Mijn Yamaha R6 uit 2004 op 25kw!

zwaan15

Rookie
21 mei 2007
24
0
Haarlem
Eergisteren heb ik mijn eerste motor van mn leven gekocht namelijk de R6!! Ik was er al een lange tijd naar op zoek maar kon er geeneen voor een goeie prijs vinden. Ik zat vaak op marktplaats en hier op MF te kijken maar zag niet echt eentje die te vertrouwen was EN een mooie prijs had.. Totdat ik deze tegenkwam op marktplaats. Gelijk gemaild en alles. Nou alles bleek in orde te zijn qua papierwerk en reservesleutels. Dus de volgende dag gaan kijken...was meteen verkocht! Dus heb ik gezegd dat ik m wel wilde kopen..Zo gezegd zo gedaan. Volgende dag opgehaald en naar de garage gebracht want hij moest nog afgevoerd worden. Dit kostte €230,- omdat er vrij veel dyno-runs gemaakt moesten worden om de goede afstelling te vinden. Gelijk ook maar 2 nieuwe bandjes omheen gooien dan was ik daar ook vanaf! Nu rijd ie als een zonnetje en als nog trektie verschikkelijk snel in zn 2 van 30 naar de 110 hahaha. Zn top is nu 185 km/uur ofzo. Ga ik binnenkort nog ff uittesten :9 Ik ga binnenkort ff fotootjes maken en dan zet ik ze erop! Adios :]
 
gefeliciteerd met je nieuwe motor! leuk, die r6...

wat de snelheid betreft, ja, hij blift snel. toen ik voor de eerste keer op mijn les motor stapte, wou ik niet geloven dat ie 25 kW is. 34 pk is echt niet weinig! kortom, geniet van je motor en rij veilig!

PS: fotos :D
 
gefeliciteerd met je nieuwe motor! leuk, die r6...

wat de snelheid betreft, ja, hij blift snel. toen ik voor de eerste keer op mijn les motor stapte, wou ik niet geloven dat ie 25 kW is. 34 pk is echt niet weinig! kortom, geniet van je motor en rij veilig!

PS: fotos :D
34 pk is net niks -O-

Gefeliciteerd met je aankoop *D
 
Laatst bewerkt:
ja, voor idioten die denken dat 250km/h rijden normaal is, is 34pk idd niks. voor een normale iemand (en zeker een beginner) is 34 meer dan genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Waarom is 250 km/u rijden niet normaal dan? -O- 34 pk is voor pussy's 8-) :')
Nee, in Nederland rijden met 150 pk heeft zin.
*KIJK MIJ: IK KAN HEEL SNEL VAN FILE NAAR FILE RIJDEN!*
Soms praat jij echt alsof je de leeftijd (moeilijke optelsom!) van je cilinders hebt...
 
Laatst bewerkt:
Nee, in Nederland rijden met 150 pk heeft zin.
*KIJK MIJ: IK KAN HEEL SNEL VAN FILE NAAR FILE RIJDEN!*
Soms praat jij echt alsof je de leeftijd (moeilijke optelsom!) van je cilinders hebt...

en jij praat alsof je alles beter weet, komop man.


@TS feli met je bike, veel plezier toegewenst, maar dat gaat cker lukken :Y
 
Nou, hier zijn dan de lang verwachtte foto´s!! En laat niemand je wijs maken dat je een R6 niet op 25 kw kan krijgen. Want dat kan gewoon makkelijk! Als je verzekering er maar mee akkoord gaat met alleen een uitdraai van de testbank. En hij rijd heerlijk...zonder stotteren met optrekken wat veel teruggevoerde motoren wel eens hebben. Hij rijd gewoon als een zonnetje! Kijk en huiver....hehe

HPIM2343.jpg


HPIM2344.jpg


HPIM2345.jpg


HPIM2347.jpg


HPIM2346.jpg


En misschien wordt ie zometeen zo:
r6wit.jpg


Of misschien zo..:
r61.jpg


Dus laat maar weten wat je ervan vindt..! En welke je er leuker uit vind zien qua de laatste dan... :9~ O-) :]
 
Laatst bewerkt:
Nou, hier zijn dan de lang verwachtte foto´s!! En laat niemand je wijs maken dat je een R6 niet op 25 kw kan krijgen. Want dat kan gewoon makkelijk! En hij rijd heerlijk...zonder stotteren met optrekken wat veel teruggevoerde motoren wel eens hebben. Hij rijd gewoon als een zonnetje! Kijk en huiver....hehe

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En misschien wordt ie zometeen zo:
[afbeelding]

Of misschien zo..:
[afbeelding]

Dus laat maar weten wat je ervan vindt..! En welke je er leuker uit vind zien qua de laatste dan... :9~ O-) :]

Je kan geen plaatjes deeplinken van mijn album.

En officieel kan een r6 NIET op 25kw, dus eigenlijk kan het niet, tenzei je het op uitdraai doet ;)
 
_O- Kloothommel _O-



Nee, in Nederland rijden met 150 pk heeft zin.
*KIJK MIJ: IK KAN HEEL SNEL VAN FILE NAAR FILE RIJDEN!*
Soms praat jij echt alsof je de leeftijd (moeilijke optelsom!) van je cilinders hebt...
Ja mooi is dat hé, 4 jaar en nu al zulke praatjes.... *D _O- :W
Als je niet kunt rijden, dan moet je inderdaad niet met 150pk gaan rijden. Als je het wel kunt, kun je :W naar de 'mannen' die denken dat 25kw-fietsen snel zijn :Y _O- :W

niet iedereen woont in de randstad he :9
:^ Ik wilde net zeggen. Files? Wij hebben hier gewoon dijken hoor, daar kun je met 'gemak' die snelheden bereiken.


