milieusticker Frankrijk " crit air " ook voor motoren

Als iemand die 40 jaar voor het grootste aardolie verwerkende bedrijf ter wereld gewerkt heeft weet ik dat dit soort maatregelen voor de buhne niets maar dan ook niets uitmaken.
Er word namelijk geen enkele ton ruwe aardolie minder verwerkt tot benzine of dieselolie.
Dit is uitsluitend bedoelt om linksgekkies zich beter te laten voelen om zichzelf.
 
net als dat kleine kinderen een sticker mogen plakken als ze iets goed gedaan hebben *D

hehe, ik snap het :Y
 
Laatst bewerkt:
:^ ja toch ?

en alle stickers zijn een verschillende kleur,

de ringweg rond parijs is zo grijs, dit maakt het natuurlijk VEEL kleuriger, fleuriger en so wie so vrolijker dan he
misschien doet het zelfs wel wat voor de integratie, in Parijs ook niet echt overbodig .

bleek ik bij het zoeken naar een plaatje nog actueel bezig te zijn ook, of is dit gewoon standaard..

misschien een idee voor een nieuwe actie "wees geen snicker, plak een sticker"
 
Laatst bewerkt:
We moeten gewoon met de feiten op onze neus gedrukt worden, hoe klote het ook is. 60 jaar terug liepen we hier nog met 2 miljard mensen rond, nu gaan we naar de 8 miljard mensen.

Er is zo ontzettend veel geld en vermogen, maar een kleine groep mensen is in bezit van het grootste gedeelte. Als de mensheid de afslag neemt en dingen anders gaan doen, dan kunnen we het mogelijk realiseren dat deze planeet nog bewoonbaar blijft voor de mensen na ons. Vooralsnog ben ik ik niet positief, ik denk dat egoïsme inherent is aan de mens. Van de andere kant; als er 1 organisme wel heeft bewezen te evolueren en alles en iedereen te verassen zijn wij het wel.

Het bedrijfsleven moet gaan meelopen in deze pas, dat zal echt verschil maken.
 
rustig an, neem een neut

tumblr_nxo1y67TGA1qfy8apo1_400.gif


ik snap niet waarom ik deze onzin steeds omhoog blijf trappen, de groeten..
 
Laatst bewerkt:
We hebben de stickers voor le france besteld maar waar plak je die nou eigenlijk op een motorfiets?
Stel dat je geen ruitje of een donker/zwart ruitje hebt?
 
FUCK DIE STICKERS.




ps.
Je hebt toch wel die reflector stickers voor je helm er meteen bij besteld he? _O-
 
Laatst bewerkt:
Dan kan je hem aan de binnenkant van je ruit plakken. In filmpje wordt duidelijk gezegd dat de voorvork optie is voor als je geen ruit/windscherm hebt.
 
Toch handig dat ik het bericht lees... ik leg mijn route even om.
Op dit moment schamp ik Grenoble (bij Sassenage richting Villard) , maar dat is makkelijk te verhelpen. *D
 
wanneer gaat Brussel deze wildgroei aan milieu-tolheffingen nu eens integraal aanpakken?

Straks is er nog maar een heel klein kijkgaatje tussen alle vignetten op je voorruit over om doorheen te kijken....
 
Terug
Bovenaan Onderaan