Mijn vrouw wil niet meer.......

Hoezo is ze zo zwaar dat ik moet komen helpen ? :+


Aah joh komt vanzelf wel.. is vrouw eigen.. iets leuk vinden, dan er tegen aan gaan schoppen en tijdje later is het opeens wel weer leuk (en dan stiekem genieten ze zo onwijs hard)
ah, meneer is een kenner ?? :)
 
Man, je moet haar gewoon verbieden motor te rijden, je zegt gewoon dat ze niet goed genoeg is of doe je dat al

Nee hoor...

Jongen, als het "virus" je eenmaal te pakken heeft, dan hou je het ook, er is geen genezing mogelijk.
Niet pushen, of zeuren, het komt wel terug!

Ik ben geen kenner, maar ik hoop het van harte! *D
 
laat je vrouw maar ff rusten... als jij weer met lekker weertje gaat rijden en vol tevredenheid terugkomt en zij alleen maar in de tuin/op balkon gezeten heeft, en zij ziet hoe erg jij genoten hebt, bedenkt ze zich misschien. maar haar proberen te pushen heeft geen zin. ik heb ook wel eens dat ik gewoon geen zin heb te motorrijden terwijl het super lekker weer is. betekent niet dat ik er dan mee stop ofzo.
 
In eerste instantie zou ik die motor nog even lekker laten staan. Probeer er inderdaad eens over te praten hoe leuk het zou zijn op vakantie en zo... wie weet lukt het je nog haar over te halen.

CAT
 
Je moet niet zeggen: "schat , zullen we een rondje motorrijden? "

Je moet zeggen: "zullen we even daar en daar (stad 100 km verderop waar je leuk binnendoor naar toe kunt rijden) een drankje doen op dat gezellige plein? "
Of "bij die vrienden die we al zo'n tijd niet gezien hebben langsgaan?"

"ja, gezellig!"

"hey, het is zulk mooi weer, zullen we op de motor?"

Klaar is Dr. Bral. :+
 
Voor dat soort gevallen heb ik dus een vriendin die er beeldschoon uitziet, en waarmee ik heel goed op kan schieten (nee, niet zo goed B| ). Als ik geen zin heb om ergens alleen naar toe te gaan, zeg ik altijd "Zij gaat mee! O-) "

't antwoord is dan steevast "Oh? Ik ga ook mee, hoor!"

Werkt altijd :+
 
Mijn ega heeft 2 jaar terug een rijbewijs gehaald, 2 jaar vrolijk rondgereden op een Hawk en nu ineens, dit jaar, wil ze niet meer of ze durft niet meer ofzo, ik weet niet wat het is.....

Ik heb van de winter heur hele brommert opgeknapt, wielen gecoat, nieuw spuitwerkie etc. maar ze zegt dat de inspanning groter is als de ontspanning....

Wat moet je daar nou tegen in brengen....

ja klinkt bekent..helaas..mijn vriendin zegt dat ook,de inspanning is bij haar ook groot...maar ze rijdt nog wel [niet veel] ik weet ook niet wat dat is,moeilijk..misschien toch angst??
 
´t is wel een vrouw ja maar geen mietje ofzo....
:^

zeker niet als ze het met jou volhoudt :P

[me]Ralfie vroeg zich eind vorig jaar nog af wie de grootste kater had, meneer of mevrouw Bral :? [/me]

ik denk dat ze er gewoon niet veel an vindt......

Ik denk ook dat ze dat spuitwerk en die gecoate wielen niks vindt :P .
 
Jammer voor je.

Niets forceren en probeer over een tijdje een keer een ritje met haar te combineren met iets wat zij wel leuk vind en er een leuke dag voor haar van te maken.

Misschien is het niet het motorrijden dat ze niet leuk vind, maar de manier waarop jullie rijden. Rij jij altijd voorop? Heb je commentaar op haar rijstijl o.i.d.? Vrouwen zeggen te vaak iets anders als ze werkelijk bedoelen :X
 
Gewoon...je weet het wel... een andere vrouw...misschien? :P


precies, zo doe ik het ook... mijn wederhelft is bang van "die enge dingen die veel te hard kunnen op twee wielen"... daarom doe ik het dan ook maar met andere vrouwen... *O*
 
Tja, of je vrouw is zo stapelgek op je, dat ze 't idee heeft opgevat dat als je 2 motoren verkoopt, er sneller een HD is O-)
 
Tja, of je vrouw is zo stapelgek op je, dat ze 't idee heeft opgevat dat als je 2 motoren verkoopt, er sneller een HD is O-)

Als Bral die grote pooierbak (dodge pickup in legergroen) verkoopt is die HD er veel sneller alleen al dat brandstofverbruik :X
Zag hem trouwens van de week met dat ding alle ruimte op de A 32 in beslag nemen :9 :9
 
Misschien is het niet het motorrijden dat ze niet leuk vind, maar de manier waarop jullie rijden. Rij jij altijd voorop? Heb je commentaar op haar rijstijl o.i.d.? Vrouwen zeggen te vaak iets anders als ze werkelijk bedoelen :X
Voor mannen is motor-rijden net zoiets als staren in het vuur o.i.d. Vrouwen hebben daar meestal niet zo'n behoefte aan. Misschien een intercom setje? Kan ze lekker tegen je kletsen onderweg over d'r broer, d'r collegas, dat leuke kasteeltje daar achter op die heuvel, ... *D

Maar dan kun jij weer niet zo lekker 'staren in 't vuur'. :X


En inderdaad wel ergens naartoe rijden waar ze 't leuk vindt. :Y




ps. en laat d'r dit topic eens lezen :Y Misschien leest ze zelf wel iets wat ze herkent in een vd reacties. :?
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor al deze bemoedigende reacties jongens en meisjes...

ik denk dat ik het maar gewoon allemaal een beetje laat begaan...

het staat hier altijd vol met idioten op motorfietsen en het gaat ook vrijwel nooit ergens anders over dus ik hoop maar dat de spirit nog terugkomt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan