mijn vrouw krijg ik niet achterop de motor

geef d`r één motorrijles......gegarandeerd dat het helpt... :P
Ja, dat helpt! Is ze meteen verkocht, wil een rbw, een motor EN natuurlijk meteen maar een bijpassende outfit :X

Bezint eer ge begint 8-)

Serieus : langzaamaan opbouwen, niet het gevoel laten krijgen dat ze er meteen vanaf dondert als je wegtrekt zal al veel helpen.
Succes!
 
Alweer kristalhelder advies van afw :z

(Zit echter wel een kern van waarheid in. Alleen rijdt lekkerder (denken we) en je bent niet verantwoordelijk voor iemand achterop.)

Als jij het zelf echt heeeeeel graag zou hebben dat ze meerijdt dan
1. Goed inpakken (pak-helm-handschoenen)
2. Kort toertje zonder al te veel (extreme) bochten
3. Opbouwen...
Nog nooit joe bar gelezen zeker , maakt minder schade als een patatezak , minder bevestigingsproblemen en je achterkant is een pak minder zacht B|
 
Ik had (!) hetzelfde probleem. Motorrijden was en is absoluut mijn passie; voor mijn partner: het tegenovergestelde. "Leer dat ding eerst maar eens goed kennen".
En toen ... op een zonnige zondagmiddag, trok ze haar jack en de stoute schoenen aan,zette haar helm op en zijn we gaan toeren. Hoewel ze bochten naar rechts (!) nog wat onwennig vindt is ze nu zover dat ze zonder angst achterop zit. Het enige wat er aan ontbrak was het geouwehoer zoals dat in de auto wel kan. Oplossing: intercom(pje) in onze helmen ingebouwd en maar kletsen onderweg. Misschien dat ik haar ooit nog zover krijg dat ze zelf gaat lessen.
 
Ik snap niet zo goed waarom de vrouwen/vriendinnen van diverse aanwezigen op dit forum iets met de motor "moeten"??? :r

Als iemand iets niet wil is het toch duidelijk? Wil ze niet achterop; accepteren/pech voor jou, wil ze geen rijbewijs halen; accepteren/pech voor jou.
Bovendien denk ik dat je niet zoveel plezier hebt met iemand die achterop MOET, of haar rijbewijs MOEST halen...

Overal hoor je gezeik van mannen die van alles van hun vervelende zeurvrouwen "moeten", doen ze zelf precies hetzelfde... B|

:+
 
Vrouwen horen aan het stuur,niet achterop.
Ga zelf maar eens achterop zitten ,haantjes,weten jullie hoe het voelt om achtergesteld te worden.
Trouwens een motor is gemaakt voor de rijder , niet voor een passagier.
Ziet er toch niet uit met 2 paar steppies?

BTW een goldwing oid is geen(!) motor,maar een sofa op 2 wielen en ja je kan met z,n tweeen op een sofa. ;)
 
geef d`r één motorrijles......gegarandeerd dat het helpt... :P

Ja, dat dacht ik ook. Vijf rijlessen gehad, met als gevolg dat ze niets meer van motoren wil weten :( Ze vindt het zelfs niet leuk meer dat ik rij, maar gelukkig vindt ze wel dat dat mijn eigen keuze is :)
 
Heb op een dag eens een Yamaha Venture Royal XVZ 1300 gereden.
Zie het nog steeds als een jeugdzonde.(kan lekker zijn)
Enige xcuus'; mijn vriendin(nu vrouw) wilde een dag mee!!!]
1 voordeel: men ziet je wel beter dan op een buikschuiver
rest is nadelen,niet meer doen dus.
 
Waarom moet ze mee, ik laat de mijne liever thuis. Als ze toch mee gaat, kom ik altijd onder de blauwe plekken thuis. Ze slaat hard als ik harder ga dan 120 en mijn lijfspreuk is: life begins at 180........ O-)
 
Tja.. mijn vriendin gaat ook nooit meer achterop. We zijn een keer vanuit de Kop van Noord Holland naar het circuit van Zolder gereden, volledig bepakt en dat lekker op een R1..... Dat heeft er voor gezorgd de R1 nu een enkelzitter is geworden.....

Elke nadeel heeft uit eindelijk toch zijn voordeel !!!! :+ (voor mij dan ;) )

Groetjes,
 
als het koud is is het toch best lekker? lekker wijffie dicht tegen je aan? misschien moet je dr es met onwijs lekkerding mee laten rijden op mooie sportmotor :+ wedden dat ze zich lekker stevig vasthoudt nix beters dan een lekkere vent tussen je benen O-)
 
Als het koud is dan laat ik m'n knieen zakken,zitten dan lekker achter die hangtieten en de handen erop leggen in de winter is ook lekker.
Alleen Guzzi rijders kunnen dit ook!!
Maar dan nog; liever alleen !!!!(is een motor voor gemaakt!!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan