Mijn weel gemeende excuus

Status
Niet open voor verdere reacties.

GSX1400Club

MF veteraan
1 jul 2002
2.060
0
Leiden
Ik ben Louis uit Leiden en eigenaar van een,
Suzuki GSX1400 en GSX1400 website.
En ik heb mijn eerst zeer groote fout al gemaakt |(
En daar om wil ik ook mijn excuus aan bieden aan dit toch zeer mooie Forum en special aan de moderator Maximum I'am so sorry, I hope you can forgive me.
 
Dat slotje niet dan?

Mijns inziens heeft Maximum groot gelijk. Zal niet de eerste keer zijn dat iemand zich regt, ff linkje plaatst naar z'n eigen site en verder niets weer van zich laat horen. Hoewel vast goed bedoeld lijkt me dat niet de bedoeling... Maar waar bemoei ik me eigenlijk mee
 
En wat heb je voor een fout gemaakt dan? Vergeten een link naar motor-forum.nl te maken? Das wel heel erg fout!!! Hmmm, weet niet of je dat vergeven wordt... ;)
 
Mijns inziens heeft Maximum groot gelijk. Zal niet de eerste keer zijn dat iemand zich regt, ff linkje plaatst naar z'n eigen site en verder niets weer van zich laat horen. Hoewel vast goed bedoeld lijkt me dat niet de bedoeling... Maar waar bemoei ik me eigenlijk mee

Ja waar bemoei jij je eigenlijk mee? :+
 
Mijns inziens heeft Maximum groot gelijk. Zal niet de eerste keer zijn dat iemand zich regt, ff linkje plaatst naar z'n eigen site en verder niets weer van zich laat horen. Hoewel vast goed bedoeld lijkt me dat niet de bedoeling... Maar waar bemoei ik me eigenlijk mee

Ben ik met je eens, maar wacht dan effe op zijn reaktie i.p.v. meteen een slotje.
Hoeft die ook geen speciaal topic te openen om zich te verontschuldigen.

En nogmaals, dit is slechts een mening.
De modjes bepalen :} , maar een beetje kritiek kan geen kwaad.Mogen ze zelf beslissen wat ze ermee doen.
 
Ok, excuus aanvaard, als je het maar niet weer doet ;)

Enne, no offence ment, en no hard feelings...maar deze gooi ik ook weer dicht, anders blijft iedereen hierin doorzeiken en flamen...


IIG veel plezier verder op ons forumpje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan