mijnnieuwe span

FJR bikertje

MF'er
3 nov 2001
115
0
kamperland
uralkl.jpg

nu alleen nog nieuwe kleurstelling bedenken, zelf wil ik iets met 2 kleuren
 
Laatst bewerkt:
wie hem ziet mag een beschrijving geven ......

Euh....het is wit, vierkant. En erin staat een rood kruisje :+


Nou ff ontopic, ook ik ben nu definitief bezig met een nieuw span.

Deze motor is reeds besteld:

DSC00595.JPG


Ergens deze maand zal ie binnen komen, dan moet ie nog "ff" aangepast worden door ATA Assen en daarna kan EML deze bak eraan knopen:

00-02.jpg


Alles in hetzelfde kleurtje, nog wat accesoires eraan en wat mij betreft mag het volgende motorseizoen beginnen! :]
 
Euh....het is wit, vierkant. En erin staat een rood kruisje :+


Nou ff ontopic, ook ik ben nu definitief bezig met een nieuw span.

Deze motor is reeds besteld:

(Afbeelding)

Ergens deze maand zal ie binnen komen, dan moet ie nog "ff" aangepast worden door ATA Assen en daarna kan EML deze bak eraan knopen:

(Afbeelding)

Alles in hetzelfde kleurtje, nog wat accesoires eraan en wat mij betreft mag het volgende motorseizoen beginnen! :]

wow, dat gaat heel erg mooi worden :}

kom je ermee naar BOT 2 ?
 
Yup, BOT 2 moet haalbaar zijn. Ik zal 's zien. Rond die tijd had ik dit jaar 4 motorweekeinden achter elkaar en een 5e afgeslagen, maar als ik dat weekend vrij ben..... :]
 
Ik heb eens ff snel gekeken waar je plaatje vandaan zou moeten komen, en dat is volgens het rode kruisje:

http://nl.msnusers.com/06q7ir9s6a1rkgh6me63n8t5l6/Documenten/Afbeeldingen%2Furalkl.jpg

Dit is een msn groep waar je dus lid v an moet zijn om het überhaupt te kunnen zien, en dan nog is linken van uit msn niet echt makkelijk. Je kunt de foto beter als aanhangsel aan je post doen

maarrrr....we zijn al wel weer wat verder; meneer is lid van een MSN-group EN heeft (gezien de link) een ural gekocht....zo worden we steeds wat wijzer :+
 
Yup, BOT 2 moet haalbaar zijn. Ik zal 's zien. Rond die tijd had ik dit jaar 4 motorweekeinden achter elkaar en een 5e afgeslagen, maar als ik dat weekend vrij ben..... :]

wow....van hayab naar hayab dus?.....mh....sta ik dan bij BOT2 met m'n ural langs dat kanon... :o :o :o ....ben benieuwd of je met die russische delegatie nog je 2e versnelling kunt gebruiken :9

....misschien toch maar mijn TL1000 om (laten) bouwen met een snelle bak erlangs ?... :9~
 
en kijk:

uralkl.jpg


oeps, nou is'tie weer weg B| grappig, plaotie verschijnt en verdwijnt :? :P


mooi hoor :}

gefeliciteerd en super veel plezier ermee gewenst :) :)

waarom wil je een nieuwe kleurstelling :?
 
Laatst bewerkt:
Heej, dat ziet er goed uit zeg! :]

Welkom bij de club, en veel plezier ermee hoor! Heb je de site van de UDCN al bezocht??? (www.UDCN.nl) Voor technische tips enzo (die ga je nodig hebben ;) )
Lid worden van die club is ook aan te raden hoor!

Groeten en ontzettend veel plezier ermee

Dun braojur
 
Wil je die dan???

Ik houd het maar gewoon bij twee losse stortkokers, zonder balanspijp (dat laatste niet voor een mooier geluid, maar anders is bij de Dnepr de olie niet te verwisselen ... B| )
 
Laatst bewerkt:
aller eerst moturist bedankt voor het plaatsen van de foto :} :} :
ik wil niet zo zeer een geheel andere kleur maar ik wil een twee kleurig groen
een helft van de motor is nu licht groen en het achter gedeelte is donkere groen .
en de site van de Udcn heb ik inderdaad al gevonden en de lid maatschap brief gaat binnenkort op de bus .
het enigste wat er tot nu toe aan mankeerd is een klein beetje lekkage aan de cardan .
 
't plaatje verschijnt en verdwijnt naar eigen believen, heeft iets met remote linking te maken :P

ik post hem hier wel even als attachment:

full
 
het enigste wat er tot nu toe aan mankeerd is een klein beetje lekkage aan de cardan .

Hoihoi,

Ik dacht dat ik de grootste lekkages na 6 jaar stilstand van mijn Dnepr MT11 langs het schakelmechanisme ook al snel gevonden had ... tot ik hem enkele keren goed warm gestookt had.
Nu is de lekkage van de cardan echt de kleinste lekkage die mijn rus heeft ... verder lekt hij langs koppakkingen, voetpakkingen, kleppendekselpakkingen, carterpakking, ontstekingshuis, kickstarter, koppeling, oliedrukschakelaar, achteruitversnelling, ... , enne o ja, ook leuk: tussen bak en blok lekt hij niet, maar pist er een mengsel van carterolie en versnellingsbaknolie uit ...

Werk zat de komende winter dus, maar gelukkig hebben ze vloeibare pakking uitgevonden in de kleur BLAUW! (dus misschien moet ik het hele ding maar gewoon blauw schilderen ...)


In ieder geval heel veel succes en plezier ermee toegewenst hoor!!!

dun Braojur
 
euh...toevallig geen 20w50 erin zitten?? schijnt dat met moderne (10W40) oliën eea te heet wordt waarna...alles uit gaten en kieren tevoorschijn komt....

...misschien een probeertje waard alvorens alles los te halen??
 
Helaas, helaas, helaas, alle sappen zijn al van de juiste dikte (komen uit tholen van Gossie, dus moet wel goed zijn ...)

Hij heeft 6 jaar stilgestaan voor ik hem deze zomer ging gebruiken. In die 6 jaar zijn alle pakkingen en keerringen gewoon verdroogd. Na de eerste keer belasten dacht ik dat hij helemaal dicht was op de keerring bij het schakelmechanisme na, maar deze zomer heb ik regelmatig rondjes gereden (moest wel van de kinders ... maar 't was geen straf hoor!)en langzaam aan is hij echt overal gaan lekken ;( .

Komende winter stond eigenlijk een restauratiepoging gepland, maar moeders wil zomaar ineens verbouwen ... dus er zal voor mij waarschijnlijk alleen tijd over schieten om wat lekkages op te lossen, en elektrische storingen te verhelpen zodat ik in 't voorjaar weer kan rijden :] .
Restaureren zal nog wel een jaar langer op zich laten wachten dus.

groet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan