

waar gaat het heen op deze aard bol

sterkte en is te hopen dat de verzekering uit betaald
 
MP kan altijd, net als MF, de IP's van een bieder achterhalen. Maar dit moet dan van rechtswege afgedwongen worden. Benieuwd of ze daar tijd in steken. Neem geen genoegen met "er is geen daderindicatie" want die is er wel. Het IP namelijk.
 
hij was al twee keer komen kijken eerst...om vertrouwen te wekken kennelijk...
hij gaat slim te werk..slimmer als wij want dit verwacht je dan eigenlijk niet meer...
dus ik denk eigenlijk dat die geen ip adres heeft achtergelaten...of het ip van een ander heeft gebruikt...hoe dan ook wil maar zeggen , hij heeft er zeer goed over nagedacht denk ik dan maar....

misschien moeten we er is over na gaan denken om gps trackers in te bouwen ...misschien vergezocht ...mmmmmmmmm
toch kan het helpen .....zo gek duur zijn ze nou ook niet meer , je stopt er een simkaartje in en belt het nummer , de response is de locatie...
je ziet ze overal als je even kijkt in google...

gps tracker for car/vehicle/motorcycle/motorbike GSM/GPRS SIM CARD precise tracking of an object anywhere in the world

This is an advanced GPS satellite positioning system tracker with precise tracking of an object anywhere in the world, works on all available GSM/GPRS mobile networks. Can be used to prevent vehicle theft, children protection, old people, pets, covert tracking, covert listening, etc

FEATURES

Support non-server based location
Location memorization
Auto location report
Authorize/delete the tracking phone number
Covert alert & voice surveillance
Geo-Fence: alert in case of breaching the predefined district
Movement alert: alert in case of movement
Speed alert: alert in case of excess of the predefinded speed
Power alert: alert when device is being switched off

HOW IT WORKS
Simply insert a GSM sim card into the GPS unit. Whenever you call the unit it will respond with the coordinates of its location thru a SMS message. You can then use these coordinates on any mapping software (for example google earth) which will show where exactly the unit is located.

With some little setup, you can also have the device to send the data directly to a computer thru GPRS and display its location on a map with our bundled software for real-time location tracking.

SPECIFICATION

Dimensions: 64mm x 46mm x 17mm (1.8''*2.5''*0.65'')
Band: 850/ 900/1800/1900Mhz;
Network: GSM/GPRS;
GPS Chip: SIRF3 Chip;
GPS Sensitivity: -159dBm;
GPS accuracy: 5m;
Weight: 50g;
Time to First Fix: Cold status 45s, Warm status 35s,Hot status 1s;
Car Charge: 12-24V input, 5V output;
Wall Charger: 110-220V input, 5V output;
Battery: Chargeable Changeable 3.7V, 800mAh Li-ion battery;
Standby Time: 48 hours;
Package Contents

Mini GPS Tracking Deivce x 1
Rechargeable Battery x 2
Power Adapter for Charging + Battery Dock x 1
CD for GPS Tracking Application x 1
English User Guide x 1
Extra Back Cover with Magnet x 1
Plastic Carrying Bag x 1

gr. smokey :W
 
Laatst bewerkt:
Met een eenvoudige GPS jammer is je tracker waardeloos. Ik verwacht dat elke professionele auto- of motordief zo'n apparaatje ter grootte van een portofoon en ter waarde van enkele tientjes bij zich heeft. Alleen gelegenheidsdiefjes pak je er mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan