Militairen en hun motorfiets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lee-Tow

MF veteraan
28 dec 2006
1.017
0
Harlingen
Hallo, ´t leek mij leuk om te kijken of er meer militairen op het forum rondhangen, en dan nog leuker om te kijken met wat voor een motorfietsen deze rondrijden.

(voor woon-/werkverkeer of gewoon voor de fun)

Ik zou zou zeggen militairen post de foto van je fiets hier.

Leuk toch...ben benieuwd hoeveel er zijn.

Dit is de mijne : een zwarte ZX-6R uit 2004

full
 
Ben ik ff blij dat ik mijn huis van mijn uitzendgeld heb gekocht ipv een motor })

O, ik ben al een jaartje of 7 de dienst uit -O- eingenlijk best jammer, nog een keertje naar Bosnie had best leuk geweest :P
 
Heb ik net ff gekeken, maar jouw link geeft een foutmelding, heb ook nog ff gezocht met (zoeken) en dan krijg je ook de politie te zien, of bedoel je dat niet.

Je bent nieuw hier zie ik, je krijgt pas toegang tot Off-topic(en dus ook dat topic) als je een maand geregistreerd staat.
 
ik was LB-er tijdens de eerste golf oorlog ,te leeuwarden dienstplicht tijd ,wel een hele mooie tijd, zal het zo weer over doen .
 
Zo wat een mooie motoren kopen jullie van 'ons' geld :P
Gelukkig dat het goed word besteed _O-

Leuk om tijdens een uitzending een motor te bekijken *D op het i-net, en dan na 5 maanden hem gewoon kopen *O*, ´ is zeker goed voor de motivatie als je in Uruzgan zit....blij dat ik weer lekker thuis ben.....maar misschien volgend jaar oktober weer.....maar eerst deze zomer lekker :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan