Mijn ZX-6R bj '98: in prijs verlaagd!

gelukkig nieuwjaar,

wat ook te vermelden is, deze kan ook legaal op 25 kw gezet worden ook al is hij van
'98. misschien interresant voor de jongere rijder ;)

(verkapt kickje)
 
Mmm Bedankt voor de tip..


Maar kan het ook ilegaal op 25 kW dan?? En kun je me een beetje uitleggen hoe dat dan in zijn werk gaat allemaal? Wie doet wat en wat zijn de kosten..

Ik wil wel goed verkopen en weten wat ik dan verkoop, geen dingen verkopen waar ik echt niets van weet.

PS DE BESTE WENSEN VOOR IEDEREEN!!!
 
veel motoren hebben vanaf '99 een 2de type goedkeuring pas, maar deze type
zx6-r's hebben hem al vanaf 98' wist mijn dealer te vertellen, mijn motor staat ook op kenteken
als 25 KW geregistreerd. deze manier is 100% veilig, dat bedoelde ik met legaal eigenlijk

als ze geen 2de type goedkeuring hebben, kan je het via de rollerbank doen, en de uitdraai opsturen
naar de verzekering, en sommige verzekeringen verzekeren je dan via die uitdraai.
bij controle van politie op de papieren kan je wel eens gezeur krijgen, omdat op je kenteken nog wel
het volledige vermogen staat, ook al is hij begrensd.

In mijn geval heeft de dealer de set ringen ingebouwd en m'n papieren naar het RDW opgestuurd. kosten verschillen per dealer, bij mij was het gratis omdat ik de motor kocht
 
nee man!! het is ook niet echt de tijd gok ik!

aan de prijs zal het niet liggen toch?
 
die je best.. ik bewaar hem wel even voor je :)

Moet je nog lang? je kunt altijd contact opnemen!
 
Laatst bewerkt:
heb vandaag net een motor gekocht hier in de buurt, kon ik niet laten staan voor die prijs.
Leuk project voor mij en nog wat geld over om leuke dingen met de motor te doen.

Helaas, maar iig succes met de verkoop
 
ik zie dat je een sm zoekt; is de mijne iets voor je? (dorsoduro)
Wil je zx6r daar wel op inruilen....laar maar even weten als je interesse hebt
 
Het is wel een hele mooie, maar niet wat ik eigenlijk zoek. ik ben meer opzoek naar een ouder iets.. zo'n DRZ 400 en wat er op lijkt. toch bedankt voor je reactie.

sterkte met de verkoop!
 
heb vandaag net een motor gekocht hier in de buurt, kon ik niet laten staan voor die prijs.
Leuk project voor mij en nog wat geld over om leuke dingen met de motor te doen.

Helaas, maar iig succes met de verkoop


Jammer man haha!!.. maar toch weel plezier met je nieuwe speeltje

Wat is het geworden?
 
even een vraagje over ZX6'eren in het algemeen; ik ben 1.97m te danken aan mijn lange benen. Proef wezen zitten bij motorzaak en nou vallen mijn benen tegen de kuip aan. Hoe los ik dit op en wat kost dit? kan je jou stepjes op jou motor verstellen?
 
even een vraagje over ZX6'eren in het algemeen; ik ben 1.97m te danken aan mijn lange benen. Proef wezen zitten bij motorzaak en nou vallen mijn benen tegen de kuip aan. Hoe los ik dit op en wat kost dit? kan je jou stepjes op jou motor verstellen?

Dat is idd wel een probleem ja haha.. Ik zelf ben rond de 1.90 en heb geen problemen.
Je kunt de steps niet verstellen, maar ik los het op door vooral elleen mijn tenen op de steps te zetten. Hierdoor wordt het gooi en smijt werk wel makkelijker haha.. en met remmen en schakelen went het heel erg snel.

Wat een oplossing kan zijn is de demper achter op te schroeven. Of een verlengde demper te plaatsen. dit wordt vaker gedaan..

Het probleem met jou lengte is bijna niet anders op te lossen. 9 van de 10 motoren zijn te klein voor ons (lange mensen). Vooral de nieuwe motoren zijn erg klein.

Ik hoop je vraag beantwoord te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan