Mijn Yamaha R6 uit 2004 op 25kw!

Volgens mij heeft meneer zwaan ons gevraagd om het bij zijn onderwerp te houden, dus als we nu die strijd bijltjes neer leggen en ons gaan richten op een topic. Op deze manier krijgt het begrip forum ook weer daadwerkelijk een betekenis.

Mooie fiets, heel veel plezier er mee en veel veilige kilometers :]
 
Volgens mij heeft meneer zwaan ons gevraagd om het bij zijn onderwerp te houden, dus als we nu die strijd bijltjes neer leggen en ons gaan richten op een topic. Op deze manier krijgt het begrip forum ook weer daadwerkelijk een betekenis.

Mooie fiets, heel veel plezier er mee en veel veilige kilometers :]
Een forum is, in dit geval, een internetsite waar diverse gebruikers haar meningen kunnen uiten. Dat is wat wij doen dus ik snap jouw probleem niet echt :N
 
Superrmooie bike man, gelukkig heb je die velgen zo gelaten :P! Die highmount ziet er ook erg slick uit!
 
ook hier nog maar ff melden: gave fiets!! :9~ ziet er strak uit. denk dat die witte rimstriping m zeker goed zal staan!!

en 25 kw of niet, gewoon lekker genieten van dat ding! :]

enneh hou de glimmende kant boven! O-)
 
waar heb je die r6 laten begrenzen als ik vragen mag, ik rij namelijk met precies de zelfde motor, en wil hem op kenteken laten begrenzen....

alvast bedankt groeten rob.
 
http://www.bikesandsolutions.nl/index.php/Dynojet.html

Hier heb ik t laten doen. Goeie service. Als je erheen gaat zeg dan maar dat de jongen van de antraciete R6 je heeft gestuurd. Vind ie mooi! Later
 
wat heeft het jou bij elkaar allemaal gekost ?

alvast bedankt voor de moeite !!

rob.

eigenlijk hoef ik dit niet te zeggen aangezien precies de zelfde motor rij en kleur lol en ook een high mount alleen dan van leovince !!! maar super mooie r6 dikke fotos ook ;)
 
Laatst bewerkt:
Uhhm..Pff weet ik ff niet meer maar hij had me goed gematst met arbeidsuren want hij heeft naar zijn zeggen 12 dynoruns gemaakt om de goeie afstelling te krijgen.. Maar hij heeft het echt perfect gedaan!! Een schatting is t maar volgens mij was het 280 euro. Succes ermee!
 
197169074_6_rtuy.jpeg


fototje van men r6 ;)
 
Cker mooi dingetje! Uitlaat ook high-mounted! netjes hoor.. en ik laat ze ook zwart ja..misschien wheel striping
 
Terug
Bovenaan Onderaan