mijn xr650

Z-manxr650

Rookie
25 feb 2005
15
0
zeveneken
hier is ie

xr650..1.jpg


xr650..2.JPG


xr650..3.JPG


xr650..4.JPG


xr650..5.JPG


xr650..6.JPG


xr650..7.JPG


xr650..8.JPG
 
Mooie fiets hoor :} :}


Ik zou alleen de stofdingen van je voorvork afhalen en vervangen door die harde plastic voorzetdingen, dan is hij helemaal af :}
 
Die voorbochten blijven er op staan: de reden hiervan is dat je anders pks verliest in lage toeren.
Heb liever pk's onderin.

En die vorkbeschermers, komen van die latjes op van acerbis.En een stabilizer tussen de vorkbenen.
 
Hoe kom je bij twee achterlichten ?
er zit een licht op het achterspatbord mat dat is geen stoplicht.
en het licht boven de plaathouder dat is een stoplicht.en dient ook als plaatverlichting.
 
Hoe kom je bij twee achterlichten ?
er zit een licht op het achterspatbord mat dat is geen stoplicht.
en het licht boven de plaathouder dat is een stoplicht.en dient ook als plaatverlichting.


Inderdaad, de XR650R is voor de Amerikaanse markt gemaakt en eigenlijk niet voor op de weg dus dat ding op het spatbord is bedoeld voor een klein pitje bij nachtelijke trail rides. In Europa werd ie daarom geleverd met spatlap en een joekel van een achterlicht. Ik heb dat achterspatbordlicht gewoon maar leeg gelaten. Mooie XR trouwens, ik heb ook zwarte zijkappen en zwarte velgen ;)
 
Inderdaad, de XR650R is voor de Amerikaanse markt gemaakt en eigenlijk niet voor op de weg dus dat ding op het spatbord is bedoeld voor een klein pitje bij nachtelijke trail rides. In Europa werd ie daarom geleverd met spatlap en een joekel van een achterlicht. Ik heb dat achterspatbordlicht gewoon maar leeg gelaten. Mooie XR trouwens, ik heb ook zwarte zijkappen en zwarte velgen ;)

het ori achterstuk heb ik ook weg gelaten :)
en het lichtje erboven op heb ik het lichtje in gestoken .
het achterstuk dat er nu op zit is van acerbis.(pak lichter zonder al die metalen buizen)
 
194328

ik heb het hele achterkant eraf gehaalt incl buizenconstructie,daarna de orginele bol met fitting in het bovenste achterlicht getyrept.let erop dat de afstand tussen bol en reflector groot genoeg is anders komt er een mooie blaar op.draad is inmiddels ook mooi weggewerkt en nrplaathouder gemakt uit staalplaatje.
 
Ik heb gewoon een achterlicht en stoplicht in dat kleine kapje op het achterspatbord gemaakt(staat veel mooier) :]
 
Bij mij werkt het ook gewoon zoals het hoort hoor!
Remlicht en gewoonlicht bovenop, kenteken verlichting
op kenteken plaat houder gemonteerd.
full


succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan