minder druk

S.O.T

MF veteraan
4 jun 2001
3.375
172
Oirschot
kan me niet aan het idee ontrekken dat het hier minder druk is dan een maandje geleden.
iemand een idee hierover
 
Helaas is er maar een relatief kleine groep die regelmatig post hier, ondanks de dik 300 leden.

Er zijn misschien een man of 30 die hier regelmatig terugkomen, de oplossing is dus dat dit forum meer bekendheid moet krijgen, zodat we meer leden krijgen en hopelijk ook meer mensen die regelmatig terugkomen. :)

Ik hoop dat als er geadverteerd wordt in het Motor-occasion blad dat er dan ineens veel mensen bijkomen, paar honderd erbij ofzo zou leuk zijn. :)
 
Is ook wel zo..
de relatief kleine groep vaste gebruikers heeft zowat elk onderwerp al aangesneden he.
Invoer nieuwe leden blijft wat achter.
Geen frontpage die nieuwe leden \'werft\' en doet terugkomen..
weinig posts.
 
Precies, dat idee had ik ook! Maar niks van aantrekken en gewoon doorgaan! Zo\'n periode heb je vaak met fora (?), anders bloed het dood, en dat willen we toch niet?
 
Maar toch, eigenlijk is het wel frusterend. Kom je hier na een paar uur terug, zijn er maar 3 posts bijgekomen ofzo. |( :(

Als iedereen nou even deze link doormailt aan zijn motorrijdende vrienden, dan zijn we al een heel eind. :)
Helaas heb ik zelf geen vrienden die motorrijden. ;(
 
Maar het moet ook niet te gek worden......op GOT gaat het dusdanig snel, dat er geen touw meer aan vast te knopen is.......als je een paar uur niet gekeken hebt, ben je het spoor bijster.
 
Ja, en GoT heeft een nog hoger onzin gehalte...

\"mijn kat\"
\"gezocht: kitten\"
\"Het stomste wat je met je pc hebt gedaan\"

Maar ook ik zit hier wel eens te reloaden met de hoop op nieuwe posts.
 
Het is idd wel erg rustig geworden na de vakanties.
Zou je niet zeggen met iedereen die een pc op zn werk heeft staan of thuis.
Maar dat houdt het wel een hechte band.
 
Ik heb het idee dat er minder gereageerd wordt sinds het nieuwe-forum aktief is geworden.
Als nu eens de oude-forum kleuren weer terug kwamen dan .................
 
Ik denk dat het wel drukker wordt zodra motor-forum een vermelding krijgt in het blad van motoroccasion (oplage 20.000)

;)
 
Ja, en GoT heeft een nog hoger onzin gehalte...

\"mijn kat\"
\"gezocht: kitten\"
\"Het stomste wat je met je pc hebt gedaan\"

Maar ook ik zit hier wel eens te reloaden met de hoop op nieuwe posts.

Ja, je moet natuurlijk wel wat te melden hebben. Liever kwaliteit dan kwantiteit.
 
toch weer wat post genereerd })
als het in de koude maanden maar drukker wordt.
 
Misschien komt het doordat de vakantieperiode afgelopen is?

Ennuh Rev. je hebt ons toch? Alleen heeft het geen zin om ons het adres door te mailen ;) .
 
Op Maandag 03 september 2001 09:26 schreef Arthur het volgende:Ja, je moet natuurlijk wel wat te melden hebben. Liever kwaliteit dan kwantiteit.

Well spoken, ik sluit me hier volkomen bij aan.
 
Zal dan waarschijnlijk wel een up-tempo tocht worden (minimaal 10000 toeren of zo). Ben bang dat ik dat niet bijhoud (in ieder geval het toerental niet).
 
Zal wel los lopen.
Zat van het weekend achter een FZR op het cirquit van Rijswijk :) , kwam er in 1 keer achter dat ik nog 2 keer zo hard door die bocht moet kunnen. Tering die gozer ging hard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan