Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Foei!Ik kijk hier in princiepe iedere dag. Maar het kan maarzo zijn dat ik een paar dagen niets post
Me too sorry..Ik kijk hier in princiepe iedere dag. Maar het kan maarzo zijn dat ik een paar dagen niets post
Ja, en GoT heeft een nog hoger onzin gehalte...
\"mijn kat\"
\"gezocht: kitten\"
\"Het stomste wat je met je pc hebt gedaan\"
Maar ook ik zit hier wel eens te reloaden met de hoop op nieuwe posts.
Da\'s waar.Ennuh Rev. je hebt ons toch? Alleen heeft het geen zin om ons het adres door te mailen.
Op Maandag 03 september 2001 09:26 schreef Arthur het volgende:Ja, je moet natuurlijk wel wat te melden hebben. Liever kwaliteit dan kwantiteit.
Da\'s waar.![]()
Alleen zie ik jullie niet zovaak in real life.![]()
Tot nu toe alleen Auke IRL tegengekomen.![]()
Goed idee, ben ik altijd voor in.Dan wordt het toch eens tijd voor een massale Motor-forum meeting/toertocht!
Was ik op mijn FZR400Zal wel los lopen.
Zat van het weekend achter een FZR op het cirquit van Rijswijk, kwam er in 1 keer achter dat ik nog 2 keer zo hard door die bocht moet kunnen. Tering die gozer ging hard!
Zal dan waarschijnlijk wel een up-tempo tocht worden (minimaal 10000 toeren of zo). Ben bang dat ik dat niet bijhoud (in ieder geval het toerental niet).