*NB: Please, don't try this at home :j
 
Laatst bewerkt:
_O- Kloothommel _O-Ja mooi is dat hé, 4 jaar en nu al zulke praatjes.... *D _O- :W
Als je niet kunt rijden, dan moet je inderdaad niet met 150pk gaan rijden. Als je het wel kunt, kun je :W naar de 'mannen' die denken dat 25kw-fietsen snel zijn :Y _O- :W:^ Ik wilde net zeggen. Files? Wij hebben hier gewoon dijken hoor, daar kun je met 'gemak' die snelheden bereiken.


*NB: Please, don't try this at home :j

ok ten eerste: vind je het op dit moment niet leuk dan om motor te rijden? :P want jij zit als het goed is ook op een 25kw-fiets (ok precies op dit moment wss een bureaustoel :P )
en er is gewoon een verschil tussen mensen die het gewoon leuk vinden om te rijden, en mensen die die 150 pk tussen hun benen willen voelen :Y
want 34 pk is genoeg als je hem gebruikt om wat leuk op rond te rijden, wil je gaan racen zul je natuurlijk wat meer nodig hebben, maar afhankelijk van waar je hem voro gebruikt kan 34 pk dus zeker wel snel genoeg zijn :Y
 
ok ten eerste: vind je het op dit moment niet leuk dan om motor te rijden? :P want jij zit als het goed is ook op een 25kw-fiets (ok precies op dit moment wss een bureaustoel :P )
en er is gewoon een verschil tussen mensen die het gewoon leuk vinden om te rijden, en mensen die die 150 pk tussen hun benen willen voelen :Y
want 34 pk is genoeg als je hem gebruikt om wat leuk op rond te rijden, wil je gaan racen zul je natuurlijk wat meer nodig hebben, maar afhankelijk van waar je hem voro gebruikt kan 34 pk dus zeker wel snel genoeg zijn :Y
Ik heb geen 25kw fiets :N
Lees nu nog eens goed de post door van diegene die zei dat 150pk nergens voor nodig was. Lees daarna nog eens goed mijn post en trek je conclusie :)
 
om even terug te komen waar dit topich om gaat, Netjes die motor, ziet er goed uit! Ik geloof dat ik de zwarte velgen nog het mooiste vind...
 
ik zeg alleen dat jij doet alsof je met 34pk helemaal niks kan :P
en het ging me vooral om::P
Met een 25kw fiets kun je heel leuk leren sturen, maar daar blijft het ook bij :)


Nu ook maar een ontopic reactie van mij: Erg mooie en fijne fiets, die R6 van de topicstarter! :} :]
 
Ja mooi is dat hé, 4 jaar en nu al zulke praatjes.... *D _O- :W
Als je niet kunt rijden, dan moet je inderdaad niet met 150pk gaan rijden. Als je het wel kunt, kun je :W naar de 'mannen' die denken dat 25kw-fietsen snel zijn :Y _O- :W

Zie je dat je 4 jaar bent? Of ben je ouder en zit je al in je midlife crisis? Sommigen 'boeit' dat niet, ik weet niet wat jij met 'er voorbij gaan' hebt, maar mij interesseert het geen fuck. Als ik hard wil rijden stap ik wel in de auto, daar ga je makkelijker 200 mee, motorrijden is meer het sfeertje, en het gevoel, lekker die wind in je nek, gebrom op de achtergrond. Maarja, just my 2 cents


@topicstarter

ZEER mooie motor, ziet er echt prachtig uit! Ook die ideeen die je hebt om hem aan te passen zien er goed uit, nieuwe velgkleurtjes zijn altijd leuk *O* Heel veel succes ermee en veel valvrije kilometers!
 
Laatst bewerkt:
Zie je dat je 4 jaar bent? Of ben je ouder en zit je al in je midlife crisis? Sommigen 'boeit' dat niet, ik weet niet wat jij met 'er voorbij gaan' hebt, maar mij interesseert het geen fuck. Als ik hard wil rijden stap ik wel in de auto, daar ga je makkelijker 200 mee, motorrijden is meer het sfeertje, en het gevoel, lekker die wind in je nek, gebrom op de achtergrond. Maarja, just my 2 cents
Ja klopt man, helemaal waar! Met een auto ga je veel makkelijker 200 dan met een motor :Y _O- _O- _O- _O-
Ik zou zeggen; koop een Goldwing 8-) Past goed bij jou rijgedrag *D :z :W
 
Zie je dat je 4 jaar bent? Of ben je ouder en zit je al in je midlife crisis? Sommigen 'boeit' dat niet, ik weet niet wat jij met 'er voorbij gaan' hebt, maar mij interesseert het geen fuck. Als ik hard wil rijden stap ik wel in de auto, daar ga je makkelijker 200 mee, motorrijden is meer het sfeertje, en het gevoel, lekker die wind in je nek, gebrom op de achtergrond. Maarja, just my 2 cents


@topicstarter

ZEER mooie motor, ziet er echt prachtig uit! Ook die ideeen die je hebt om hem aan te passen zien er goed uit, nieuwe velgkleurtjes zijn altijd leuk *O* Heel veel succes ermee en veel valvrije kilometers!

met een auto makkelijker 200? heb je nog nooit motor gereden ofzo?

OT:
Leuke fiets *D Ruilen voor een Fazer 600(mijne is wel 25kw op kenteken :P) ;) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan