minder druk

Kunnen we beter afspreken in de buurt van Duitsland. Kunnen we de masjientjes eens flink open jensen!!

Nog vergeten:
Aangezien mijn ouders nog niet weten dat ik een motor heb gekocht (samen met vriendin) en aangezien ze bij duitsland wonen, kunnen we dus wel daar afspreken.

Dat ik \'s ochtends opbel dat ik even langskom met een verrassing en dat er een half uur later een groep motoren op de binnenplaats komen rijden, waarvan ik er dan een ben.

Hahaha, dan kun je pas echt lachen!!!
 
Nog vergeten:
Aangezien mijn ouders nog niet weten dat ik een motor heb gekocht (samen met vriendin) en aangezien ze bij duitsland wonen, kunnen we dus wel daar afspreken.

Dat ik \'s ochtends opbel dat ik even langskom met een verrassing en dat er een half uur later een groep motoren op de binnenplaats komen rijden, waarvan ik er dan een ben.

Hahaha, dan kun je pas echt lachen!!!
Hehe, zou wel humor zijn alleen heb ik misschien wat PK\'s te weinig om in Duitsland te gaan blazen. Hier op de Nederlandse snelwegen haal ik een dikke 200, dus om hard te rijden hoef ik niet naar Duitsland toe, de 250 ofzo haalt mijn fietsje toch niet. :]
 
Mijn slagschip ook niet, maar wat Duitsland voor mij zo leuk maakt zijn niet de snelwegen maar de o zo leuke binnenwegen :9~ . 100km/uur, altijd voorrangswegen en in de dorpjes vrijwel nooit stoplichten.

Ben ook wel voor Duitland. Wordt dan wel een lange dag/rit maar dat moet voor de bikkels geen probleem zijn.

Maar ja, ik heb makkelijk lullen ;)

En voor een geintje met iemand zijn onwetende ouders ben ik ook wel in.
 
Goed plan om zo je ouders in te lichten over je hobby.. :) Maarre...duitsland als tourrit, lijkt mij ook erg leuk. Alleen heb je daar wel een hele dag voor nodig, en dat schijnt een beetje moeilijk te zijn bij veel MF\'ers.
Dan rijst bij mij ook nog de vraag of we dit seizoen nog mooie dagen/weekenden krijgen!

Maar zo\'n geintje bij een paar ouders lijkt me op een zaterdag of zondag wel even te regelen...wat zullen die opkijken 8-)
 
Nog vergeten:
Aangezien mijn ouders nog niet weten dat ik een motor heb gekocht (samen met vriendin) en aangezien ze bij duitsland wonen, kunnen we dus wel daar afspreken.

Dat ik \'s ochtends opbel dat ik even langskom met een verrassing en dat er een half uur later een groep motoren op de binnenplaats komen rijden, waarvan ik er dan een ben.

Hahaha, dan kun je pas echt lachen!!!

Is het misschien wel handig om te weten waar vlak bij Duitsland ze (ongeveer) wonen: NO-groningen of Z-limburg schelen nogal wat...
 
kan me niet aan het idee ontrekken dat het hier minder druk is dan een maandje geleden.
iemand een idee hierover

Een klein maandje geleden was er het topic \"Bumperkleven\" (vandaag nog gelezen). Schijnbaar was toen iedereen erg gemotiveerd om meningen in te schieten.

En ik mis een paar lui die toen erg aktief waren.
 
Zag net toch weer 15 gebruikers en 6 gasten. Als die nou allemaal even een interessante topic openen.
 
Ik zag vanmiddag 17 geregistreerde gebruikers online staan.
Zoveel had ik er nog nooit in 1 keer hier gezien. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan