Mijn ZZR 250 gaat niet harder dan 140

Status
Niet open voor verdere reacties.

Road devil

MF veteraan
14 mei 2002
2.502
0
Borne
Ik heb een ZZR 250 gekocht, en hij bevalt goed. Ziet er ook nog mooi uit dus dat is niet verkeerd. Alleen de prestatie van de motor valt tegen. Volgens de boekjes kan hij 173 km/per uur, Ik haal met volgas 140 met geluk 145. Ik heb een dubbele uitlaat. Aan beide kanten 1 , dat is volgengs mij zeldzaam voor een zzr, en 1 daar van lekt lucht. Niet bij de cilinder maar bij de voorkant van de demper. Zou het daar aan liggen?
 
Ik heb zelf een ZZ-R uit 2001 en die standaard 24 kW. Op een lekkere recht stukje weg is de 170 geen probleem, dan hou ik nog 1000 toeren over voordat hij in het rood gaat dus denk dat de 180 wel haalbaar is. Maar je zei dat je in de buurt van de Duitse grens woont??? Zelf woon ik in Enschede, anders zie ik wel wat voor een "wedstrijdje" om eens te kijken of hij niet onderdoet tegen die van mij... :]
 
Is prima, mail maar naar stefanoosterbeek@home.nl als hij weer rijklaar is. Het mooie weer komt er ook weer aan dus meteen maar ff van da gelegenheid genieten. Rij er wel iedere dag op naar m'n werk maar een keer een andere route zeg ik geen nee tegen.
 
Volgens mij zit er wel verschil in in 25 Kw-ers.

1 x de 180 gehaald, maar 165/170 haal ik eigenlijk altijd wel (ook met iemand achterop, al ze niet zwaar zijn, uiteraard duurd het wel een km langer :z ).

Maar welke 25 Kwer het hardst gaat :?

Een oplossing voor jouw probleem zou ik ook niet weten, kan het niet gewoon een maandag-ochtend blok/motor zijn, alles draait zwaarder enz...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan