Minder moois op internet

Jeebz

MF'er
21 feb 2007
59
0
Lelystad
Het lijkt wel of ze het op me gemunt hebben. De veilingssites op internet. Hoe meer ik zoek op mooie 25kw oldtimertjes, hoe minder ik er vind. Vorig jaar nog dacht ik dat ik goed zat als ik dit jaar een CB350f zou willen kopen, maar helaas vind ik er vrijwel geen meer. Ik dacht een veilig alternatief te hebben gevonden in de SR500, maar ook deze verdwijnen spontaan van internet. Dat geldt trouwens voor meer 25kw geschikte oudjes.
S T O P D E Z E W A A N Z I N ! ;( Iemand anders die hier last van heeft?
 
Brikken verkopen nou eenmaal slechter en de meeste zijn slecht onderhouden (zou dat een reden zijn :P ) Bovendien heb je nu nog Leen van Frisia, waardoor de jeugd niet meer spaart maar gewoon direct een gloednieuwe GSXR600 op 25kw koopt.
 
Vriend van mij heeft een CB350F opknapper te koop staan. CB350F mag wel voor weinig heb ik vernomen.
Ik heb hem jouw e-mailadres gegeven en hij zal je een e-mail sturen.

Kan je misschien toch nog geluk hebben. :P
 
Brikken verkopen nou eenmaal slechter en de meeste zijn slecht onderhouden (zou dat een reden zijn :P ) Bovendien heb je nu nog Leen van Frisia, waardoor de jeugd niet meer spaart maar gewoon direct een gloednieuwe GSXR600 op 25kw koopt.

Leen is mijn vriend

|
|
V
 
gewoon marktplaats en speurders regelmatig in de gaten houden, staat af en toe een mooie opgeknapte CB350f op, die zo'n oud mannetje verkoopt na revisie enzo.

prijs: 750 - 1500 euro

gooi ik nu mijn eigen ruiten in? ik zoek er zelf ook nog 1 namelijk :+
 
Het lijkt wel of ze het op me gemunt hebben. De veilingssites op internet. Hoe meer ik zoek op mooie 25kw oldtimertjes, hoe minder ik er vind. Vorig jaar nog dacht ik dat ik goed zat als ik dit jaar een CB350f zou willen kopen, maar helaas vind ik er vrijwel geen meer. Ik dacht een veilig alternatief te hebben gevonden in de SR500, maar ook deze verdwijnen spontaan van internet. Dat geldt trouwens voor meer 25kw geschikte oudjes.
S T O P D E Z E W A A N Z I N ! ;( Iemand anders die hier last van heeft?

Een kennis van mij heeft een 350 four Honda. Een echte opknapper. Hij heeft niet zo veel tijd dus misschien wil hij het beestje wel kwijt.
 
Ik zoek wel een motor waar niet al te veel aan hoeft te gebeuren. Ik heb in het verleden wel brommers (als in Kreidler) gekocht waar 'nog wat aan moest gebeuren'. Dat was maar een brommer en dat kostte al bakken met geld. Maar bedankt voor de moeite!
 
Terug
Bovenaan Onderaan