Minder flitspalen :)

Paar jaar geleden zijn er op de A9 tussen Alkmaar en Amstelveen ook een groot aantal flitspalen verdwenen.
Weggehaald en sindsdien nooit meer terug gezien :? . Er staan er nu nog maar 3 en allemaal op het stukje door Amstelveen en Oudekerk aan de Amstel...

En om nou te zeggen dat er meer mobiel gecontroleerd wordt... Nou nee :?
 
het kloten is dat je mobiele dingen haast niet ziet. Je moet ook op het verkeer letten, zeker op de motordddddddddd :Z :Z

het leuke van motorrijden is dat je juist op heel veel dingen moet letten, dus kun je jezelf ook aanleren om op stilstaande auto's ed te letten, of driehoekjes in de vangrail. ik doe het al jaren, en feilloos is het niet, maar ik ben vaker geflitst door flitspalen die ik al jaren ken (gewenning dus) dan door die 'verborgen' kastjes aan de kant van de weg
 
Lekker belangrijk dat ze weg gaan, 1 op de zoveel was toch maar gevult. Kijken wat je dr nu weer voor terug krijgt.
Tis volgens mij puur een kosteplaatje omdat de palen meer kosten aan onderhoud dan dat ze opleveren.
 
Minder flitspalen langs de weg

Uitgegeven: 1 september 2006 06:06
Laatst gewijzigd: 1 september 2006 06:51

DEN HAAG/EINDHOVEN - Justitie gaat het aantal flitspalen langs de Nederlandse wegen terugbrengen. Flitspalen op plaatsen waar ze geen bijdrage leveren aan de staatskas worden verplaatst, maakte verkeersofficier Koos Spee vrijdag bekend.
Volgens mij is dit de originele tekst. :)
 
Justitie is een commerciele instelling die gewoon hun ondernemingstrategie hebben aangepast. Ze hebben een schatting gemaakt het nieuwe budget als de huidige trend zich doorzet, dus zijn ze tijdig aan het inspelen op nieuwe kansen in de markt. spee moet toch ook geld verdienen?
 
Ik vind het belachelijk. Wij hebben die dingen van ons belastinggeld betaald.
Ze zijn dus van ons, en daarom zeg ik: Laten staan die dingen.
:)