mijn vrouw krijg ik niet achterop de motor

Verdoving O-)

Nee gewoon een keer achterop door de straat nemen, rustig aan beginnen, en zo opbouwen.















En als je eenmaal te hard gaat om er af te springen een wheelie maken van 200 meter, dan is ze meteen over haar angst heen. Suc6 verzekerd. :+
 
Vertellen wat ze wel en niet moet doen, en als ze dan een keertje meegaat gewoon rustig aan doen. Komt vanzelf goed, lukte bij mij ook.
 
Alweer kristalhelder advies van afw :z

(Zit echter wel een kern van waarheid in. Alleen rijdt lekkerder (denken we) en je bent niet verantwoordelijk voor iemand achterop.)

Als jij het zelf echt heeeeeel graag zou hebben dat ze meerijdt dan
1. Goed inpakken (pak-helm-handschoenen)
2. Kort toertje zonder al te veel (extreme) bochten
3. Opbouwen...
 
Hoi hoi ,

Misschien ver gezocht hoor , maar als ze nou eerst eens een keer bij mij op de 1200 Aspencade (of iemand anders met een motor met een "echte" stoel achterop) gaat zitten , en die persoon doet dan eerst eens een héél rustig rondje met haar ? Bij mij zou ze bijvoorbeeld nauwelijks in de gaten hebben dat ze op een motor zit , en er zijn wel meer rijders die zo rustig rijden als ik doe . :]

Groetjes uit Brabant : Willem
 
Uhuh...willem is zo dom nog niet.

Mijn moeder bijvoorbeeld is ook helemaal tegen motoos. Maar als ze dan eens zo'n BMW/Goldwing met salon ziet staan zegt ze "Kijk daar zou ik eventueel nog opwillen"

Kleine moeite en maakt misschien een verschil.
 
Mijn ex vriendin maakte het bijna uit toen ze er achter kwam dat ik een motor had! })
Ze vond het echt VRESELIJK en wilde ook AB-SO-LUUT niet achterop!

Maar van de ene dag op de ander besloot ze toch dat ze achterop wilde. Eerst een beetje rustig aan gereden, en dan steeds sneller. Snelwegje pakken enzo en al snel wilde ze echt elke keer op de motor, en dat ik dus maximaal optrok en ze veel mogelijk de snelweg op ging! *D


Met andere woorden: hopelijk komt jouw vrouw ook tot inkeer. :)

Sterkte! ;)
 
Mijne wil ook echt niet achterop...wil namelijk liever zelf rijden...moet alleen nog ff haar rijbewijs halen :+
En of ik dan ook nog ff een motor wilde kopen waar zij ook op kon rijden.. :+ :+

Leuke startmotor, toch? een opgefokte R1100S.....En trouwens, als ze ergens heen gaat, passen de spullen niet eens in de auto, dus....Lekker alleen blijven rijden, en vragen of je af en toe een paar uurtjes weg mag!
 
idd want wat voor motor heb je? iets waarbij je comfortabel achterop kunt zitten en met voldoende vermogen zodat je ook lekker kunt doorrijden?

want in dat geval zou je rustig kunnen opbouwen, eerst de straat en dan misschien een klein rondje door het dorp ofzo.

en als ze dan nog steeds niet wil gewoon zo laten. je moet mensen niet koste wat kost achterop willen hebben. het moet geen verplichting worden en bovendien rijdt het echt niet leuk met een onzekere duo!
 
geef d`r één motorrijles......gegarandeerd dat het helpt... :P

vriend van mij heeft dat gedaan voor zijn vriendin
die was ook gek van motoren maar vond achterop vreselijk eng

nou heeft hij der voor der verjaardag een les gegeven

ze sprong bijna een gat in het plafon zo dol was ze.
 
Rustig opbouwen klein stukkie en niet te hard optrekken en remmen ed.
Ik had t zelfde, toen ze uiteindelijk de eerste X wel meeging zijn we na 30min bij een motorzaak gestopt en hebben we ff diep in de buidel moeten tasten *D

Nu gaat ze regelmatig mee maar gelukkig niet altijd ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan