Mijn top 3 per klasse

The Doctor

Die hard MF'er
17 nov 2001
450
0
Dit zou weleens de eindstand in het kampioenschap kunnen worden *D *D *D *D *D *D

125cc

Manuel Poggiali!!! *D
Youichi Ui
Daniel Pedrosa

250

Marco Melandri!!! *D
Roberto Rolfo
Fonsi Nieto

MotoGP

Valentino Rossi!!! *D
Daijiro Katoh
Loris Capirossi

Ben je het niet met me eens, laat het me horen! *D *D *D

Greetz

The Doctor!!

P.S. voor SBK is er maar 1 man! En dat is Haga!!! *D
 
Dit zou weleens de eindstand in het kampioenschap kunnen worden *D *D *D *D *D *D

MotoGP

Valentino Rossi!!! *D
Daijiro Katoh
Loris Capirossi

Ben je het niet met me eens, laat het me horen! *D *D *D

Greetz

The Doctor!!

P.S. voor SBK is er maar 1 man! En dat is Haga!!! *D
Superbike ben ik met je eens, maar bij de GP mis ik Biaggi, Checa uhm, Jurgen... Dat Rossi wint lijkt me duidelijk.
 
Op maandag 18 februari 2002 schreef Jackass het volgende:
Dit zou weleens de eindstand in het kampioenschap kunnen worden *D *D *D *D *D *D

125cc

Manuel Poggiali!!! *D
Youichi Ui
Daniel Pedrosa

250

Marco Melandri!!! *D
Roberto Rolfo
Fonsi Nieto

MotoGP

Valentino Rossi!!! *D
Daijiro Katoh
BARROS





P.S. voor SBK zijn er maar 3 man! En dat is Haga, Bayliss, Xaus!!! *D
 
Nou... SBK alleen Haga... HODGSON had beter getraind (de laatste keer dat ik er iets over las) :)

Katoh op 2?? Die rijdt toch op een twee-takt. Nee ik ga voor BIAGGI. En Checa schijnt ook wel met de Yamaha over weg te kunnen.

Wat dacht je van Elias, of denk je dat die een oefenjaar nodig heeft. Met Pedrosa ben ik het redelijk eens. Ui moet toch een keer kunnen gaan winnen, maar misschien ook wel niet.

Dat Rossi wint zit er wel dik in, maar ik hoop toch wel dat het spannend wordt dit jaar. Melandri vind ik ook niet zo\'n hele gekke keus. Persoonlijk hoop ik dat Hofmann enorm punten gaan scoren. Vorig jaar op de Sachsenring juichden alle Duitsers voor Poensgen en wisten ze niet eens wie Hofmann (haar teamgenoot, die wel punten scoorde) was! Prutsers :( (Net zo erg als die Nederlanders die niet weten wie Jurgen is.) Wel vond ik de spandoeken: \'Waldmann, Du fehlst\' en nog een we-missen-Waldi spandoek erg cool/hartverwarmend! Of hij op de MuZ wat presteerd is wat anders, maar de Duitsers zullen het wel erg cool vinden.
 
Mijn top 3 per klasse.

125cc
1. Ui
2. Poggiali
3. Pedrosa

250cc
1. Nieto
2. Melandri
3. Locatelli

MotoGP
1. Rossi
2. Ukawa
3. Checa

Superbike
1. Xaus
2. Haga
3. Bayliss
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan