Milieuzone voor motorfietsen in nederland (grote steden zoals adam>

Er is veel meer interesse in groente onderzoeken, daar word meer op ingezet. Daar is ook veel meer van te vinden dan het weerleggen ervan. Jouw bron krijgt als reactie een opsomming van die makkelijk te vinden mode onderzoeken met daaronder:
"Wat je zegt is net ontkracht, hier vlak boven".

Lang geleden kon je links of rechts nog met elkaar door 1 deur. Sinds het goed en fout is geworden is alles zwart wit geworden.
 
Er is veel meer interesse in groente onderzoeken, daar word meer op ingezet. Daar is ook veel meer van te vinden dan het weerleggen ervan. Jouw bron krijgt als reactie een opsomming van die makkelijk te vinden mode onderzoeken met daaronder:
"Wat je zegt is net ontkracht, hier vlak boven".
Als je een bak vol met verschillende kralen hebt en je laat iedereen zoeken naar de zwarte kralen dan zijn er heel veel zwarte kralen.
Dit bewijst niet dat deze ook werkelijk de meerderheid vormen.
 
Maatregelen tegen het vliegverkeer zijn veel urgenter. Als je weet wat die gezamelijk uitstoten........
Helaas zullen ze hier niet snel iets aan doen omdat er veel te veel economische belangen aanwezig zijn. Dus beginnen ze bij de burgers met maatregelen voor het milieu. Over 10 jaar kunnen we alleen nog naar onze oude motorfietsen van voor 2000 kijken ........helaas.
 
Maatregelen tegen het vliegverkeer zijn veel urgenter. Als je weet wat die gezamelijk uitstoten........
Helaas zullen ze hier niet snel iets aan doen omdat er veel te veel economische belangen aanwezig zijn. Dus beginnen ze bij de burgers met maatregelen voor het milieu. Over 10 jaar kunnen we alleen nog naar onze oude motorfietsen van voor 2000 kijken ........helaas.
Vliegtuigen, auto's, motoren. De maatregelen zijn een druppel op een gloeiende plaat zolang de wereld bevolking als een plaag blijft groeien.
De mensheid is als een lekkende kraan die steeds harder gaat lekken. Er word alleen gesproken over meer emmers, betere emmers. Andere Dweil betere pomp. Maar er is niemand die op het idee komt de kraan te repareren :) :)
 
Vliegtuigen, auto's, motoren. De maatregelen zijn een druppel op een gloeiende plaat zolang de wereld bevolking als een plaag blijft groeien.
De mensheid is als een lekkende kraan die steeds harder gaat lekken. Er word alleen gesproken over meer emmers, betere emmers. Andere Dweil betere pomp. Maar er is niemand die op het idee komt de kraan te repareren :) :)
Het enige wat werkt is geboortebeperking.
Een verbod op meer dan één kind per stel.
Je mag ook geen kinderen meer maken als je met iemand bent die al een kind heeft.
Afschaffen van religie die anticonceptie verbied.
Afschaffen van kinderbijslag of andere verkapte financiële toeslag of steun voor het maken of houden van een kind.

Geen uitzondering voor de zogenaamde elite Of anders gefortuneerde of Koninklijke lieden.


Alleen dan kunnen we de wereld redden.
 
Vergeet niet dat de overbevolking juist uit onderontwikkelde gebieden komt. Zelfs verdubbelen van de bevolking is daar geen uitzondering.
Off topic hier dat wel.
 
Er is veel meer interesse in groente onderzoeken, daar word meer op ingezet. Daar is ook veel meer van te vinden dan het weerleggen ervan. Jouw bron krijgt als reactie een opsomming van die makkelijk te vinden mode onderzoeken met daaronder:
"Wat je zegt is net ontkracht, hier vlak boven".

Lang geleden kon je links of rechts nog met elkaar door 1 deur. Sinds het goed en fout is geworden is alles zwart wit geworden.

Blijkbaar heb je niet begrepen waarom ik dat schreef.

Misschien moet je dat gedeelte nog eens opnieuw lezen, je beweert iets dat net is weerlegd, dat deed je zelf !
Moet je mij de schuld niet van geven.
 
Het is heel simpel.
Jij gelooft in een grote toekomst met individueel elektrisch vervoer.
Ik zie dat het een gedwongen overgang is geworden die met alle middelen doorgedrukt word. Zo'n gedwongen overgang beloofd weinig goeds. Waarom?
Omdat belangen die kant op bij voorbaat voorrang krijgen.
 
Uiteindelijk is het altijd de “gewone man” in de Vivio die alles betaalt. Een groot bedrijf verdient aan de consument, de consument betaalt dus de rekening. Bij de overheid net zo, de overheid kan heel veel geld uitgeven maar uiteindelijk wordt dat opgebracht door de gewone belastingbetaler.

