Mijn ursus

Als ik op het icoontje druk voor het plaatsen van een foto krijg ik een pop-up van:
scriptprompt:
Geef afbeeldingslocoatie
http//

En dan kom ik niet verder. Dus nog steeds geen foto's.
Als je op die manier foto's wil plaatsen moet je de foto's eerst op een externe website plaatsen. Je moet de URL van de foto in dat venstertje plakken.

Je moet dus een account aanmaken op Photobucket of zo.

De makkelijkste manier is door middel van imgatt.

Je kunt ook foto's op het forum uploaden, maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
Of op www.mijnalbum.nl, account aanmaken. Foto's daar naartoe uploaden en dan kun je op een knopje links van de foto klikken ( lijkt wat op "kettingschakel" ) waarbij je kunt kiezen voor de complete link ( kun je gewoon kopiëren met één klik op de knop ) om de foto op een forum te plaatsen ( je kunt ook een andere link aanklikken om bv op FaceBook te plaatsen )

Wat moeilijk omschrijven maar wijst zich vanzelf ;)
 
Ik voeg altijd gewoon een foto als bijlage toe. Nadeel is dat je dan maar één foto per bericht kunt plaatsen.

Toevoegen doe je door onder de smilies een bestand aan de klikken.
 
Ik maak gebruik van de documentenlijst. Als je bovenaan elke willekeurige pagina van Motor-forum FAQ aanklikt staat bij punt 3 precies beschreven hoe het werkt. Je kan dan wel meerdere foto's aan een bericht toevoegen.
 
full


Zo te zien is het gelukt om een foto te plaatsen van mijn XS.
De donormotor heb ik al sinds 2010 in mijn bezit en was al geinig verbouwd, maar omdat ik zijspan wil rijden moest hij eraan geloven.
Heb er een USD voorvork van een Ducati Monster ingezet. Originele balhoofdpen gebruikt zodat de originele lagers erin kunnen. Tevens nieuw aanslagpunt gemaakt, zodat er geen deuk in de tank geslagen wordt.
Het frame was al voor een deel gewijzigd, zoals een verlaagde zit andere tank met zijkappen en sommige delen waren weggeslepen. Originele frame was verwijderd achter de schokbrekers. Daarom deze ring gemaakt, omdat naast de rechter achterschokbreker een bevestigingspunt is van het zijspanframe. Ook onder de achterbrug een extra ring gelast. Tevens oliekoeler gemonteerd.

Heb van twee aanhangwagenspatborden een achterspatbord gemaakt.

Omdat ikzelf geen lasapparaat heb ben ik dus afhankelijk van anderen, dus dat kost tijd en euri's. Maar langzaam aan kom ik steeds verder.

Wordt vervolgd. *D
 
Was ik nog vergeten, maar bedankt allemaal. *O*

Jullie zijn beloond met de eerste foto. :Y :Y
Ik heb er nog wel een paar, maar voor nu genoeg en ga naar m'n mandje. :z
 
Ik maak gebruik van de documentenlijst. Als je bovenaan elke willekeurige pagina van Motor-forum FAQ aanklikt staat bij punt 3 precies beschreven hoe het werkt. Je kan dan wel meerdere foto's aan een bericht toevoegen.

:^ zo doe ik dat ook. Kun je het makkelijkst fotoos en ook meerdere fotoos in 1 bericht plakken.

Hoef je ook geen fotobucket oid te nemen. (Nadeel hiervan is dat mensen die fotoos soms van fotobucket verwijderen oid en dan krijg je allemaal van die kruisjes in de berichten. Is vervelend als je een ouder topic aan het lezen bent)

Bedenk je wel dat ze in de krochten van MF worden opgeslagen en je ze daar niet meer uit krijgt !
Je kunt wel gewoon je foto uit je bericht verwijderen, maar die in de database (heet dat zo?) nooit meer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan