Mijn vrouw wil niet meer.......

.......Zonde zonde zonde.......gewoon weer rijden. Waarom halen al die vrouwen toch hun A-tje om er daarna mee te kappen, of niet alleen durven te rijden......

Dat heb ik me zelf vaak afgevraagt. Some are born to ride and some just ride a bike sometime, denk ik maar.

En dat geld b.t.w. ook voor veel mannen. Niet alleen vrouwen
 
het zou kunnen dat veel mensen het achterop zitten zo leuk vinden dat ze denken dat zelf rijden nog leuker is maar dat valt dan tegen als het eenmaal zover is ofzo......
 
Het zal aan mij liggen hoor maar als ik die titel zo lees krijg ik hele andere ideen dan wat er bedoeld word.... :P lullig dus ;)













:+ (of is dit grapje al gemaakt..)
 
Het zal aan mij liggen hoor maar als ik die titel zo lees krijg ik hele andere ideen dan wat er bedoeld word.... :P lullig dus ;)













:+ (of is dit grapje al gemaakt..)
dat wat jij bedoeld zal ook wel lullig zijn ja, en het grapje was ook al gemaakt ja....
 
Ik denk dat je nog maar 2 opties hebt.

1) Hopen dat ze deze zomer of volgend jaar zelf weer wil rijden of
2) Weer een 2 zitter van je motor maken.

Ik ben blij dat ik er makkelijk een 2 zitter van kan maken als het nodig is. Tijdens de motorvakantie van vorig jaar was ze het motorrijden soms echt zat en toen was ze blij dat ze weer even bij mij achterop kon. Dat merkte ik op een gegeven moment ook wel, dan is ze gewoon niet vooruit te branden, langzaam optrekken, niet aansluiten bij de groep, moeilijk doen bij de pomp (scheef ervoor zetten en dan niet meer recht krijgen, ipv een mooi rondje rijden en dan in 1 keer recht zetten), langzamer dan het overig verkeer gaan rijden zodat er gevaarlijke situaties ontstaan en noem maar op.

Op het moment dat we dan ergens voor meerdere dagen bleven en toerritjes in de buurt gingen rijden ging ze lekker achterop zitten en kon ze even uitrusten. En dat is maar goed ook want ik kan me lang inhouden, maar op een gegeven moment ga ik me echt ergeren en dan gaat het gas open. Goed voor mijn relatie? :N

Maar ja weer een lang verhaal :X Of je er wat aan hebt? O-)
 
langzaam optrekken, niet aansluiten bij de groep, moeilijk doen bij de pomp (scheef ervoor zetten en dan niet meer recht krijgen, ipv een mooi rondje rijden en dan in 1 keer recht zetten), langzamer dan het overig verkeer gaan rijden zodat er gevaarlijke situaties ontstaan en noem maar op.
met alle respect maar als het zo zou gaan zou ik niet meer blijven toekijken, dan zei ik er toch echt wel wat van......
 
met alle respect maar als het zo zou gaan zou ik niet meer blijven toekijken, dan zei ik er toch echt wel wat van......

Dat heb ik in het begin ook wel gedaan. Maar hoe vaker ik er wat van zei, hoe minder zij zin in het motorrijden kreeg. En terecht.

Ze moet het op haar eigen tempo leren. En als ze het even zat is dan stapt ze gewoon bij mij achterop.
 
........ik ga over een week of drie met Bugeaters en nog wat van die nono´s een paar dagen naar de mof en egalief stelde al voor mijn Dodge te besturen als packagetruck/bezemwagen............. ´nuff said lijkt me ;(

Wordt niet geaccepteerd! Gleufje Bral gaat gewoon op de tweewieler, zo langzaam als we dit jaar gaan (Kempert mee; topsnelheid 83,7 km/h), kan nooit een probleem zijn. Ook hebben we op speciaal verzoek van sommigen (.... vul zelf maar in wie O-) ) dit jaar de afstand tot de helft beperkt; nog geen 200km door prachtig stuurgebied. En als we ook maar enigszins een beetje hetzelfde tempo volhouden als voorgaande jaren, doen we daar ook nog 4,5 uur over..... Dus dat kan het probleem niet zijn.
 
Enstig ongeluk gehad 3 jaar geleden, duurde 9 maanden voordat ik weer kon rijden maar de angst duurde zeker 1.5 jaar. En toen begon het pas.....Ben soms echt bang geweest, zoals vorig jaar in de Alpen verschrikkelijk noodweer, zag werkelijk geen meter voor ogen, en banden eronder die geen meter vertrouwen gaven. Elke teerstreep, oneffenheid ging me achterband opzij. Door harde wind een keer bijna onder een vrachtauto geblazen... :? Al met al motor leren rijden met af en toe van die momentjes dat ik dacht, pffff.......Maar ja, hier leer je uiteindelijk van motorrijden.

Godzijdank heb ik een vriend, die elke keer zei rij maar in jou tempo het komt vanzelf. En ik moet toegeven, heb nu elke weeromstandigheid gehad, storm, sneeuw, hagel, wolkbreuken etc...maar draai me hand er niet meer voor om, ik stap op en ga rijden met plezier. En die momentjes van pfff....zijn er niet meer.

Echt waar ik ben het voorbeeld het komt allemaal vanzelf, zolang je maar niet opgejaagd wordt en je eigen tempo kan rijden.

.... ;)
 
Wordt niet geaccepteerd! Gleufje Bral gaat gewoon op de tweewieler, zo langzaam als we dit jaar gaan (Kempert mee; topsnelheid 83,7 km/h), kan nooit een probleem zijn. Ook hebben we op speciaal verzoek van sommigen (.... vul zelf maar in wie O-) ) dit jaar de afstand tot de helft beperkt; nog geen 200km door prachtig stuurgebied. En als we ook maar enigszins een beetje hetzelfde tempo volhouden als voorgaande jaren, doen we daar ook nog 4,5 uur over..... Dus dat kan het probleem niet zijn.
je begrijpt het echt niet ?????
 
Ha Bral,
Mijn vrouw wilde per se een Africa Twin. Een paar jaar geleden heeft ze er een gekocht. Ik dacht dat ze dan vaker zou gaan rijden maar helaas. Ik moet hem regelmatig zelf afstoffen.

Maar als ik een idee opper voor een motorweekend met vrienden dan is ze weer enthousiast. Bovendien gaan we over 3 weken naar z frankrijk en dan maakt ze haar kilometers wel weer.

Als ik een paar dagen niet op de motor heb gezeten krijg ik de kriebels. Maar dat geldt dus niet voor iedereen.
 
he bral wil je vrouwtje nog altijd niet rijden, gewoon haar ding verkopen (of doen alsof dat ding verkocht is), vande zomer als het mooi weer is en jij gaat rijden zal de jaloezie wel weer opborrelen, zal ze waarschijnlijk weer staan te trappelen om te rijden :Y :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan