Mijn ZXR400 De wederopbouw!!! we're going senna!!!

Na zo'n crash had ik me motor een schop gegeven, zou er zelf geen centen insteken. Had gewoon een er5 of cb'tje gekocht, kost de kop ook niet.
Maar heb wel respect voor zo'n project, May the swarthz be with you ;)
 
full

Zoiets ziet er ook wel leuk uit.
Wel leuk zo'n racy jasje op je straat motor :9
 
Laatst bewerkt:
zo, als het goed is ligt er benenden en nieuw dynamodeksel.
Bestaat er hitte besendige verf in de kleur rood? zo jou wou ik hem nl rood gaan spuiten!
 
gewoon ff een note aan de topic starter:

we're going Senna!!! Ipv where going Senna!!!, maar dat wist je natuurlijk al :)

Verders: tof projectje. Zal het in de gaten houden....
 
Jaja, ik heb inkopen gedaan! koste verdomme wel even zo'n 115 pleuro maar dan heb je wel een hoop spul!

full


Ik ben al met het 1e onderdeel dat ik trouwens vandaag heb binnengekregen begonnen. Ik heb er binnen 1 a 2 uur een fototje van :)
 
waarom gebruik je geen roller is goedkoper en je ken structuurverf nemen is origineel :+

veel succes met verbouwen ;)
 
Ik heb dus vanmorgen mijn dynamodeksel binnen gekregen (met dank aan Paninaro) er zaten wat beschadigingen op, maar die heb ik maar lekekr laten zitten.

Zo zag hij er vanmorgen uit:
130384
 
zal wel aan de server liggen denk ik...hopenlijk hebben ze hem snel gefixt.

Iig, zo ziet hij er dus nu uit:

misc


heb hem met hittebestendige verf rood gespoten, en de ZXR letter zwart gemaakt. Leel misschien ga ik dit nog polijsten ipv zwart maar dat doe ik dan later nog wel. Ik hoop ook dat de kleur uiteindenlijk mooi staat. Het is namenlijk er fel rood dat zelfs een beetje naar oranje neigt. Op de foto is het wel een stukje erger dan in het echt, maar ik mijn twijfels. maar ach, ik heb hem zo weer zwart gespoten, dus dat zie wel weer als alles in elkaar zit :)
 
F4-senna.jpg


Hmm, dit wil je ongeveer bereiken en dan lees ik over dynamodeksel in rood en zie ik de spuitbussen rood al staan. ;( Bij MV zouden ze er niet over peinzen. 'We're going Sjonnie' i.p.v. Senna wordt het vrees ik. ;(

Maar goed, het is jouw motor. Wat zeur ik nou eigenlijk. :X :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan