mijn virago XV uit '81

love-and-ride

Rookie
14 jun 2004
10
0
Koekange
Ik heb de mijne ook wat verchopperd. In plaats van heeeeel breed, naar juist smal. rijdt ovrigens heerlijk!
Heb er in 22 jaar heel europa wel mee gezien. 8-)
Maar vindt het nou welletjes en heb hem te koop gezet. Blijft toch echt een rottig gevoel. ;(

Bijlage: virago-w.jpg
 
Ik heb wel interesse in die forward-controls .... als je ze los wil verkopen tenminste.
 
Sorry Al,
Ik ga geen onderdelen er af halen. Alles vormt nu mooi één geheel. Ik heb ook nog eenzelfde xv staan in standaard uitvoering en veel extra ass. als verlengde voorvork, zadeltassen, onderdelen.......
ik wil alles in 1 koop kwijt. Dus als je geinteresseerd bent: dus twee goed lopende moteren en de rest voor
€ 1650,00.
veel rijplezier, L&R :]

full
 
Mooi ding, en als ik het (veel) eerder had geweten had ik zeker interesse, maar .... ik heb er al een :]
 
Ik ben dolverliefd op mijn virago 535... Rijd als de beste al is mijn reserve switsch nar de kl*t*n en zoek ik nog een valbaar voor een prijsje.... Weet iemand hoe ik die reserve switch in orde kan krijgen en heeft er iemand een valbaar voor mij tegen een leuk prijsje...?

Groeten Carl uit Antwerpen :]
 
Ik ben dolverliefd op mijn virago 535... Rijd als de beste al is mijn reserve switsch nar de kl*t*n en zoek ik nog een valbaar voor een prijsje.... Weet iemand hoe ik die reserve switch in orde kan krijgen en heeft er iemand een valbaar voor mij tegen een leuk prijsje...?

Groeten Carl uit Antwerpen :]

Carl, dit is geen echte reserve switch. Tzit zo: als de reserve knop op "normaal" staat, en zolang de benzinesensor in je tank benzine "ziet" laat hij de benzinepomp draaien waardoor je benzine in je carburators krijgt. Geraakt je tank leeg, dan "ziet" de sensor geen bezine meer en sluit die de benzinepomp af. Dus geen benzine meer in je carbs, ergo: motor begint te pruttelen. Op DAT momment herken je de situatie en zet je je reserveknop van normaal stand op reserve stand. In die reserve stand zal de benzinepomp ALTIJD blijven werken, sensor of geen sensor.
Dus, als de sensor kapot is (slecht elektrsich kontakt, sensor vuil), dan heb je ne probleem. Zet je reserveknop altijd op RES, en hou je verbruik en kilometerteller in de gaten. Tis de goejkoopste oplossing.
Wat de minder goejkope oplossing si kun je zelf wel bedenken zeker?
 
Carl, dit is geen echte reserve switch. Tzit zo: als de reserve knop op "normaal" staat, en zolang de benzinesensor in je tank benzine "ziet" laat hij de benzinepomp draaien waardoor je benzine in je carburators krijgt. Geraakt je tank leeg, dan "ziet" de sensor geen bezine meer en sluit die de benzinepomp af. Dus geen benzine meer in je carbs, ergo: motor begint te pruttelen. Op DAT momment herken je de situatie en zet je je reserveknop van normaal stand op reserve stand. In die reserve stand zal de benzinepomp ALTIJD blijven werken, sensor of geen sensor.
Dus, als de sensor kapot is (slecht elektrsich kontakt, sensor vuil), dan heb je ne probleem. Zet je reserveknop altijd op RES, en hou je verbruik en kilometerteller in de gaten. Tis de goejkoopste oplossing.
Wat de minder goejkope oplossing si kun je zelf wel bedenken zeker?
We zullen dat eens plomberen dan en hopelijk gebruikt hij dan zo zijn reserve 2.5 liter wel want anders moet ik steeds om de +/-140km gaan tanken. Met die 2.5 reserve erbij kan ik dit toch iets verlengen naar 190 a 200 km hopelijk... Bedankt alvast voor je reaktie. :] Carl
 
Terug
Bovenaan Onderaan