mijn vreemde interesse: elektra, draden en kabelbomen

Mooi spul. Ik zou na 12 jaar clubrace rijden stoppen nadat ik in januari in Spanje al na 1 minuut gecrasht ben met mijn 848 en na 20 minuten wakker werd met 5 gebroken ribben en een zware hersenschudding. Dit leek mij weer een leuk project voor de winter en het gaat ook weer kriebelen om in mei weer aan de start te staan met de 350. Ander alternatief is mijn getunede 900ss uit 1994 maar dan moet ik hem weer ombouwen naar het circuit. Zit jij ook in Haarlem?
 
Update, na aanleiding van de tip van R-Rat gekeken waar er een soort van startblokkering zou kunnen zitten en de stekker van de zijstandaard doorverbonden en voila, hij start op de startknop. Thanks voor het meedenken.
 
Fijn dat het met een simpele oplossing is geregeld.
 
Update, na aanleiding van de tip van R-Rat gekeken waar er een soort van startblokkering zou kunnen zitten en de stekker van de zijstandaard doorverbonden en voila, hij start op de startknop. Thanks voor het meedenken.
Goed om te horen. Maar in welke klasse ga je met de cagiva mee rijden Michel. ???
 
Ha kabelman!

Had jij toevallig een stekkertje ergens liggen voor deze tellerunit? Is van een cbr600f4 '99. Heb tijdje met een digitale teller gereden maar bevalt mij niet. Weer terug naar de oude alleen het stekkertje is weg.
 

Bijlagen

  • 20191017_195606.jpg
    20191017_195606.jpg
    40,1 KB · Weergaven: 25
Zelf heb ik niet een dergelijke stekker. Misschien iemand anders die deze topic ook leest?
Anders even kijken bij motorslopers.
 
Ik ga van de week maar eens verder kijken waarom hij niet wil starten via de startknop, ook vervangen, en anders maar uitbesteden. De carbs zijn ontdaan van het originele luchtfilter huis en nu voorzien van zogenaamde powerfilters. Schijnen wel synchroon te staan.
Volgens mij kan ik jou geen pb sturen ivm het luchtfilter.
 
Hoi Kawa Ted,

Voorlopig ben ik gestopt met motoren. Ik heb een andere huis gekocht en daar gaat nog veel tijd inzitten. Waarschijnlijk ben ik deze winter klaar, maar daarna wil ik nog een garage, werkplaats en logeerkamer bouwen.
 
Hoi Kawa Ted,

Voorlopig ben ik gestopt met motoren. Ik heb een andere huis gekocht en daar gaat nog veel tijd inzitten. Waarschijnlijk ben ik deze winter klaar, maar daarna wil ik nog een garage, werkplaats en logeerkamer bouwen.
Dank je wel voor jou Reactie . en veel Suc6 met je Nieuwe Huis .
 
Hey, ik heb een Yamaha xj700 s Maxim uit 1989 waar ik een nieuwe kabelboom voor nodig zou hebben. Heb de motogadget m-unit bluetooth gekocht om alles aan te sturen (alles zit origineel in de koplamp en ik wil het in het bakje naast de accu onder het zadel hebben)
Was het voornemens zelf te doen maar heb simpelweg geen tijd (project staat onderhand alweer ruim jaar stil)
Waar zou ik aan moeten denken qua prijs?
 
Hey, ik heb een Yamaha xj700 s Maxim uit 1989 waar ik een nieuwe kabelboom voor nodig zou hebben. Heb de motogadget m-unit bluetooth gekocht om alles aan te sturen (alles zit origineel in de koplamp en ik wil het in het bakje naast de accu onder het zadel hebben)
Was het voornemens zelf te doen maar heb simpelweg geen tijd (project staat onderhand alweer ruim jaar stil)
Waar zou ik aan moeten denken qua prijs?
Je hebt een prive bericht ontvangen. *D
 
aan welke kosten moet ik denken voor probleem oplossingen mbt kabelboom van een klassieker?
 
Zelf heb ik geen tijd meer voor elektra bij motor van andere.
misschien kan ik je wel op afstand helpen. Wat is het probleem en om welke type motor met welk bouwjaar gaat het?
 
Hallo Coen,

Ben je helemaal gestopt?
Hebben al eens contact gehad over mijn gsxr 1100 met motogadget kabelboom.
Weet jij, of wellicht iemand anders hier op het forum nog iemand anders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan