Mille is R!

Arthur

Die hard MF'er
24 jul 2001
794
0
Hengelo
Afgelopen vrijdag opgehaald. Inmiddels al lekke band en gelazer met het ombouwen van mijn chip uit de vorige Mille mogen meemaken. Maar verder :9~
 
jajajaja, heb wat clementie met deze digibeet. ik heb net de digitale afdelingscamera bemachtigd. Ik doe mijn best.
 
camera dus niet bemachtigd. Doos was leeg, en collega is ermee vandoor. Wordt vervolgd.
 
Gefeliciteerd met je fiets.

[off-toppic] Heb je ook fotoos??? :9~ [/off-toppic]

Rij ff :+ naar PaulR1, die heeft wel een mooi cameraatje waar die een mooi piccie mee kan maken :z

P.s. Weert ligt in nrd. Limburg ergens. Je ruikt het vanzelf als je in de buurt komt ;)
 
Mooi, Read die Fucking Manual van die camera en piccies maken maar. :P

't is een Nederlander. Eerst een hele dag aankloten met dat ding. De boel kapot maken of iets wat daar heel dicht in de buurt komt, en dan toch eens die handleiding er bij pakken om te zien of we hem zelluf ook nog kunnen maken.....

Heb geduld.......
 
't is een Nederlander. Eerst een hele dag aankloten met dat ding. De boel kapot maken of iets wat daar heel dicht in de buurt komt, en dan toch eens die handleiding er bij pakken om te zien of we hem zelluf ook nog kunnen maken.....

Heb geduld.......

LOL, die Nederlanders toch. ;)
 
Ik ruik liever Twentse koeien en verbrande synthetische olie. Gaat echt lukken met dat cameraatje. Ik heb hem al eens eerder succesvol gebruikt, alleen heeft toen een collega de plaatjes naar de PC overgezet. Maar dat moet ik ook kunnen. Piccies komen! Geduld.
 
Op woensdag 15 mei 2002 14:03 schreef Arthur het volgende:
(...) Ik heb hem al eens eerder succesvol gebruikt, alleen heeft toen een collega de plaatjes naar de PC overgezet. Maar dat moet ik ook kunnen. Piccies komen! Geduld.

Eerst de handleiding van de pc maar even doorlezen???? :+ :P
 
Daar istie dan:

misc.php

misc.php

misc.php

misc.php
 
Terug
Bovenaan Onderaan