Mijn ZX-7R, wijzigingen en verbouwingen

Wat vinden jullie van het eindresultaat??

  • Mwah

    Stemmen: 13 6,8%
  • Liever origineel

    Stemmen: 8 4,2%
  • Leuk fietsje

    Stemmen: 23 12,0%
  • Kwijlllllllll

    Stemmen: 110 57,6%
  • Blijf een Kawasaki........

    Stemmen: 37 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    191
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien het nu allemaal gecoat is... Ga je je spuitwerk van je kappen ook nog weer anders doen..

Wil niks opdringen... maarrr.... O-)

Is dit niet wat???
full

Heb het idd al eens eerder gezegd.. Maar ach..
 
Gezien het nu allemaal gecoat is... Ga je je spuitwerk van je kappen ook nog weer anders doen..

Wil niks opdringen... maarrr.... O-)

Is dit niet wat???
(Afbeelding)
Heb het idd al eens eerder gezegd.. Maar ach..
'
Zo wordt ie in ieder geval niet.

Als er iets gewijzigd gaat worden, wordt het de ZXRR replica :o

Tussenstand:

full


let niet op de rommel O-)
 
Je hebt er een flink tempo in zitten... *D

Ga je dat ZXRR idee nou doordrukken of laat je het verder zoals het is??
 
Je hebt er een flink tempo in zitten... *D

Ga je dat ZXRR idee nou doordrukken of laat je het verder zoals het is??


Kan het bijna met m'n ogen dicht ;)

Weet nog niet wat ik doe. Zit eerst nog op een koppelingsleiding te wachten, en moet m'n dashboard nog aanpassen, dus rijden zit er dit weekend nog niet in
 
WHAAAAAAAAAA.........ZONDE!!!!!

Ok, dit was mijn bescheiden mening......hehe.
Nee sorry, ik zag echt liever het bling bling.
Maar goed....we wachten gewoon weer geduldig op het eindresultaat.
 
WHAAAAAAAAAA.........ZONDE!!!!!

Ok, dit was mijn bescheiden mening......hehe.
Nee sorry, ik zag echt liever het bling bling.
Maar goed....we wachten gewoon weer geduldig op het eindresultaat.


Had al gedacht dat je zo zou reageren :+

Is een weloverwogen beslissing geweest. Wil er toch tzt een ZXRR replica van maken. Ook vind ik de rode boutjes en de groene ketting zo veel beter tot hun recht komen.
 
He arnold vraagje waar heb jij je stalen remleidingen vandaan ,en wat koste dat compleet ,nou heb ik een verdeel stuk voor mijn voorremmen ,wat is beter twee leidingen vanaf je rem hendel of vanaf dat verdeel stuk of maakt dat niet uit ik hoor het wel


alvast bedankt
Groeten ruud :}
 
Tja, ik snap er ook niets van! Dit had hij veel en veel eerder moeten doen!

Sterker, die "pimp my ride" ;r dingetjes horen niet thuis op een racer. En al helemaal niet op "The Real Superbike"!

Misschien een chopper kopen...? Zit veel chroom op en er kan nog altijd meer bij!

Maar hé... dat is natuurlijk mijn bescheiden en ongevraagde mening! 8-)
 
De achterremklauw alvast maar even gespoten

full


Blijft een lastige kleur om te vinden, maar ben hier nu wel tevreden mee

of is dit nu weer teveel blingbling :X :X :X




:+
 
Hé Arnold, waar heb je die champagne/gouden kleur vandaan gehaald, spuitbus?

Morgen even bij daglicht kijken, maar denk dat ik eindelijk een fatsoenlijke kleur "brembo-goud" heb

full


beetje flits erbij...

Komt overigens gewoon bij de bouwmarkt vandaan. Heb de klauw even gestraald, en dus gespoten. Als het droog is wat blanke lak erover voor (auto) remklauwen en dan moet het weer goed gaan :9
 
Morgen even bij daglicht kijken, maar denk dat ik eindelijk een fatsoenlijke kleur "brembo-goud" heb

(Afbeelding)

beetje flits erbij...

Komt overigens gewoon bij de bouwmarkt vandaan. Heb de klauw even gestraald, en dus gespoten. Als het droog is wat blanke lak erover voor (auto) remklauwen en dan moet het weer goed gaan :9

Ik heb momenteel vooraan 6klauws tokico's gestoken en deze zijn standaard al champagne-kleurig, wil die achterste klauw dus ook wel die kleur hebben! Kan je me soms wat meer vertellen over die spuitbus, welk merk en type enzo?

Heb je er trouwens nooit aan gedacht om die onderpoten van je voorvork ook zwart te laten coaten? Zou ook wel mooi zijn denk ik :)
 
Sorry dat ik hem nog een keer stuur misschien had je het niet gezien :]
He arnold vraagje waar heb jij je stalen remleidingen vandaan ,en wat koste dat compleet ,nou heb ik een verdeel stuk voor mijn voorremmen ,wat is beter twee leidingen vanaf je rem hendel of vanaf dat verdeel stuk of maakt dat niet uit ik hoor het wel


alvast bedankt
Groeten ruud :}
 
Sorry dat ik hem nog een keer stuur misschien had je het niet gezien :]

Prijs weet ik zo niet meer. Heb net een zelfde leiding besteld voor de koppeling, kost 60 euro. Dus reken voor de voorrem het dubbele ;)

Wat het verschil is tussen de wijze van aansluiten weet ik niet, vond dit wel mooi staan. Met dat tussenstuk heb je wel meer aansluitingen, dus kan zijn dat die versie duurder is.
 
oke bestel jij het gewoon via internet ik vind het inderdaad ook mooier ,voor twee leidingen was al bij een paar motor zaken geweest de prijzen verschillen wel veel van 130 euro /240euro dus best wel moeilijk zoeken dus.

:] :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan