Mijn ZX-6R bj '98: in prijs verlaagd!

Rave80

Die hard MF'er
3 okt 2009
316
0
Almelo
Kawasaki ZX-6R bj 98 In prijs verlaagd

Voorzien van startonderbreker en Spyball alarm incl 2 afstb.
codekaart bij storing van alarm.

Scottoiler voor het doorlopend vetten van je ketting.

Goede voorband/ achterband aan vervanging toe.

Accu jaar oud.

Remmen verkeren in goede staat.

Voorzien van grotere brandstofnaalden (sneller en meer vermogen).

K&N luchtfilter.

Viper sport demper (Ik hoop dat je niet verlegen bent... het geluid maakt veel andere rijders nieuwsgierig en gaan vragen stellen) en ploft lekker na bij het laten zakken in toeren.

Ik heb de motor in 2004 gekocht en heb hem veel gebruikt voor woon werk verkeer. 2005 is hij 3 maanden gebruikt om dagelijks van almelo naar zwolle en van almelo naar utrecht te rijden i.v.m. prive omstandigheden. De kilomters zijn er toen echt opgevlogen (veel snelweg km dus).
Nu gebruik ik heb te weinig ( ongeveer 600 km p/j) en gaat weg omdat ik wil overstappen op een Supermotard.

Zoals aangegeven is de achterband aan vervanging toe.
Zoals je kunt zien op 1 foto heeft hij kleine krassen op de kap. Deze zaten er op toen ik hem kocht. vermoedelijk zijn ze erop gekomen toen de kappen zijn verwijderd.

motor is starten en lopen.. door de K&N filter en de grotere naalden loopt hij bij de start wat rouw, Maar dat is zeker geen probleem.


Zoals je kunt zien ben ik eerlijk bij de verkoop van de motor zodat je niet voor verassing komt te staan.
Het is een heerlijke maar ook eerlijke motor. En verkoop hem met pijn in m'n hart.

Motor kan terug gezet worden naar 25 kW op kenteken (k.k.) dus... Ook voor klein rijbewijs!!

full

full

full

full

full

full

full



Prijs: € 3.250,- € 2.850,-
 
Laatst bewerkt:
Als deze nog over anderhalve maand te koop staat is het een kandidaat voor me.. Maar denk niet dat zo'n mooi ding lang op zich wachten denk.

Succes!
 
bedankt man!

hij mag ook weg hoor... hij moet niet weg!
het is meer dat ik hem nauwlijks gebruik en het zonde vind om hem te laten staan. dan gun ik hem liever een leven op de weg :-)
 
He MarcoZ heb net je motor gezien.... hij is wel heel erg super!!

maar voor ik tot een koop over ga wil ik wel meer over een sm weten... gewoon de dingen waar ik op moet letten bij een aankoop.
afgaan op mooie bruine ogen een een lach lijkt me niet het beste idee :) als je me begrijpt.
 
zelfde punten als andere motoren he ;)

je kan komen kijken als je wilt, je woont erg dichtbij zie ik ;) . Staat nog steeds onder zn dekentje in de schuur.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil zeker wel een keer komen kijken! maar kan alleen in de weekenden. dus moeten we maar een keer afspreken.
 
Ik denk....... dit is zeker niet de beste tijd voor de verkoop van een motor of wel?
 
iemand?? iemand die iemand kent die weer iemand kent die weer iemand kent??
 
Elke keer als ik die 6e foto zie moet ik 2 keer kijken voor ik door heb je dat je onderkuip zo spiegelt *D

Gratisch kickje
 
Terug
Bovenaan Onderaan