rentenier
MF'er
- 19 nov 2020
- 39
- 39
Ik heb het gelezen in een Duits autoblad.Heb je een bron? Zou dat onderzoek wel willen lezen.
Het moet terug te vinden zijn.
Zal er naar zoeken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het gelezen in een Duits autoblad.Heb je een bron? Zou dat onderzoek wel willen lezen.
Als je een bak vol met verschillende kralen hebt en je laat iedereen zoeken naar de zwarte kralen dan zijn er heel veel zwarte kralen.Er is veel meer interesse in groente onderzoeken, daar word meer op ingezet. Daar is ook veel meer van te vinden dan het weerleggen ervan. Jouw bron krijgt als reactie een opsomming van die makkelijk te vinden mode onderzoeken met daaronder:
"Wat je zegt is net ontkracht, hier vlak boven".
Vliegtuigen, auto's, motoren. De maatregelen zijn een druppel op een gloeiende plaat zolang de wereld bevolking als een plaag blijft groeien.Maatregelen tegen het vliegverkeer zijn veel urgenter. Als je weet wat die gezamelijk uitstoten........
Helaas zullen ze hier niet snel iets aan doen omdat er veel te veel economische belangen aanwezig zijn. Dus beginnen ze bij de burgers met maatregelen voor het milieu. Over 10 jaar kunnen we alleen nog naar onze oude motorfietsen van voor 2000 kijken ........helaas.
Het enige wat werkt is geboortebeperking.Vliegtuigen, auto's, motoren. De maatregelen zijn een druppel op een gloeiende plaat zolang de wereld bevolking als een plaag blijft groeien.
De mensheid is als een lekkende kraan die steeds harder gaat lekken. Er word alleen gesproken over meer emmers, betere emmers. Andere Dweil betere pomp. Maar er is niemand die op het idee komt de kraan te repareren
Er is veel meer interesse in groente onderzoeken, daar word meer op ingezet. Daar is ook veel meer van te vinden dan het weerleggen ervan. Jouw bron krijgt als reactie een opsomming van die makkelijk te vinden mode onderzoeken met daaronder:
"Wat je zegt is net ontkracht, hier vlak boven".
Lang geleden kon je links of rechts nog met elkaar door 1 deur. Sinds het goed en fout is geworden is alles zwart wit geworden.
Uiteindelijk is het altijd de “gewone man” in de Vivio die alles betaalt. Een groot bedrijf verdient aan de consument, de consument betaalt dus de rekening. Bij de overheid net zo, de overheid kan heel veel geld uitgeven maar uiteindelijk wordt dat opgebracht door de gewone belastingbetaler.
Dat geldt voor die elektrische auto’s op naam van bedrijven, het geldt ook voor de Betuwelijn, de Hoge snelheidslijn, de Noord-Zuidlijn, alle mislukte IT projecten van de overheid waar miljarden mee verkwist worden.
Het geldt ook voor de belastingkorting voor oldtimers, voor de lieden die een chassis van 40 jaar oud uit het buitenland halen, daar een nieuwe carrosserie op bouwen en vervolgens geheel belastingvrij rijden met een grote bak.
Daar heeft verder niemand iets aan, het is gewoon de zaak belazeren.
Dan liever een elektrische auto, dat is innovatie, daar leren we van en daar gaat het toch naar toe. En anders dan al die bodemloze putten heb ik er totaal geen moeite mee dat die Tesla mede door mij als belastingbetaler betaald wordt. Een heel goede besteding.
BTW, ik heb geen Tesla, te groot en te duur voor mij als particulier. Wel een Zero en de particuliere elektrische auto van een ander merk komt hopelijk komend jaar.
Het probleem is dat wagens in Europa gemiddeld slechts 180.000 kilometer meegaan. Volgens Joanneum Research is de levensduur van batterijen niet eens lang genoeg om die afstand te halen.
Klopt, daarom spreek ik ook vier talen boven gemiddeldBeetje late reactie, maar Jezus gast, heb jij altijd gespijbeld tijdens Nederlandse les of zo?
Hun rijgedrag onderschrijft dat ook nog eensOud-minister Plasterk: Teslarijders zijn enorme asocialen
Ronald Plasterk is boos op de Teslarijder, hun auto's gebruiken zoveel stroom, dat Nederlanders binnenkort 'tientallen euro's per jaar' meer moeten betalen.www.autoblog.nl
Tesla Tokkies - Biz & Buzz
Hoe sociaal is het om een Tesla te rijden? Hoe milieuvriendelijk is dat eigenlijk van 'Cradle to Cradle'? Over laadpaalklevers en subsidieslurpers.bizandbuzz.nl
Tesla-rijders uitroken: nieuwe ‘hobby’ van aantal Amerikaanse pick-upbestuurders
Een aantal Amerikaanse bestuurders van pick-ups met een dikke dieselmotor heeft een nieuwe hobby: het uitroken van Tesla-rijders door kortstondig extra brandstof in de motor te spuiten, waardoor een grote roetwolk ontstaat.www.bndestem.nl
Daar ben ik helemaal voor.Het enige wat werkt is geboortebeperking.
Een verbod op meer dan één kind per stel.
Je mag ook geen kinderen meer maken als je met iemand bent die al een kind heeft.
Afschaffen van religie die anticonceptie verbied.
Afschaffen van kinderbijslag of andere verkapte financiële toeslag of steun voor het maken of houden van een kind.
Geen uitzondering voor de zogenaamde elite Of anders gefortuneerde of Koninklijke lieden.
Alleen dan kunnen we de wereld redden.
Plegen ze massaal zelfmoord opdat wij verder kunnen?Dat zijn de voorlopers van de betere tijden die gaan komen. De wereld word door hen gered! Ook wij zullen er aan moeten geloven en hun idealistische en geweldig sociale gedrag volgen.
Repect(Heil) voor onze stoere redders in bange tijden.
Daar ben ik helemaal voor.
Al dat onnozele gelul heeft niks te betekenen als je je niet weet in te houden, het beste is geen kinderen te verwekken maar dat is onmogelijk, te moeilijk. Maar als je er twee of meer hebt dan leef je in een groene leugen.Yeps ik ook.