Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het aantal vekeersdoden is vorig jaar aanmerkelijk minder dan in 2003. Van 1088 naar 881. Ook het aantal omgekomen motorrijders daalde naar 87.
Laten we die trend vooral doorzetten.
Ik was niet echt van plan om in een ongeluk betrokken te raken
Het aantal vekeersdoden is vorig jaar aanmerkelijk minder dan in 2003. Van 1088 naar 881. Ook het aantal omgekomen motorrijders daalde naar 87.
Laten we die trend vooral doorzetten.
Rare daling...Het aantal vekeersdoden is vorig jaar aanmerkelijk minder dan in 2003. Van 1088 naar 881. Ook het aantal omgekomen motorrijders daalde naar 91 van 96.
Laten we die trend vooral doorzetten.
Wat is trouwens dan de GOEDE oorzaak - gevolg relatie ???Als de NL versie van Goebbels maar niet met verkeerde oorzaak-gevolg relaties gaat smijten
Eerste maar eens zien hoe het ligt met het aantal kilometers dat die motorrijders per jaar aflegt, dat zegt me meer dan veel motorrrijders erbij die allemaal 1000 kilometer per jaar aflegtAantal motordoden blijft redelijk gelijk (rond de 100). Wat gezien het feit dat er steeds meer motorrijders bij komen een relatieve daling is. Goede zaak dus.
Staat helaas niets in over de ongevalsoorzaak ...Dit is een l i n k naar het hele artikel van het CBS.
Wat is trouwens dan de GOEDE oorzaak - gevolg relatie ???
Lees nog eens goed...Rare daling...
Helaas betekend dat dus ook dat welke conclusie ook getrokken word...het een juistere is dan jij nu aangeeftLaat ik antwoord geven door te citeren:
I have not failed, I have just found 10,000 ways that don't work.
-Einstein
Helaas betekend dat dus ook dat welke conclusie ook getrokken word...het een juistere is dan jij nu aangeeft
Wat zou een oorzaak kunnen zijn van de terugloop...
Dat we beter zijn gaan opletten op de weg...toleranter zijn naar elkaar...meer rekening zijn gaan houden met elkaar....dat we de verkeersregels beter zijn gaan kennen
De meeste ongelukken gebeuren nog steeds op de 80km wegen. Niet de wegen waar de meeste files staan. Ik zet dus mijn vraagtekens bij jouw verklaring. Mijn eerste opmerking in deze post is dan ook bedoeld als geintje.Eigenlijk heel logisch...
Er is veel meer file en drukker op de wegen.
Hierdoor wordt er minder hard en zijn de ongelukken "zachter"...
Het is veel belangrijker om te weten WAAROM..
Net zoals die vervuiling, door de vele files is er meer uitstoot. Nee, dan helpt het zeker om de snelheden op de wegen naar 80 terug te brengen.....je staat nog steeds in de file samen met vele andere autos te stinken.
leuk politieke verhaaltjes allemaal....
Kweenie hoor, ik vrees dat de pantoffelhelden in Den Haag wel weer zullen beweren dat dit komt door het aantal flitspalen en struikBOA'sWat is trouwens dan de GOEDE oorzaak - gevolg relatie ???
Lees nog eens goed...
het aantal omgekomen motorrijders daalde naar 91 van 96
Helaas betekend dat dus ook dat welke conclusie ook getrokken word...het een juistere is dan jij nu aangeeft
Daling --> van 91 naar 96... Da's 5 meer