Dat geldt voor die elektrische auto’s op naam van bedrijven, het geldt ook voor de Betuwelijn, de Hoge snelheidslijn, de Noord-Zuidlijn, alle mislukte IT projecten van de overheid waar miljarden mee verkwist worden.

Het geldt ook voor de belastingkorting voor oldtimers, voor de lieden die een chassis van 40 jaar oud uit het buitenland halen, daar een nieuwe carrosserie op bouwen en vervolgens geheel belastingvrij rijden met een grote bak.
Daar heeft verder niemand iets aan, het is gewoon de zaak belazeren.
Dan liever een elektrische auto, dat is innovatie, daar leren we van en daar gaat het toch naar toe. En anders dan al die bodemloze putten heb ik er totaal geen moeite mee dat die Tesla mede door mij als belastingbetaler betaald wordt. Een heel goede besteding.

BTW, ik heb geen Tesla, te groot en te duur voor mij als particulier. Wel een Zero en de particuliere elektrische auto van een ander merk komt hopelijk komend jaar.

Even terug komend op de belasting voor oldtimers en alle voertuigen. Je betaald voor het bezit en niet het gebruik. De MRB is onevenredig duur. Je kan voor €500 een voertuig kopen en daar meer dan €1000 MRB belasting voor moeten betalen. Het maakt niet uit of je hem wel of niet gebruikt. Voertuigen met een verbranding motor betalen per km/ vervuiling door de accijns toeslagen op de brandstof. Een oldtimer betaald dus ook per km. Een EV word niet belast naar vervuiling en onterecht bestempeld als schoon. De voetprint van de productie word niet meegerekend of te positief gezien.

Europa bedot ons met elektrische wagens

I rest my case
 

Bijlagen

  • 12799078_1129738157067179_5466572827725981632_n.jpg
    12799078_1129738157067179_5466572827725981632_n.jpg
    40,5 KB · Weergaven: 7
Het probleem is dat wagens in Europa gemiddeld slechts 180.000 kilometer meegaan. Volgens Joanneum Research is de levensduur van batterijen niet eens lang genoeg om die afstand te halen.

Ze lopen daar behoorlijk achter....

Tja, Duitsland. In hevige tweestrijd door alle bedrijven die leven van de verbrandingsmotor en de concurrentie die daar niet aan vast zit. Jarenlang hebben ze het voor zich uit geschoven, eerst ontkend en nu moeten ze alsnog omgaan en nu is de tijd op.
De ruzie tussen Volkswagen en de VDA spreekt wat dat aangaat boekdelen. VDA (Verband Deutsche Automobilhersteller) houdt vast aan verbrandingsmotoren en kraakt elektrisch af. Dat doen ze met allerlei misinformatie die we inmiddels overal tegenkomen
Volkswagen wil de grootste producent van elektrische auto’s worden en die is al die leugens over elektrisch zat, dreigt zijn lidmaatschap op te zeggen.

Hier de getallen zoals ze zijn zonder dat een traditionele autofabrikant zich ermee bemoeit. Is hier al eerder langs gekomen.

01C3A02D-368A-4C18-9694-6919D3A38D3C.jpeg


Let wel, de batterij kan na de auto dienst doen in bijvoorbeeld een gebouw of een woning, daarna kan ie gerecycled worden. Het zou eerlijker zijn als de uitstoot door de fabricage van de batterij wordt uitgesmeerd over meerdere auto’s.


Hier komt het plaatje vandaan : Waarom de elektrische auto nu al groener rijdt (maar er betere argumenten zijn om over te stappen)
 
Laatst bewerkt:
En welke benzine auto is dat in de grafiek, zo te zien een dikke v8, die zit ook in al die Fiat Pandas....
Kortom wat zegt zo'n grafiek gemaakt of geleend door mede "idealisten"?
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn de voorlopers van de betere tijden die gaan komen. De wereld word door hen gered! Ook wij zullen er aan moeten geloven en hun idealistische en geweldig sociale gedrag volgen.

Repect(Heil) voor onze stoere redders in bange tijden.
 
Het enige wat werkt is geboortebeperking.
Een verbod op meer dan één kind per stel.
Je mag ook geen kinderen meer maken als je met iemand bent die al een kind heeft.
Afschaffen van religie die anticonceptie verbied.
Afschaffen van kinderbijslag of andere verkapte financiële toeslag of steun voor het maken of houden van een kind.

Geen uitzondering voor de zogenaamde elite Of anders gefortuneerde of Koninklijke lieden.


Alleen dan kunnen we de wereld redden.
Daar ben ik helemaal voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan